20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Aston Villa 22. August.  (Lest 42073 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 22. August.
« Svar #165 på: 22. Aug. 2010, 21:14 »
Ahh fy faen, en av de deiligste kampene jeg har sett med Newcastle i mitt 15 år lange liv! Får komme meg på tempest neste gang, vis det ikke er 18 års grense for adgang.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #166 på: 22. Aug. 2010, 21:17 »
Ahh fy faen, en av de deiligste kampene jeg har sett med Newcastle i mitt 15 år lange liv! Får komme meg på tempest neste gang, vis det ikke er 18 års grense for adgang.
Du kommer inn.  ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #167 på: 22. Aug. 2010, 21:18 »
Vi hadde med oss en 10åring idag, så det blir ikke et problem ;D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 22. Aug. 2010, 21:21 »
Kva med CH då folkens?!? Har ikkje sett noko børs på manageren vår, som fortenar ca 10 for å stilla med same laget som mot Scums. Og for eit fantastisk samhold og moral han har prenta inn i dette laget. Her er Smith og Nolan utruleg viktige.

Var dette den beste kampen av CH sitt "nye" Nufc? ;)

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 22. Aug. 2010, 21:22 »
Carroll, Jose Enrique og Nolan på ukens lag i PL :D
http://www.skysports.com/story/0,19528,11979_6330012,00.html

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #170 på: 22. Aug. 2010, 21:35 »
Vi hadde med oss en 10åring idag, så det blir ikke et problem ;D

Kult :) Vet du om de viser Wolves -  Newcastle om en uke der :)?

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #171 på: 22. Aug. 2010, 21:38 »
er ikkje heilt klart hvilken kamper som er tv kamper enda neste helg, utenom manu da... men er vi en av dem, tror jeg dem sender.. er vi mange får i trumfet det lett igjenom ;D

cyclic2010

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #173 på: 22. Aug. 2010, 22:11 »
Performance of the weekend
Newcastle United

Who could possibly have predicted this? With the Magpies resoundly beaten in their opening game of the season versus United and Aston Villa looking rampant under caretaker boss Kevin MacDonald against West Ham, the former were expected to be in for another tough time. However, after John Carew skied his penalty, Newcastle took advantage as they stunned their opponents, whose confidence drained away. The aforementioned Carroll netted a memorable hat-trick, the moustachioed Joey Barton scored a peach to open the scoring while Kevin Nolan helped himself to a brace.

skysports.com

Barton bilde ditt ligner på en Gilette reklame :P

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #174 på: 22. Aug. 2010, 22:15 »
er ikkje heilt klart hvilken kamper som er tv kamper enda neste helg, utenom manu da... men er vi en av dem, tror jeg dem sender.. er vi mange får i trumfet det lett igjenom ;D
Vi er en av kampene som vises på TV2PL på lørdag.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 22. Aug. 2010, 22:43 »
Fy fader ass dagbladet.. Kan ikke stave "bråkete" engang.. Amatørmessig!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #176 på: 23. Aug. 2010, 00:00 »
Jeg kan knapt huske sist vi vant med så voldsomme sifre i Premier League-sammenheng! Må vi tilbake til storseieren over Sheffield i Sir Bobby Robsons første kamp i managerstolen? Eller skrangler hukommelsen min nå?

Må påpeke at nedrykket har ført med seg mye godt. Vi er ikke lenger et dysfunksjonelt lag bestående nærmest utelukkende av overbetalte primadonnaer.

Syns imidlertid ikke vi skulle ha feiget sånn ut på Old Trafford i forrige uke. Er lei av å se lag komme dit for å legge seg bakpå og invitere til enveiskjøring. Det var nettopp det vi gjorde ved å la Carroll stå alene på topp og ikke utnytte overgangsmulighetene tilstrekkelig nok. Ville elsket om vi dro dit og våget å angripe for en gangs skyld.

Kampen i dag er i alle fall upåklagelig, og øverste halvdel av tabellen burde være godt innenfor rekkevidde.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #177 på: 23. Aug. 2010, 00:14 »
Fantastisk opplevelse! =D
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 23. Aug. 2010, 00:48 »
Vi skal ikke ta noe for gitt etter denne kampen. Ja, vi var fantastiske i dag, og Carroll gjør sitt livs beste kamp. Men det er 36 kamper igjen av sesongen, og 18 av dem på hjemmebane. Vi har en stor jobb igjen å gjøre. Burnley fikk en fantastisk start på forrige sesong, og de så ut til å være på stø kurs mot fornyet plass, men jammen rykket de ikke ned. Vi var heldige i dag, marginene var så definitivt på vår side. Vi kommer ikke til å få mange dager som denne på dette nivået. Men dette vil kunne roe eventuelle nerver, og gjøre oss trygge på egne ferdigheter. Hvis vi tar tre poeng borte mot Wolves neste helg, så kan det hende jeg er litt mer på gli. Målet er fremdeles det samme, vi skal ha nok poeng til at vi overlever i PL. Og da har det ingen betydning hvor mange mål vi scoret i dag.

Men det er selvsagt lov å suge hardt og lenge på denne fantastiske karamellen. Dette er en dag vi ikke kommer til å glemme med det første.

I forhold til det jeg sa om laguttaket før kampen, så synes jeg fremdeles at Løvenkrands burde ha spilt, men samtidig kan det veldig fort hende at det at vi stilte med tre på midten har vært avgjørende for at vi greide å vippe kampen i vår favør. Og Nolan, som jeg helst ville ha ut av laget, scoret to mål... Jeg er sjeleglad for at kampen endte som den gjorde, og for at jeg tok feil. Men det må være lov å være skuffet over managerens handlinger i enkelttilfeller. Hughton vet nok sikkert mye bedre enn meg, men det er fremdeles lov å være uenig med ham.

Og helt til slutt. Dagbladets artikkel om Barton var bare flaut, men Dagbladets artikkel om selve kampen er glimrende. Både tittel og ingress handler om Carroll og Newcastle. Sånn skal det være. "Newcastle maltrakterte Aston Villa på St. James' Park"
http://www.dagbladet.no/2010/08/22/sport/fotball/premier_league/newcastle/aston_villa/13065184/

Og til deg som skrev at de ikke greide å stave bråkete korrekt, så er faktisk brokete et norsk ord, som er riktig brukt i denne sammenheng. Tror jeg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #179 på: 23. Aug. 2010, 01:14 »
Er det ikke bare jævlig typisk at det var familietreff idag?? fikk sett straffebommen til Carew og målet til Barton, resten gikk jeg glipp av... dette er sannsynligvis det beste resultatet klubben har tatt siden jeg starta å heie på dem tilbake i 2006. Det blir uansett svært spennende å følge laget framover, etter en lite positiv kamp mot United til å slå et Villa lag 6-0, som jeg var sikker på at kom til å slå oss uten store problemer.