20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Aston Villa 22. August.  (Lest 41602 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Aston Villa 22. August.
« Svar #15 på: 21. Aug. 2010, 12:22 »
Kampen går på Tv2 PL HD1 & Sumo      Kl:14:30

. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

AK84

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 21. Aug. 2010, 13:39 »
Håper på 3 poeng mot Villa! Selv om statistikken vil at vi skal tro noe anderledes ... Men vet dere om den går på tv? hvilken kanal?

Statistikken sier noe annet? vi har 16-7 mot villa opp gjennom årene i antall seire så burde være mulig og tror det er litt rot der nå som treneren stakk og Milner gikk til City. Om ikke annet så er i alle fall dette rette tidspunktet å møte Villa på tror eg  8)

Vet eg spurte om dette i Sol Campbell tråden; men er det noen som vet status på ham per dags dato? Han er jo ikke på skadelisten, men sikkert ikke i god nok form ennå....

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 21. Aug. 2010, 14:34 »
Sol spiller ikke leste eg Hughton sa. Ikke match fit og ville ikkje "rushe" han tilbake. Gruer meg til å sa Colo i kropp mot Carew !

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 21. Aug. 2010, 19:56 »
Gruer deg? Hvorfor det!? Bare fordi han ble avkledd i duell mot darren fletcer? ;D

tonymelin

• Flaskebærer
  • *
  • You fat cockney bastard, get out of our club
    • Vis profil
« Svar #19 på: 21. Aug. 2010, 20:40 »
Gruer deg? Hvorfor det!? Bare fordi han ble avkledd i duell mot darren fletcer? ;D
Han gruer jeg nok til at norges ''store'' kommer til å bli drept av Sol, jeg har hvertfall ikke noe mot at gutten blir mørbanket :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 22. Aug. 2010, 01:26 »
Han gruer jeg nok til at norges ''store'' kommer til å bli drept av Sol, jeg har hvertfall ikke noe mot at gutten blir mørbanket :)

Sol spiller ikkje så det trenger ikkje Carew til å bekymre seg for. Det eg mener er at Colo rett og slett blir en lettvekter i dette selskapet, og mot gamets virkelige beist ala Carew, kommer han til å bli most...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 22. Aug. 2010, 08:47 »
Spennende kamp idag! Gleder meg stort og føler vel egentlig at det er idag PL virkelig starter for vår del. ManU borte var en kamp vi normalt sett skal slite i og Old Trafford er en bane vi har tilgode å vinne på, så den kampen er vanskelig å lese noe ute av.
Så til dagens kamp er det verdt å nevne at Aston Villa ikke trives spesielt godt på St. James Park og vi har siden opprykket i 1993/94 statistikken godt på vår side med solide 10-4-2 i PL sammenheng. (Det ene tapet huskes sikkert godt av de fleste da Dyer og Bowyer braket sammen ute på banen og måtte skilles av både med og motspillere den gang da Souness skulle rydde opp i laget).
Villa sliter også med en del skader, og spillere som Agbonlahor, Collins, Cuellar og Sidwell er ute. I tillegg er Milner solgt (til dobbel pris av hva Mesut Ozil kostet Real Madrid!). Uansett så har Villa en meget sterk midtbane som man må demme opp for i Petrov, Downing, Ireland, Reo-Coker og A. Young.
For vår del blir det viktig å luke bort alle de personlige feilene som preget kampbildet på Old Trafford. Spesielt Jonas må slutte å rote/gi bort ballen rundt vår egen 16 meter. Ellers vi jeg ha med Guthrie sentralt, så kan han trekke ut på høyrekant når muligheten er der. Han har den beste innleggsfoten i laget og kan derfor bli nyttig for Carroll.

Håper på følgende lag idag:
Harper/Krul
Coloccini - Campbell - Williamson - Enrique
Guthrie  -Barton - Smith - Nolan - Jonas
Carroll

PS! Fordel oss at Villa spilte kvalik til Europa League i midtuka.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 22. Aug. 2010, 09:41 »
Trur Villa spilte med veldig reserveprega lag midtuka.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #23 på: 22. Aug. 2010, 11:02 »
HEI ALLE SAMMEN... da er det kamp igjen.. for alle som bor i OSLO håper og forventer jeg at alle tar turen til TEMPEST(IKKE BOHEMEN MED ALT SCUMET).. tror vi slår villa greit idag.. 2-1 hehe :P  OG en ting til jeg faktisk ikke skjønner er: AT FANS IKKE VEIT NÅR ELLER OM NÅR LAGET SITT SPILLER ELLER GÅR PÅ TV.. kommer aldri til å skjønne det heller, uannsett forklaring.. men enjoy folkens.. håper vi får 3poeng idag, så jeg blant annet kan barbere meg igjen.. 3poeng idag, TIOTE OG HBA SIGNERER IMORRA.. hadde vært fint.... TOON TOON

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 22. Aug. 2010, 11:20 »
Håper for guds skyld vi ikkje bare har fokus på Carew, Young, Downing og dei, men og unge Albrighton om han spiller ! Villas klartr beste mot Hammers spør du meg, og ser at Frode ønsker Colo på back; vel, tror ikkje dette er kampen for det....

Harps
Pearch Colo Willy Jose
Rout   Barton Smith  Jonas
        Løven      Carroll

Simmio

• Gjest
« Svar #25 på: 22. Aug. 2010, 11:47 »
Kampdag  :D

Håper på:

Krul

Raylor-Williamson-Coloccini-Enrique

Routledge-Guthrie-Barton-Jonas

Carroll-Løven

Også håper jeg at Xisco blir byttet inn på kanten eller som spiss etterhvert. Har troa på han i dag, og i resten av sesongen egentlig 8)

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 22. Aug. 2010, 11:50 »
Håper for guds skyld vi ikke stiller med samme lag som sist. Vi må ha 4-4-2. Satser på ditt laguttak sebastian. Enste tvilen blir vel hvem som kommer til å starte av Smith, Nolan og Guthrie. Kanskje Nolan blir hvilt pga hjernerystelsen i forrige kamp.

Og nå MÅ Routledge være flinkere til å jobbe ned og markere sin mann. Hvis ikke kommer Young til å lage et h****** for Perch.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 22. Aug. 2010, 11:53 »
Hva med forøvrig å bytte Jonas og Routledge. Det ble gjort litt mot Scum og da fungerte Jonas bedre. Han får legge oftere inn. I tillegg er Routledge raskere og bedre teknisk enn Jonas og kan skjære inn i mye større grad hvis han spiller på venstresiden. Dette åpner også for at Routledge kan tre andre spillere gjennom, noe han har vært veldig flink til i tidligere kamper..

Keeganjr

• Benkvarmer
  • **
  • GEORDIE BASTARD 4 LIFE
    • Vis profil
« Svar #28 på: 22. Aug. 2010, 11:59 »
Hva med å kjøpe nye spillere??? den midtbana dere diskuterer sånn er FANTASTISK RÆVA.. rout og jonas er for dårlige oppe i hodet sitt.. vi må handle denne uken, or we are FUCKED...

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #29 på: 22. Aug. 2010, 12:07 »
Håper inderlig at Ryan Taylor spiller på høyrebacken isteden for James Perch idag. Vi trenger døballene til Raylor.  :)

Det hadde også vært morsomt om Vukcic fikk et innhopp.  ;)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".