20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester United - Newcastle United(16. august: 21:00)  (Lest 26928 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Manchester United - Newcastle United(16. august: 21:00)
« Svar #90 på: 16. Aug. 2010, 23:07 »
Total uenig i det, våre beste er Barton og synes Enrique tar Valencia fullstendig ut av kampen.
Tipper han ikke blir lenge i klubben.

Williamson er alt for seig, Perch var forferdelig, Colo ok, Smith Ok -, Rout og jonas mye bra helt frem til avleveringene, Caroll og Nolan vanskelige arbeidsforhold, men ikke bra. Greit at Caroll banka Vidic i duellene etter 15 min.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #91 på: 16. Aug. 2010, 23:09 »
Horribel kamp. Begynte bra de første 15, så kollapset vi helt.

Harper 5 - Fem skudd på mål, tre innslupne. Ikke akkurat imponerende, selv om han hadde en fin parade på Bervatovs skudd i 2.omg.
Perch 4 - Slet veldig mye med Nani på høyrekanten
Coloccini 4 - Nervøs og ustabil. Slapt press ved 2-0-scoringen
Williamson 5 - Ustabil og sliter med tempoet. Ellers god innsats.
Enrique 4  - Fikk til svært lite. Elendig posisjonering.
Smith 5 - Kjempet godt, men gir Scholes altfor mye rom
Barton 5 - Horribel førsteomgang, men spiller seg noe opp i andre.
Gutierrez 6 - Prøver og prøver, men får begrenset støtte fra lagkameratene
Routledge 6 - Kanonbra i starten. Faller av etter hvert.
Nolan 4 - Fikk ikke til noe som helst
Carroll 6 - Sto for alle Newcastles forsøk. Jobber og sliter, men blir altfor alene

Hughton 2 - Hvorfor i all verden starter vi med PLs to tyngste angripere når alle vet at ManUtd kommer til å kjøre på offensivt? Byttene i 2.omgang kommer altfor sent oger under enhver kritikk også.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #92 på: 16. Aug. 2010, 23:09 »
Orker bare å si noen små ting:
- Sett Sol på intensivtrening !
- Gi Simpson krykker og sett han på høyre backen !
- Start ikkje med Nolan i rolle bak Carroll i anna enn cup kamper og mot svakere lag

Bare å manne seg opp til skolen i morra, men er fortsatt stolt over å vere toon-fan ! Pinlig for OT-supporterne å bli sunget ut av stadion av noen geordies oppe i hjørnet !

Supportener er fantastiske, hørte de synge gjennom hele kampen. Man er bare nødt å elske denne klubben med sånne supportere.

GO TOONS!!!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 16. Aug. 2010, 23:13 »
Total uenig i det, våre beste er Barton og synes Enrique tar Valencia fullstendig ut av kampen.
Tipper han ikke blir lenge i klubben.

Williamson er alt for seig, Perch var forferdelig, Colo ok, Smith Ok -, Rout og jonas mye bra helt frem til avleveringene, Caroll og Nolan vanskelige arbeidsforhold, men ikke bra. Greit at Caroll banka Vidic i duellene etter 15 min.

Smith var jo omtrent usynlig. Ser jo han bare når han takler. og når han lager frispark i mot. Null bidrag offensivt. Har ingenting på bana å gjøre.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 16. Aug. 2010, 23:13 »
Sitat
Harper 5 - Fem skudd på mål, tre innslupne. Ikke akkurat imponerende, selv om han hadde en fin parade på Bervatovs skudd i 2.omg.
Hvem av skudda skulle han tatt? Tre meget bra avslutninger. Harper kan ikke lastes for noen av de.

Sitat
Synes han var vår beste spiller i dag.

Sitat
Carroll 6 - Sto for alle Newcastles forsøk. Jobber og sliter, men blir altfor alene
Enig. Carroll var bra i dag. Blir meget viktig for oss i år.

Sitat
Hughton 2 - Hvorfor i all verden starter vi med PLs to tyngste angripere når alle vet at ManUtd kommer til å kjøre på offensivt? Byttene i 2.omgang kommer altfor sent oger under enhver kritikk også.
Hadde vi noen andre alternativer?

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #95 på: 16. Aug. 2010, 23:16 »
Horribel kamp. Begynte bra de første 15, så kollapset vi helt.

Perch 4 - Slet veldig mye med Nani på høyrekanten
Coloccini 4 - Nervøs og ustabil. Slapt press ved 2-0-scoringen
Enrique 4  - Fikk til svært lite. Elendig posisjonering.
Smith 5 - Kjempet godt, men gir Scholes altfor mye rom
Barton 5 - Horribel førsteomgang, men spiller seg noe opp i andre.
Gutierrez 6 - Prøver og prøver, men får begrenset støtte fra lagkameratene
Routledge 6 - Kanonbra i starten. Faller av etter hvert.
Nolan 4 - Fikk ikke til noe som helst

For so vidt einig i det meste, men Perch var forferdeleg i dag, får ein 2'ar frå meg. Jonas ned på 5, Nolan 3, Williamson opp til 6, resten er igrunn greitt.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 16. Aug. 2010, 23:20 »
Greit,vi blir spilt i senk.  Men alle målene mot kommer etter personlige feil/passninger i forkant.
Hvorfor er det så vanskelig å få ballen utover linja i stedet(og hvertfall mot United!!!!)

Helt enig! Blir altfor mye personlige feil og vi var jo heldig som ikke ble straffet hardere. Feilene var det jo mange og ta av.
Men dette beviser at NUFC pr dags dato har et altfor temposvakt lag og blir smertelig avslørt når vi møter lag som flytter ball og mann raskt. Tenk dere når Arsenal eller Chelsea står på motsatt side.............

Vil skryte litt av enkelte også da. Carroll er rett og slett klasse og er uvurderlig for oss, og Williamson og Enrique viser styrke defensivt.

Perch hadde en dårlig debut, men Jonas var heller ikke mye å skryte av. Var vel han som var skyld i det første baklengsmålet.... Vil si at det var våre 2 dårligste idag.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #97 på: 16. Aug. 2010, 23:22 »
Daniel:

Ingen av målene var keepertabber, men flere keepere ville nok ha avverget det tredje målet. Kanskje også det første? Fikk ikke med meg reprisen på Berbatovs scoring.

Når det gjelder Williamson så følte jeg meg ikke trygg på han og Colo i det hele tatt. Veldig ustødig stopperpar.

Hva skjedde med Løven? Satt og venta på at han skulle bli bytta inn hele kampen, så lesr jeg på VG Live at han ikke engang var på benken. Skade??

NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 16. Aug. 2010, 23:23 »
Jeg synes også at Williamson var vår beste i dag. Carroll var også bra, men han blir for alene på topp. Coloccini synes jeg var til å grine av. Irriterer meg at han er så pysete ved 2-0 målet. Der skal han jo kaste seg ned og blokkere. I stedet lener han seg bakover akkurat som om han er redd, mens han forsiktig setter fram det ene beinet. Herregud så irriterende. Ellers vil jeg egentlig ikke klage på noen, er jo trossalt Man Utd på bortebane. Håper vi får inn en kreativ midtbanespiller(Ben Arfa) og en rask spiss som kan stikke når Carroll går opp i duellene. Carroll knuser jo alt i lufta på en god dag.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #99 på: 16. Aug. 2010, 23:26 »
Min mening er at routledge viser at han er elendig i fotballhodet sitt... Gang på gang drar han forbi 1-2 mann før han bestemmer seg for å styrte videre inn i en ny rød spiller. ofte kunne han bare trillet ballen videre og fått litt fart i spillet vårt... men for all del, mye spennende ferdigheter i ham, men gang på gang velger han feil. minner litt om gutierrez ;)
MASSE gale valg idag! det er skremmende...

Edit: Coloccini foran 2-0 er faktisk noe av det mest forferdelig pysete forsvarsspillet jeg noengang har sett... han må da heller bare henge over skuldrene på fletcher og lage straffe enn å bare flytte seg og gi dham målet fullstendig gratis..
« Siste redigering: 16. Aug. 2010, 23:28 av Matsaran »

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #100 på: 16. Aug. 2010, 23:36 »
Vi har ingen ro eller konsentrasjon med ball, og det så ikke ut som vi hadde noe mål, når vi først hadde den. Bare klinte ballen opp mot Carroll, og de gangene han faktisk fikk ballen, fikk vi ikke flytte laget framover på banen. Syns vi henta oss mer inn i 2.omgang, og er overrasket over at United ikke produserte mer, ettersom hvor mye de hadde ballen.

Nivået forskjellen fra championship fikk spillerne merke, og det så man tydelig. Er veldig spent på hvordan vi gjør det mot dårligere lag. Tror alikevel det er bra med en så tøff kamp i starten, slik at vi får et tupp i ræva, og tilpasser oss Premier League.

Forøvrig lite gøy å se den sammen med tre United supportere...

svell

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #101 på: 16. Aug. 2010, 23:43 »
Ny her, men har et par synspunkter etter kampen!

Dagens positive overaskelse; Enriqe! Syntes han er Newcastles beste spiller i dag! Var Valencia på banen? Personlig mener jeg han har tatt flere steg i riktig retning siden forrige gang han spilte en Premier League kamp!

Dagens nedtur: faller helt inn i eget mål i alt for store deler av kampen! Forventer ikke at Newcaslte skal styre noen kamp på Old Trafford! Men kan ikke få helt hetta så fort man får ballen i beina! Nødt til å gjøre det enklere for hverandre å spille fotball fremover!

Oppsummering; en helt grei kamp! Mister ikke alt håp før resten av sesongen, men det burde være mulig å utrette litt mer! Forøvrig syntes jeg også Carrol viser at han blir viktig denne sesongen! Han må bare få mer hjelp, noe han sansynligvis vil få når vi møter dårligere motstand enn i dag!

Gleder meg til å se laget på St. James' til helga, og sesongen videre! Graver meg ikke ned etter dette her! Campbell, Simpson og S. Taylor er alle spillere vi ser at det blir behov for! Og håper virkelig på en forsterkning eller to i midtbanen/offensivt!

Til slutt vil jeg si at vi bør begynne å se etter alternativer på keeperplass! Har ingen klare tabber, men mange keepere ville tatt spesielt det siste målet!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 16. Aug. 2010, 23:53 »
Ny her, men har et par synspunkter etter kampen!

Dagens positive overaskelse; Enriqe! Syntes han er Newcastles beste spiller i dag! Var Valencia på banen? Personlig mener jeg han har tatt flere steg i riktig retning siden forrige gang han spilte en Premier League kamp!

Dagens nedtur: faller helt inn i eget mål i alt for store deler av kampen! Forventer ikke at Newcaslte skal styre noen kamp på Old Trafford! Men kan ikke få helt hetta så fort man får ballen i beina! Nødt til å gjøre det enklere for hverandre å spille fotball fremover!

Oppsummering; en helt grei kamp! Mister ikke alt håp før resten av sesongen, men det burde være mulig å utrette litt mer! Forøvrig syntes jeg også Carrol viser at han blir viktig denne sesongen! Han må bare få mer hjelp, noe han sansynligvis vil få når vi møter dårligere motstand enn i dag!

Gleder meg til å se laget på St. James' til helga, og sesongen videre! Graver meg ikke ned etter dette her! Campbell, Simpson og S. Taylor er alle spillere vi ser at det blir behov for! Og håper virkelig på en forsterkning eller to i midtbanen/offensivt!

Til slutt vil jeg si at vi bør begynne å se etter alternativer på keeperplass! Har ingen klare tabber, men mange keepere ville tatt spesielt det siste målet!

Tim Krul må få sjansen! var ikke veldig imponert over Harper idag, jeg vet at Krul kan gjøre en minst like god jobb, om ikke bedre! bare tull at han ikke får starte.

Ellers synes jeg vi jorde en helt ok kamp, akkurat som forventet egentlig. Men synes vi blir altfor feige. Når vi fikk sjansen til å kontre, og etablere et angrep,  var det ingen som turte å bli med oppover, og da sier det seg selv at det blir vanskelig å score. Også som mange andre helt sikkert har kommentert, så blir vi presset altfor langt bak i banen, og Manu kan bare stå å trille ball på vår halvdel gjennom hele kampen. Så for å oppsumere kampen fra vår side, vil jeg si at vi spiller altfor feigt. Vi tør ikke å prøve, og dette er noe jeg håper og tror at vi klarer å rette opp ganske kjapt. Kampen gikk akkurat som forventet, så er ikke altfor skuffet.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #103 på: 16. Aug. 2010, 23:57 »
Greit. Vi møter Manchester United på bortebane.

Men, har man ikke lært noe siden sist?

Man er nødt til å ha en løpssterk midtbane med bevegelse i PL.
Man er nødt til å ha evnen til å stå høyt i banen.

Vil se Krul i mål.
Coloccini må ut.
Mot til å tørre å angripe og trykke med midtbanen.

Williamson var bra.
Routledge viste tendenser.
Carroll ble fryktelig alene, men han jobbet godt.

Vil helst se 4-3-2-1 eller 4-2-3-1 i neste kamp.

oyvinvo

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #104 på: 17. Aug. 2010, 00:25 »
Kan ikke si at jeg har blitt så veldig mye klokere på hvordan vi ligger ann etter denne kampen. Men jeg synes det fremstår som en dårlig kamp pga mye tekniske feil. Veldig mye tekniske feil. Kan godt være at det skyldes nerver og adrenalin, men om spillerne får roet seg til neste kamp så tror jeg vi kan slå et veldig godt Aston Villa lag. Får håpe Milner har gått til Manchester City før kampen;)