20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Manchester United - Newcastle United(16. august: 21:00)  (Lest 26920 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Manchester United - Newcastle United(16. august: 21:00)
« Svar #15 på: 13. Aug. 2010, 23:48 »
Drømmer også om 3 poeng, men tror vi kan ta et poeng
uannsett en tøff kamp

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 14. Aug. 2010, 00:31 »
Er fornøyd med alt annet enn stortap, men tror faktisk vi har gode muligheter for 1. poeng. Det er tross alt manu vi skal spille mot, og de er ikke så glad i å gjøre gode åpninger :P

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 14. Aug. 2010, 01:21 »
Våre 5 siste sesongåpninger:
Newcastle-West Bromwich 1-1 (The Championship) ...2009
Newcastle-Manchester United 1-1 ...2008
Newcastle-Bolton 3-1 ...2007
Newcastle-Wigan 2-1 ...2006
Newcastle-Arsenal 0-2 ...2005

Manchester United sine 5 siste:
Manchester United-Birmingham 1-0 ...2009
Manchester United-Newcastle 1-1...2008
Manchester United- Reading 0-0 ...2007
Manchester United-Fulham 5-1 ...2006
Manchester United-Everton 2-0 ...2005

Vi har tapt 1 av de 5 siste åpningskampene, United har fått resultater under forventningene i de fleste. Får håpe de gjør det igjen, har faktisk god tro på at vi kan få til uavgjort. På en annen side mista jeg også litt troen etter community shield finalen mot Chelsea + at vi stiller med et svakt forsvar, og det at vi er svakere enn dem på omtrent alt.

Good luck!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #18 på: 14. Aug. 2010, 17:19 »
Manchester United har da en lang skadeliste nå?

Seier på Old Trafford kan vi uansett glemme i disse dager. Tror ikke vi har nok kvalitet i angrepsposisjonene til å true Man Utd. Krysser fingrene for poengdeling, og klager ikke dersom vi skal gå på et knepent tap.

Endelig kan jeg se Premier League på TV igjen da jeg har flytta i kollektiv, og utrolig nok hadde de TV2s PL-kanaler her :P håper dog ikke dette er midlertid reklame.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #19 på: 14. Aug. 2010, 18:07 »
Blir en vanskelig kamp, men håper at vi ihvertfall klarer uavgjort. Er enda en vanskelig kamp som venter på oss neste helg.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 14. Aug. 2010, 19:53 »
Med et Untied lag som er fast bestemt på ikkje å gjøre som så mange ganger før i sesongstart, og med Barba og Rooney på topp, så frykta eg stortap. Fryktelig start vi har fått på sesongen, med Villa neste helg att på til !

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 14. Aug. 2010, 20:23 »
Sjokk at Hargreaves er skadet  :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 15. Aug. 2010, 02:17 »
De som har sansen for usannsynlige bets og som ikke er redd for å tape pengene, kan dermed bli rike om Gud endelig skulle vise seg for alle de ikke-troende.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #23 på: 15. Aug. 2010, 11:09 »
Dette blir en jævlig vanskelig kamp, og jeg frykter at vi går på en gedigen smell. er redd "Shreck" vil bli døden for oss. liker ikke tanken på at han skal ta forsvaret vårt med på løpetur...

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 15. Aug. 2010, 13:04 »
Så lenge vi ikke taper med mer enn 2-3 mål er jeg fornøyd. Om vi har Wigan, West Brom og kanskje West Ham etter oss på tabellen etter denne omgangen,så er det en grei start.
Hadde vært hyggelig om vi viste litt positive takter offensivt og ikke var altfor usikre defensivt.
Men har ikke høye forhåpninger om poeng eller storspill.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #25 på: 15. Aug. 2010, 13:07 »
Samhandlingen i den bakre fireren er det jeg er mest spent på, samt om samholdet som var så fremtredende i fjor fortsatt er der når det virkelig gjelder!

SvampeBoB

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 15. Aug. 2010, 15:33 »
Jeg ser på denne kampen som en bonuskamp for oss, det er absolutt ingen som forventer at vi skal ta poeng eller få et bra resultat borte mot Man Utd. Det er heller ikke her vi har kalkulert å få poengene som skal holde oss i Premier League denne sesongen.

Så om vi taper, har ikke dette noe å si i hele tatt!! Så lenge vi ikke blir gruset er jeg fornøyd!!

Spiller vi uavgjort, så er det et poeng jeg og sikkert flere også ikke hadde regnet med. Da blir det en bonus.

Skulle vi vinne, er det en kjempebonus, og da ligger vi etter mitt skjema 3 poeng foran skjema :)
jeg skjønner ikke de folka som sier fotball er et spill om liv og død. Det er langt viktigere enn som så. Bill Shankley!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 15. Aug. 2010, 16:07 »
Håper vi klarer å vise oss fra en god side. Skape noen fine sjangser i 1. omgangen. Håper også at nøkkelspillerne våre spiller godt.

Jeg håper vi klarer å gi dem kamp. Det verste som kan skje er at vi ligger under
2-0 etter 10 min spilt. Alle snakker om den gode atmosfaren og sammholdet i spillergruppen, og jeg håper den vises. Vi skal ikke falle sammen som et korthus om vi ligger under.

Et tidlig Carroll mål ville vært magisk. *sikle sikle.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 16. Aug. 2010, 09:18 »
Kampdag!!!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Newcastle

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #29 på: 16. Aug. 2010, 11:27 »
Jeg tror det er bra at vi møter dem så tidlig. Er som regel en del "nerver" dem første kampene.

Bedre å møte Manchester United nå enn om 14-15 kamper når dem har fått satt laget.