20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
hmm.. har ikke hørt så mye om denne fyren... noen som har noen statistikker på han?
Tviler på Zalayeta er en spiller vi bør kjøpe.SitatDet er snakk om et lån!
Det er snakk om et lån!
Souey bør se høyere enn dette og hente inn en spiller vi vet har kvaliteter
Zalateya er kaoooooos!!!han måå vi få.han putter for juve hver gang han kommer på banen, ordentlig kvalitets spilelr, de som sier de ikke vil han en spille som han er faen meg helt ute å kjører!!LÅN LÅN LÅN!!!!
Sitat fra: "djmattis"Zalateya er kaoooooos!!!han måå vi få.han putter for juve hver gang han kommer på banen, ordentlig kvalitets spilelr, de som sier de ikke vil han en spille som han er faen meg helt ute å kjører!!LÅN LÅN LÅN!!!!Helt enig med deg. Zalayeta blir brukt altfor lite i Juventus. Han lager jo kaos og mål hver gang han kommer inn. Blir ofte brukt som en superreserver i Juventus. Selvfølgelig ville det vært morsomt med Zalayeta på lån. Helst med opsjon på kjøp.
tror jeg och macker er de eneste som vet hva vi prater om her!!!
tror jeg och macker er de eneste som vet hva vi prater om her!!!har en kompis som er stooor juve fans og han sier selv at zlateya er en av de mest undervurderte spillerne i troppen dems, han digger de tre "store" (zlat, del og trez) men han sier han liker zala like høyt på topp som de...han er virkelig en kvalitets spiller, ingen og da mener jeg INGEN spiller på juve uten grunn, er ikke sånn maurinho taktikk der og kjøpe spillere fra konkurenter for å gjøre dem svakere for å så sette de på benken...