20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: newcastle - stoke  (Lest 5006 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: newcastle - stoke
« Svar #15 på: 10. Sep. 2010, 18:25 »
Det ble Stoke kampen på meg også. Fant ut at den passet bedre enn Wigan kampen.  :)

Bestilte billett nå via den offisielle siden. Kommer den i posten?  :)

Skal bo i Edinburgh. Er det slik at jeg bør bestille togbillett til Newcastle på forhånd? Ser at togene går ganske ofte.  ;)
« Siste redigering: 10. Sep. 2010, 19:27 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 11. Sep. 2010, 06:26 »
Det ble Stoke kampen på meg også. Fant ut at den passet bedre enn Wigan kampen.  :)

Skal bo i Edinburgh. Er det slik at jeg bør bestille togbillett til Newcastle på forhånd? Ser at togene går ganske ofte.  ;)

Ja, bestill billettene så tidlig som mulig, med mindre du vil betale mest mulig for det da.  ;)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #17 på: 11. Sep. 2010, 09:38 »

Ja, bestill billettene så tidlig som mulig, med mindre du vil betale mest mulig for det da.  ;)

Ok, brodern drar til Edinburgh på onsdag. Så skal be han bestille togbillett da. ;) Hvordan togbilett bør man kjøpe? Kan man kjøpe åpen billett (dvs. at man kan hoppe på første ledige tog)?  :)
« Siste redigering: 12. Sep. 2010, 12:04 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #18 på: 12. Sep. 2010, 12:05 »
Vi som skal over må prøve å få til et møte før kampen, slik at vi får tatt noen øl. :)
« Siste redigering: 19. Sep. 2010, 13:02 av SuperAlmeida »

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 21. Sep. 2010, 06:47 »
Hører jeg filtermalt Friele Frokostkaffe til helgen??  ;)