20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Aston Villa 22. August.  (Lest 41609 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 22. August.
« Svar #180 på: 23. Aug. 2010, 10:06 »
Husker vi vant stort mot Tottenham en gang. Hvertfall 6-7 mål om jeg husker rett. Men hvilket år det var, eller om det var PL husker jeg ikke. Trodde hvertfall det var senere enn 99'

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #181 på: 23. Aug. 2010, 10:49 »
Fantastisk kamp. Utrolig morro  ;D

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 23. Aug. 2010, 11:42 »
7-1 i 96 du tenker på?

Shit det var så lenge siden ja. Begynner å bli gammel!

Vegard9

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #183 på: 23. Aug. 2010, 11:56 »
Var helt rått å sitte å se på kampen igår! Kommer til å huske denne kampen lenge :)
I 2.omgang var det kun ett lag på banen, og det var imponerende å se på! Lagmoralen virker å være på topp, noe jeg tror blir veldig viktig i årets sesong.

Når det er sagt- tror jeg det er litt tidlig å tenke på Europa! Vi er nyopprykket og flyter nok på en bølge av selvtillit, fra fjorårets sesong. Håper denne bølgen varer lenge, men det er viktig at spillerne ikke mister selvtillit når de begynner å tape kamper. For det kommer uansett til å skje i denne ligaen.

Utrolig deilig å se at laget spiller så godt som de gjorde igår, så får vi håpe at de fortsetter storspillet til helgen! :)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #184 på: 23. Aug. 2010, 12:16 »
For største seier etter 2000, er 4-1 i 2008 og 4-0 i 2003.

Vi gruset også Blackburn 5-1 på St. James i 2003.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 23. Aug. 2010, 15:11 »
7-1 i 96 du tenker på?

Shit det var så lenge siden ja. Begynner å bli gammel!

Newcastle - Manchester United 5-0 også i 96. :)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 23. Aug. 2010, 15:20 »
Har lastet ned et flott 15-minutters sammendrag fra kampen. Regner med at det er flere enn jeg som vil ha denne kampen på harddisken. Er ikke siste gang jeg ser disse høydepunktene for å si det sånn :)

http://www.megaupload.com/?d=FTHXICZY

Passord : carroll

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 23. Aug. 2010, 16:53 »
Fantastisk insj Inspector!
Hvor finner man disse sammendragene som ikke går på lørdag? Da laster jeg ned Match Of The Day, men har ikke funnet noe fra de andre dagene.

"Great play from Xisco, another phrase I didnt thought i would say today"  ;D
« Siste redigering: 23. Aug. 2010, 17:03 av Panzer Stormo »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #188 på: 23. Aug. 2010, 17:09 »
Når man blir gratulert av fedre som har spilt fotball i tippeligaen, og andre fotballinteresserte fedre på jobben (jobber i barnehage), er det ekstra stas å gå på jobben :D
Fantastisk karamell, som ikke helt klarer å forsvinne :D
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 23. Aug. 2010, 17:22 »
Dette sammendraget fant jeg på footytube.com .  Forøvrig fantastisk å se hvor glade spillerne var etter hver scoring. Skikkelig sammhold, i motsetning til for 2 år tilbake.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 23. Aug. 2010, 18:05 »
Kommet hjem fra Helsinki nå. Fortsatt ganske høy på gårdagens seier, men det tar jeg meg lov til. Har enda ei lita stund å komme ned på igjen. For dette er den deiligste kampen Newcastle har spilt siden Sir Bobby var vår manager. Helt fantastisk faktisk. Vi var selvfølgelig heldige med Carew sin straffebom, men etter det var vi helt fantastisk.
Er bare å ta av seg hatten for Mike Williamson, som ser ut som en dreven PL-stopper. Fantastisk kamp, rett og slett. Timer taklingene perfekt, og reduserer Carew til en liten guttunge. Colo var også trygg og god i dag, gav ikke vekk hodeløse pasninger denne kampen som han ofte kan gjøre i løpet av en kamp. Perch revansjerte seg med en god kamp begge veier, og Jose Enrique er seriøst topp PL-klasse. Ikke at akkurat det siste sjokkerer meg.
Den sentrale midtbanen var også helt rå. Barton styrte vårt offensive spill og Smith gjorde en nær sagt perfekt ryddejobb, samtidig som han viste at han er i stand til å slå ikke bare støttepasninger. Sammen jobbet disse to fenomenalt, og deres agressivitet stressa Villa's sentrale midt, som ikke klarte utrette noe etterhvert. Også fornøyd med begge vingene. De lykkes ikke bestandig, men begge gav Villa-spillerne mye trøbbel. Denne kampen syns jeg Routledge av og til gjorde ting litt vel vanskelig. Fortsatt gav også han prov på at han kan gi PL-spillere mye trøbbel.
Nolan viser seg igjen som en fantastisk god avslutter og goalgetter forøvrig. Langt mer på hugget i dag, og han er så jævla god når han får komme på disse kjente løpa inn i boksen. Glimrende kamp.

Bøyer meg bare i støvet for Carroll. Fantastisk kamp!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #191 på: 23. Aug. 2010, 18:43 »
WOLVES-NUFC TV2 HD3 LØRDAG KL 16...    LIGACUP KAMPEN NÅ ONSDAG GÅR PÅ CANAL+ SPORT2 FRA KL 20.40.... ENJOY FOLKS   ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 23. Aug. 2010, 19:36 »
Nå snakka eg om mot Tottenham da ;) Som Andy spurte om :)

For største seier etter 2000, er mot Sheff.Wed 8-0.
Med mindre 1999 var etter 2000, så har vi vunnet to kamper mot Sheff Wed 8-0. Men såvidt jeg husker rykket Wednesday ned i 2000, og siden har vi ikke sett dem, før i wankership i fjor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #193 på: 23. Aug. 2010, 19:48 »
Forøvrig herlig analyse i etterkant av målene på det klippet jeg la ut. Plasseringen til villaspillerne var helt på trynet til tider.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 23. Aug. 2010, 20:44 »
Hehe. TV2s kommentator imponerte forøvrig med å fortelle at sist gang vi vant med fem mål eller mer var i januar 2000 da vi slo Southampton 5-0 på hjemmebane. Det var vel sannsynligvis intensiv googling fra kommentatorens side, rett i etterkant av Nolans andre mål.

Men ja, selvfølgelig kan du få jobb i TV2, Christian. I tillegg så trenger de en litt større andel av nynorsk :P
« Siste redigering: 23. Aug. 2010, 20:46 av Joakim »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon