20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robert fikk bot av NUFC!  (Lest 7052 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Robert fikk bot av NUFC!
« på: 28. Juni 2005, 15:11 »
Newcastle United ga Laurent Robert en bot på to ukeslønner idag (28.juni) etter å ha kritisert klubben og Souness via pressen..

Var det riktig av Newcastle og gi han bot?

Hadde han fortjent en større straff, mildere straff eller var den straffen perfekt??
Bør han få komme tilbake??
Hva er deres mening om denne saken??

Jeg synes det var på tide..Han har kritisert Souness og resten av klubben i lang tid nå!!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Robert fikk bot av NUFC!
« Svar #1 på: 28. Juni 2005, 17:03 »
Hva i all verden skal vi bøtelegge Robert for? Det er bortkastede ressurser. Han skulle jo aldri blitt hivd ut i det hele tatt. Hvis vi vil unngå slike uttalelser til pressen, hvorfor selger vi ham ikke da? Så kan han mase så mye han vil uten at det bryr oss?
Dessuten sier Robert sannheten og ingenting annet, og det er det idioti å straffe ham for. Men han er jo ikke Soueys beste venn, og det er ikke så overraskende. Han er jo en offensiv spiller, og det liker ikke Souness.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Robert fikk bot av NUFC!
« Svar #2 på: 28. Juni 2005, 17:18 »
Må jo beholde et godt lag til neste manager skal ta over vettu, med å låne bort stjernene våre, så kan vi hente de tilbake når souey feiler vettu ;)
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Robert fikk bot av NUFC!
« Svar #3 på: 28. Juni 2005, 19:19 »
Godt. Der dreit den idioten på draget. Fy faen at det går an å være så gjennomført egoistisk og dum. Glad vi er kvitt ham, og selv uten kjøp av ny venstreving vil vi ikke være svekka.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Robert fikk bot av NUFC!
« Svar #4 på: 28. Juni 2005, 21:45 »
Selvsagt vil vi være svekket, Kristoffer. Greit nok at du ikke er helt på godfot med Robert, men en normal manager hadde sett nytten av Roberts fremste ferdigheter fremfor hans manglende ferdigheter, som Souness har fokusert på.

Robert har ekstreme ferdigheter som vil være til veldig stor nytte for enhver fotballklubb med ambisjoner. Man kan si hva man vil om hans evne til å løpe til pressen, men hans evner på fotballbanen er klart bedre, og de vil bli sårt savnet. Robert har aldri laga bråk, og selv om han har en løpsk tunge, så går det an å ignorere den.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Robert fikk bot av NUFC!
« Svar #5 på: 28. Juni 2005, 21:52 »
Ikke når spyet han kommer med i media er så gjennomført idiotisk, og viser totalt mangle på hensyn til andre lagkamerater og andre i klubben.
Hadde Robert vist disse ekstreme ferdighetene i mer enn en brøkdel av kampene i året hadde ting vært annerledes, men det gjør han jo ikke. Akkurat nå er jeg så jævlig lei av hans elendige oppførsel som også preger skrivingen min til en viss grad, det skal jeg alikevel innrømme.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robert fikk bot av NUFC!
« Svar #6 på: 28. Juni 2005, 21:53 »
Kan vi ikke bare ignorere Bellamys tunge og da?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Robert fikk bot av NUFC!
« Svar #7 på: 28. Juni 2005, 21:54 »
Hvorfor gidder du å kaste bort tid og krefter på å irritere deg over Robert da? Han er jo uansett historie i Newcastle. Noe som irriterer meg mer enn den løpske  tunga hans.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Robert fikk bot av NUFC!
« Svar #8 på: 28. Juni 2005, 21:55 »
Sitat fra: "Joakim"
Hvorfor gidder du å kaste bort tid og krefter på å irritere deg over Robert da? Han er jo uansett historie i Newcastle. Noe som irriterer meg mer enn den løpske  tunga hans.

Det jeg bryr meg om er at endel norske Newcastle-fans tydeligvis liker dette oppgulpet fra Robert. Det er skuffende.

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robert fikk bot av NUFC!
« Svar #9 på: 28. Juni 2005, 22:04 »
Sitat fra: "Joakim"

Har jeg irritert meg over det han sa? Jeg har ikke uttalt meg om saken enda. Det jeg skulle fram til var at hvis vi skulle ignorere Robert`s uttalelser kan vi vel glemme Bellamy`s utalelser, som gjordet det mye bedre enn Robert denne sesongen, den tiden han var her.
De har gjort det samme. Slengt dritt om managern, og de har blitt behandlet på samme måte. Begge ble utlånt.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robert fikk bot av NUFC!
« Svar #10 på: 29. Juni 2005, 00:47 »
Har Robert faket skade for å slippe å spille i en posisjon han ikke likte?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Robert fikk bot av NUFC!
« Svar #11 på: 29. Juni 2005, 08:20 »
Vi trenger jo ikke en spiller som går i mot laget og skryter så jævlig av seg selv.. "Hadde jeg vært med i UEFA cupen, hadde vi hatt sjangs til å seiret" sa Laurent.
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
Robert fikk bot av NUFC!
« Svar #12 på: 29. Juni 2005, 10:27 »
Sitat fra: "Thommazz"
Vi trenger jo ikke en spiller som går i mot laget og skryter så jævlig av seg selv.. "Hadde jeg vært med i UEFA cupen, hadde vi hatt sjangs til å seiret" sa Laurent.

Han sier jo bare det alle tenkte, og sier jo bare sin meining om souey. Og jeg tror alle med litt vett i hue veit at souey er en barnslig og sta idiot som setter seg selv høyere en klubben. De fleste managerne med litt vett i hue ville spillt Robert på venstre vingen mot sporting, men ikke souey. PGA robert sa vi var svakere i år en ifjor, men han var villig til å satse alt for å vinne(tabellen lyver ikke).

Jeg sier bare, når vi er kvitt Souey så kommer nok moralen i laget til å bli mye bedre.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

validus

• Supersub
    • Vis profil
Robert fikk bot av NUFC!
« Svar #13 på: 29. Juni 2005, 11:19 »
Problemet til Robert var at han ikke jobba bakover nok. Den måten Newcastle spilte på så var vi avhengige av at vingene jobba hjem igjen. Robert prøvde å skjerpe seg på dette en liten stund men vi å alle at dette ikke var hans måte å spille på. Jeg forstår meget godt at han ikke fikk spille mye.. Men jeg er jo ikke manager, så hva vet vel jeg...  :)
ieron Dyer

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Robert fikk bot av NUFC!
« Svar #14 på: 29. Juni 2005, 12:48 »
Ikke uten grunn at Robert bli veid å funne for lett av Souness. Han kan gjøre ting med ballen, men er ikke så villig bakover i banen. Souness skal som sagt ha 11 krigere som springer til de dør.. Ikke så viktig om de kan å sentre eller dribla..

Mushans som skjønner hvorfor Souness kjøpte Faye.......
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "