20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Aston Villa 22. August.  (Lest 41641 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MortenM

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 22. August.
« Svar #150 på: 22. Aug. 2010, 18:05 »
Rart at vi kan gå fra å være sikker på nedrykk til å være i himmelen på 90 minutter.

Jeg håper Newcastle fortsetter den positive trenden både Hughton og Ashley bidrar sterkt til nå. Klubben er endelig edruelig både i overgangs- og lønnspolitikken. Fantastisk bra på lang sikt, og i dag fikk vi se hva som ligger i laget på kort sikt. Laget som har blitt skjelt ut etter noter på grunn av et forventet tap på Old Trafford. Av og til lurer jeg på om folk husker hva som har skjedd i klubben de siste ti årene. Det siste halvåret har vært en av de mest positive tidsperiodene - tatt forutsetningene i betraktning - i hele min tid som Newcastle-fan. Og jeg har elsket Newcastle i 15 år nå.

Skogis

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #151 på: 22. Aug. 2010, 18:31 »
Någen så kan svara meg på når me sist vant ein kamp med ett sånnt resultat? fantastisk!

Va forøvrig på jobb idag då, herligt d!...not

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 22. Aug. 2010, 18:39 »
Någen så kan svara meg på når me sist vant ein kamp med ett sånnt resultat? fantastisk!

Va forøvrig på jobb idag då, herligt d!...not

Kan noen svare meg på når noen nyopprykkede lag sist vant med så stor margin i PL? tror faktisk dette er historisk! men skal ikke si det alt for sikkert ;)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #153 på: 22. Aug. 2010, 19:01 »
Den artikkelen bør oversettes og sendes til NUFC - snakk om å fotfølge en person så til de grader som Dagbladet gjør i sin artikkel... Smålig!!!

For øvrig en HERLIG kamp!  ;D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #154 på: 22. Aug. 2010, 19:08 »
Rart at vi kan gå fra å være sikker på nedrykk til å være i himmelen på 90 minutter.

Hadde du spurt med de siste 10 minuttene av kampen om jeg hadde tro på seriegull, ha jeg svart en klinkende klart ja!
Og det skal jeg tro resten av kvelden. I morgen derimot, er realiteten tilbake. Da er jeg fortsatt fornøyd hvis vi holder oss, og holder en god hjemmestatistikk.
Det er jo det dette handler om. Leve i øyeblikket! Fotballfansen skal ikke tenke 9-10 måneder fremover i tid. Knust etter tap (selv om det var forventet), henrykt etter seier. Fotball er lidenskap, og følelser.

Men skjønner selvfølgelig hva du mener. Av og til er det krisestemning hvis vi taper kamper. Uansett hvem vi møter.
Men kampen i dag viser at vi er helt utrolig gode på hjemmebane, og med rett porsjon flaks, vinner vi vanskelige kamper. For Villa er et godt lag, vi bare gjorde de elendige!

En tøff kamp mot gledestårer i dag!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 22. Aug. 2010, 19:10 »
At dagbladet konsentrerer seg om en tolkning av en et sekunds situasjon når NUFC nettopp har slått Villa 6-0 og Carew har bomma på straffe på 0-0 sier sitt..

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #156 på: 22. Aug. 2010, 19:28 »
Fikk oppdateringer underveis på SMS mens jeg var på egne håndball-kamper. Var ett par som lurte på hvorfor jeg jublet når det egentlig ikke skjedde så mye på banen der vi var :)

Kanon-kamp. Vet jeg og naboen snakka om at vi unna Carroll en pang-åpning i PL (etter ManU-kampens ene store mulighet for ham). Og her kom den. Med Hattrick selvsagt. Kjempestas. Den mannen kan bli utrolig bra (tror og mener jeg). Gleder meg til å se mer.

Men mange fler som fortjener skryt etter å ha sett litt oppsummeringer og målene. Bra lagmoral og alt. Hadde vært KANON å klare å holde tap borte fra St. James ut sesongen. Krysser fingre og tær for det.

Toon! Toon!
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 22. Aug. 2010, 19:31 »
Fikk oppdateringer underveis på SMS mens jeg var på egne håndball-kamper. Var ett par som lurte på hvorfor jeg jublet når det egentlig ikke skjedde så mye på banen der vi var :)

Kanon-kamp. Vet jeg og naboen snakka om at vi unna Carroll en pang-åpning i PL (etter ManU-kampens ene store mulighet for ham). Og her kom den. Med Hattrick selvsagt. Kjempestas. Den mannen kan bli utrolig bra (tror og mener jeg). Gleder meg til å se mer.

Men mange fler som fortjener skryt etter å ha sett litt oppsummeringer og målene. Bra lagmoral og alt. Hadde vært KANON å klare å holde tap borte fra St. James ut sesongen. Krysser fingre og tær for det.

Toon! Toon!

Fikk og oppdateringer på sms. Trudde at det var tull mot slutten. Så fantastisk utrulig deilig.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 22. Aug. 2010, 19:49 »
Bare 43,000? Det va skuffande
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #159 på: 22. Aug. 2010, 19:55 »
Tidenes mest sjanseløse vinkling av Dagbladet. En finger på leppa og hånda i været med jazzfingre rettet mot bartekollega Alan Smith blir vinklet til en "Nazi-hilsen til publikum". Tror dette for min del er absolutt lavmål i en avis der lavmålene sitter relativt tett.

Spyr også av vinklingen "Villa tapte etter Carew-miss på straffe".

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #160 på: 22. Aug. 2010, 19:56 »
fy dæven har ikke landa etter denna kampen ennå blir lenge til også detta var så sinsykt artig!!!

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #161 på: 22. Aug. 2010, 20:00 »
jepp DB suger big time

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #162 på: 22. Aug. 2010, 20:06 »
OK.. her er tidenes BEKLAGELSE TIL NEWCASTLE MIDTBANEN SOM JEG SLAKTET FØR KAMPEN IDAG.. Vi var hellt bort i første 10min, men etter hitlers skåring(sorry barton,måtte bere) var det ingen vei tilbake.. ER SÅ UTROLIG STOLT AV Å SI AT JEG ER NUFC SUPPORTER NÅ.. vi fikk vinkla oss litt på tv også og det er bra.. snakket med han fra tv2, så jeg skal visst på tv neste gang.. Til alle der ute, vi prøver å samlest på TEMPEST.. er en bra pub, med bilig drikke, og slipper også unna mye SCUMS.. Er på tide at vi kommer oss ut og viser at vi lever, var kjempe stemmning på tempest idag, fikk være på tv også, tjoho... Vi må prøve å lage en stor fest i oslo snart, stiller med leilighetn min.. hehe. var ingen kødd... OHHHH CARROLL I LOVE U :-*

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 22. Aug. 2010, 20:43 »
http://www.dagbladet.no/2010/08/22/sport/fotball/premier_league/newcastle_united/joey_barton/13064978/

Sjekk kommentarene under også. Tror ikke vi skal bekymre oss for dette..

maik assly

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #164 på: 22. Aug. 2010, 20:44 »
Skjer med så mange tomme seter det var idag a ? Pleier jo vanligvis å være kamp om biletter ..