20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester United - Newcastle United(16. august: 21:00)  (Lest 26900 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Manchester United - Newcastle United(16. august: 21:00)
« Svar #135 på: 17. Aug. 2010, 17:58 »
Sitter igjen med mange av de samme inntrykkene som flere her inne,

Egentlig synes jeg det er greit at man ikke stormer fram etter å ha kommet under. Jeg tror at det ville gjort vont verre om man hadde forsøkt å løfte laget høyere i banen etter 1-0. Et Chelsea-WBA-resultat ville vært katastrofalt med tanke på Villa hjemme på søndag.

Og for meg er det ikke det at vi taper 3-0 på Old Trafford som svir mest. Manu hadde mange sjanser og vant fortjent. Det som irriterer er at 1- og 3-0 målene kommer etter personlige feil, mens 2-0 er en slett markeringsjobb over hele linja.

For å sitere Sky-studioet etter kampen (fantastisk med altibox ;)), så må vi tenke på at det var godt å få unna Manu borte, og at sesongen starter virkelig neste søndag. Da er sjansen for poeng til stede...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 17. Aug. 2010, 18:47 »
Litt etterpåklokskap synes jeg at CH burde spilt med 3 sentrale midtbanespillere istedenfor å bruke Nolan i leddet mellom midtbane og spiss. Nolan løp veldig mye igår men ofte i områder som jeg mener er litt unødvendig å jage ball. Skulle kansje heller ha samlet Barton - Smith - Nolan sentralt å latt dem stenge av midtbanen litt inne på egen banehalvdel......

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #137 på: 17. Aug. 2010, 20:47 »
Husker at det ble diskutert for e stund siden om Colo kansje hadde gjort en bedre jobb som DM en i forsvar. Kansje det kunne vært et alternativ? Kansje mot svakere motstand der vi forhåpentligvis ikke trenger Smith til og rive opp spillet til motstanderen. Han har jo teknikk og en grei passnigsfot.
For meg starter sesongen neste helg, da denne kampen kansje var årets sikreste tap.

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #138 på: 17. Aug. 2010, 21:20 »
Dette var en kamp jeg ikke alt for tungt å tape. Jeg for si som jeg har sagt de siste årene til mine scum venner: Det er ikke desse kampene vi skal vinne, å ta skalpen på en av de fire store betyr fint lite når vi avgir poeng mot svakere og likestilte lag.... Kampen mot Villa har litt mer betydning
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 19. Aug. 2010, 19:44 »
Newcastle hadde vel 2 assister..

tonymelin

• Flaskebærer
  • *
  • You fat cockney bastard, get out of our club
    • Vis profil
« Svar #140 på: 20. Aug. 2010, 11:15 »
Var i manchester forrige helg, og det som skuffer meg mest er at vi spilte som vi gjorde den sesongen vi gikk ned til Championship. Og det er at vi ikke spilte som et lag.
Veit at vi ikke skal klage fordi vi møtte jo tross alt ManU, men hva om vi kommer til å spille slik mot Villa også? Hadde ikke sagt nei til at vi kunne hatt en slik spillestil som gutta fra Manchester gjorde mot oss  :) Enig?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #141 på: 23. Aug. 2010, 17:41 »
Kan noen fortelle meg hvem som fikk gule kort for oss denne kampen?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #142 på: 23. Aug. 2010, 18:00 »
Ialllefall Barton og Pearch. Tror ikke det var flere, såvidt jeg husker.
Tror Scholes og Fletcher fikk for Manchester U.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 23. Aug. 2010, 19:20 »
Fikk ikkje Smith også gult, eller var det i går?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 23. Aug. 2010, 19:23 »
Smith fikk gult i går ja.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 24. Aug. 2010, 09:28 »
Litt bekymra for Perch og Barton. De har vel et gult hver i begge de to første kampene...

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #146 på: 24. Aug. 2010, 10:25 »
Jepp. Barton sine etter hendholdsvis 18 og 19 minutter. Perch litt senere ut i kampene. :)

Får Barton kanskje litt "ekstra oppmerksomhet" av dommerne i talkingene sine? ;)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 24. Aug. 2010, 10:35 »
Både Barton og Smith får ekstra oppmerksomhet av dommerne. Smiths gule mot Villa kom kun på grunn av navnet. Ikke på grunn av taklingen. Bartons to gule har vel i og for seg vært lite å si på. Men det er sånn Bartons spillestil er. Og det er greit for meg, så lenge han ikke gjør noe utrolig dumt, og pådrar seg flerfoldige kampers karantene. Det har verken han eller klubben råd til. Spesielt ikke han selv. Hans gjeld til klubben er ikke akkurat liten.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 24. Aug. 2010, 11:35 »
Jepp. Barton sine etter hendholdsvis 18 og 19 minutter. Perch litt senere ut i kampene. :)

Får Barton kanskje litt "ekstra oppmerksomhet" av dommerne i talkingene sine? ;)

Selvfølgelig gjør han det. Tenkte på det samme i kampen mot MænJu, utrolig å se hva Barton får gult for, og hva Vidic kommer unna med, samt at Scholes ikke fikk rødt. Men for det første så var det vel Chris Foy(?) som dømte, han er vel så langt unna en Newcastle-fan som du kan komme, og for det andre så var det på Old Trafford. Vi vet jo alle at den egentlig sjefen der heter Alex Ferguson.

Mot Villa var det vel Martin Atkinson(?) som dømte, og han er vel helt i toppen av dommere som deler ut flest kort hver sesong.

Som Jokke er inne på, vi har ikke råd til altfor mange karantener. Særlig Barton er viktig på midtbanen. Ryan Taylor dekker vel for Perch, eller evt Simpson når han er klar igjen.

Men men, det er vel ingen vits i å gråte over spilt melk som det så fint heter.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 27. Aug. 2010, 09:38 »
Hvertfall ingenting å si på Barton sine gule hittils. Før dommeren drog opp det gule mot Villa, trodde eg et sekund at han skulle bli utvist. Fleire dommere ville gitt han det røde der, det er eg sikker på