20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Aston Villa 22. August.  (Lest 41642 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 22. August.
« Svar #30 på: 22. Aug. 2010, 12:31 »
Løvenkrands blir viktig i dagens kamp. Synst vi fungerer langt betre med 2 spissar på topp. Guthrie klar?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 22. Aug. 2010, 13:25 »
Hva med å kjøpe nye spillere??? den midtbana dere diskuterer sånn er FANTASTISK RÆVA.. rout og jonas er for dårlige oppe i hodet sitt.. vi må handle denne uken, or we are FUCKED...

Enig! Synes midtbanen vår er altfor svak til at man kan spille med 2 flankespillere og bare 2 sentralt. Den sentrale midtbanen er desverre så altfor temposvak og kan lett bli overkjørt av Petrov, Downing, Ireland, Reo-Coker og A. Young.

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #32 på: 22. Aug. 2010, 13:47 »
Harper, Coloccini, Enrique, Nolan, Williamson, Barton, Carroll, Routledge, Perch, Smith, Gutierrez.

Subs: Lovenkrands, R Taylor, Xisco, Ameobi, Krul, Vuckic, Tavernier.

Spennende fra mr. "points are more important than the formation".
« Siste redigering: 22. Aug. 2010, 13:49 av 17Parker »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 22. Aug. 2010, 13:49 »
No mista eg trua... :(

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 22. Aug. 2010, 13:49 »
Løven på benk ja, og Guthrie har tydeligvis ikke blitt friskmeldt, kan det se ut til. Skuffende, skuffende, skuffende.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #35 på: 22. Aug. 2010, 13:50 »
Helt enig med hva dere sier, vi trenger noen nye inn her.
Er det noen som vet hvor mye Newcastle har å handle for.
Skulle ønske det hadde ordnet seg med denne unge franskmannen, det ser ut som det ikke blir noe av akkurat nå.

Lykke til i dag ;D

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #36 på: 22. Aug. 2010, 13:51 »
Gleder meg sinnsykt til kamp nå! Bare ca 40.min igjen til avspark og jeg regner med et fullsatt St.James og et øredøvende liv fra 52.000 geordies ;D
Håper og tror at vi spiller en mer åpen og positiv fotball enn sist og at vi sliter oss til en 2-1 seier med Carroll og Routledge som målskorere.
Lykke til alle som har et Newcastle-hjerte!!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 22. Aug. 2010, 13:53 »
Slitsomt å lese alle dere som whiner uansett hvordan laguttaket ser ut. Tviler på at noen av dere står på treningsfeltet hver dag og ser formen til spillerne. Jeg har trua!

Snusflekk

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #38 på: 22. Aug. 2010, 14:02 »
Herrejemen! Vi må jo spille med 2 spisser for fanken. Vi kommer sjelden rundt på kantene, og når vi gjør det, så skal innlegget sitte presist på hodet til Carroll. At Nolan skal drifte mellom midten og komme dypt inn i boksen funker bare ikke, og det har ingenting med at det ikke funket (i det hele tatt) mot Man Utd. Hvorfor ikke Løvenkranz spiller, skjønner jeg ikke. Han er jo veldig god for oss, når han kan løpe av Carrolls toucher. 4-5-1 virker feigt i NUFCs tilfelle, fordi de rett og slett ikke har mer å spille på enn innlegga. Hadde midtbanen vært bedre, med mer teknisk begavede spillere (som har troa på seg sjøl), så kunne laget stått høyere opp og flyttet ballen raskere og mer effektivt (ala Chelsea i en 4-3-3 formasjon). Av og til er det beste forsvaret - angrep. Står vi høyere med laget, så kan ikke Villa pushe backene opp like lett, spille seg rundt Carroll før de blir møtt av oss langt bak midten. Dette har en real sjanse for å bli stygt, Gud jeg håper på det motsatte. Villa har da for fanken ikke et SÅ mye bedre lag enn Nufc, de får kanskje bare lov til å utfolde seg i en mer offensiv plan enn Nufc idag. Tror mye handler om mentaliteten
Ja heia gutta!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 22. Aug. 2010, 14:04 »
Villa sitt lag:
Friedel; L Young, Dunne, Clark, Warnock; Albrighton, Ireland, Petrov, Downing; A Young, Carew

Blir som ventet en krig på midtbanen med Smith - Barton - Nolan for oss mot Ireland - Petrov - Downing for Villa.
Villa er sterke i det leddet. Tror CH gjorde lurt i å starte med 3 på sentral midtbane. Med bare 2 mann der er jeg redd for at vi hadde blitt spilt i stykker.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 22. Aug. 2010, 14:05 »
Bare hos meg lyden er gefucked?

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #41 på: 22. Aug. 2010, 14:08 »
Samme hos meg. Altibox?
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 22. Aug. 2010, 14:08 »
Get her

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 22. Aug. 2010, 14:10 »
Get, sama her. Er vel ikkje ei sending eg har sett uten at det har vore noke med lyden.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 22. Aug. 2010, 14:10 »
Dette er jo håpløst. Hører jo nesten ikke hva de sier pga all knitringa.