20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Supporterklubben 2010/11  (Lest 14353 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Supporterklubben 2010/11
« Svar #45 på: 29. Sep. 2010, 16:19 »
Ikke sikkert det er så mange som har fått pakken ennå?

Skal nå være 20 stk. ;)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 29. Sep. 2010, 17:27 »
Den er litt grumsete muligens, men får vel ikke gjort noe med det nå. Synes den var kul!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 29. Sep. 2010, 20:38 »
Har fått medlemspakken nå jeg også, veldig fornøyd :D
Logoen på nøkkelringen var litt grumsete hos meg også, men synes egentlig ikke det gjør noe.
Bakis-prøven kommer jeg til å få god bruk på fredag, for da skal 20-års dagen feires med sprit-fylla :D

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #48 på: 29. Sep. 2010, 21:55 »
20 pakker ble sendt ut på mandag, mens 30 nye ble sendt i går. Resten (150) shippes ut i morgen og på fredag.

Angående nøkkelringene så bestilte vi 400 av dem, men da jeg returnerte for å hente dem så hadde de laget tre forskjellige modeller uten å spørre meg. To av disse ble veldig pene, mens den siste (avlange) ikke ble noe særlig synes jeg, så det er mulig at det er den dere har fått. Vi hadde ikke noe annet valg enn å sende ut tilfeldig slik at 1/3 blir noe uheldige med nøkkelringen. For vi er allerede over 200 medlemmer og hvis vi skulle ha tatt ut 1/3 av salg så hadde vi ikke hatt nok nøkkelringer til alle.

Når det er sagt så er jeg egentlig svært skuffet over kvaliteten. Selve nøkkelringen (bortsett fra den avlange) er nydelig og er av god kvalitet, men trykket går av ganske fort, i hvert fall hos meg. Skal se etter en annen leverandør neste år.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Ipt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #49 på: 29. Sep. 2010, 22:44 »
20 pakker ble sendt ut på mandag, mens 30 nye ble sendt i går. Resten (150) shippes ut i morgen og på fredag.

Angående nøkkelringene så bestilte vi 400 av dem, men da jeg returnerte for å hente dem så hadde de laget tre forskjellige modeller uten å spørre meg. To av disse ble veldig pene, mens den siste (avlange) ikke ble noe særlig synes jeg, så det er mulig at det er den dere har fått. Vi hadde ikke noe annet valg enn å sende ut tilfeldig slik at 1/3 blir noe uheldige med nøkkelringen. For vi er allerede over 200 medlemmer og hvis vi skulle ha tatt ut 1/3 av salg så hadde vi ikke hatt nok nøkkelringer til alle.

Når det er sagt så er jeg egentlig svært skuffet over kvaliteten. Selve nøkkelringen (bortsett fra den avlange) er nydelig og er av god kvalitet, men trykket går av ganske fort, i hvert fall hos meg. Skal se etter en annen leverandør neste år.

Ok. Jeg er godt fornøyd med pakken, og ser den egentlig mer som en bonus. Men hvis den skal fortsette og være med, så må det som du skriver, alltid letes etter forbedringer innenfor budsjettet.

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #50 på: 01. Okt. 2010, 19:13 »
Helt enkel og fin pakke. Litt grumsete logo og den var ikke plassert i vater på metallet. Men, det gjør ikke så mye.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #51 på: 02. Okt. 2010, 12:00 »
Fikk medlems pakken i går. Veldig fornøyd med at jeg fikk både navnet mitt og medlemsnr på medlems kortet  ;D

cybro

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #52 på: 04. Okt. 2010, 14:43 »
Eg fikk min pakke fra 12th Man idag, venter i spenning på den fra TAN!:D
* Newcastle 4 Ever :) *

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 06. Okt. 2010, 06:03 »
Vi er nå tomme for ølbrikker, noe som vil si at medlemmer som registrerer seg fra og med i dag får kjøleskapsmagnet og klistremerker i stedet for.

Når det gjelder shoppen vår så har den nok en gang blitt forsinket, men jeg lover at den blir realitet i løpet av kort tid. Puma Norge er litt trege med å få sendt ut regning på Newcsatle-draktene, så jeg satser på at både drakter og våre egne t-skjorter, kortholdere, plakater etc. blir lagt ut fra salg om noen uker!

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #54 på: 14. Okt. 2010, 13:09 »
Heisann, jeg registrerte meg i supporterklubben 21 september og har fortsatt ikke fått noe medlemspakke. Ingen hast, men bare dobbeltsjekker i tilfelle jeg har blitt "glemt" :)

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #55 på: 14. Okt. 2010, 14:46 »
Heisann, jeg registrerte meg i supporterklubben 21 september og har fortsatt ikke fått noe medlemspakke. Ingen hast, men bare dobbeltsjekker i tilfelle jeg har blitt "glemt" :)

Samme her, eller, dvs jeg fikk registrert betalingen min 29.september..
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 14. Okt. 2010, 20:07 »
Yah og NUFC:
Betalingene deres skal være registrert hos oss. Dere skal ha mottatt et passord for å logge inn på medlemssiden.

Dessverre har min mor (som sender ut pakkene) havnet på sykehus. Hun føler seg imidlertid bedre og utskrives i morgen, så jeg regner med at pakkene blir sendt i løpet av helga. Skulle gjerne ha shippet ut pakkene med en gang, men er litt vanskelig her fra Buenos Aires :)

Beklager ventetiden!

NUFC

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 14. Okt. 2010, 21:43 »
Supert! Ikke noe problem.. Helsa må gå først ;)
Arne Scheie:
For mye fotball på TV?? Jeg sier som Sølve Grotmol: Det er for mange bøker på biblioteket også.

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #58 på: 15. Okt. 2010, 00:06 »
Ikke noe problem, godt å høre at hun er på bedringens vei :)

Yahh

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #59 på: 20. Okt. 2010, 01:52 »
Fikk pakken i dag. Meget fornøyd :)