20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: "Robert - Souness set for Toon axe"  (Lest 12944 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
"Robert - Souness set for Toon axe"
« Svar #15 på: 28. Juni 2005, 19:18 »
Robert er så barnslig at det er farlig. Det han indirekte har sagt lenge nå er at han er bedre enn sine lagkamerater.
Vel, det han viste og har vist de siste par årene beviser at han er en jævla latpeis med hjertet ingen andre plasser enn godt planta nedi sin egen pung. Det han sier nå var ikke uforventa, men selvfølgelig rein idioti. Glad at han nå ikke klarer å forsure miljøet ihvertfall.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 28. Juni 2005, 20:49 »
jeg har aldri sagt at mitt lag er fullt av løgnere.. jeg har sagt at bellamy og robert er løgnere... og ja, jeg tror på shearer... rett os slett fordi han er en fantastisk spiller som ikke har gått ut og sagt mye negativt og dumt om klubben.. og de eneste jeg får vite om klubben er gjennom media og supportersider... og hjemmesidene til spillerne.. som feks robert... har iallefall et helt annet inntrykk av de spillerene det er snakk om, og en mye mer positiv innstilling til laget enn det du har begbie...
ieron Dyer

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #17 på: 29. Juni 2005, 10:39 »
Sitat fra: "validus"
jeg har aldri sagt at mitt lag er fullt av løgnere.. jeg har sagt at bellamy og robert er løgnere... og ja, jeg tror på shearer... rett os slett fordi han er en fantastisk spiller som ikke har gått ut og sagt mye negativt og dumt om klubben.. og de eneste jeg får vite om klubben er gjennom media og supportersider... og hjemmesidene til spillerne.. som feks robert... har iallefall et helt annet inntrykk av de spillerene det er snakk om, og en mye mer positiv innstilling til laget enn det du har begbie...

Og neste som kommer ut i media er også løgner?  :lol:
Jeg tror på Bellamy og Robert pga, de er ikke smarte nok til å lyve, de er typene som prater rett fra levra. Souness er kjent for å lyve om og til spillerne sine.

Hva veit vel du om min innstilling til laget validus? Du veit ikke en pøkk om hvordan instilling jeg har til laget, desverre så utaler du deg om ting du ikke veit her.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #18 på: 29. Juni 2005, 11:16 »
Sitat fra: "BegBie"

Og neste som kommer ut i media er også løgner?  :lol:
Jeg tror på Bellamy og Robert pga, de er ikke smarte nok til å lyve, de er typene som prater rett fra levra. Souness er kjent for å lyve om og til spillerne sine.

Hva veit vel du om min innstilling til laget validus? Du veit ikke en pøkk om hvordan instilling jeg har til laget, desverre så utaler du deg om ting du ikke veit her.

Den neste som kommer ut i media? Så du tror at det blir mange flere som kommer med negative uttalelser om laget og Souness i media? Om de er smarte nok til å lyve? Jeg driter i hvor smarte/dumme de er, så lenge de setter laget sitt foran seg selv! Noe som jeg har fått intrykk av at de ikke gjør..

Og angående din instilling til laget, så virker det for meg at du er pessimistisk og negativ til laget vårt for tiden, siden du faktisk ikke sier en damn shit positivt i dine innlegg... Ja, kanskje jeg ikke har peiling, men tolker det slik jeg leser det.. Hvis det er feil, så må jeg bare beklage, men si det rett ut da for faen!
ieron Dyer

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 29. Juni 2005, 12:51 »
Hvem er ikke negativ i disse dager? Alt blir nok bedre når Souness kan ta med seg Doktor Død og resten av ondskapens akse ut døra på St. James Park.

ONSKAPEN ut etter tapet hjemme mot United? Da står vi fire kamper uten siger..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 29. Juni 2005, 13:08 »
Jeg er ikke negativ.. jeg er faktsik riktig så positiv til neste sesong... SÅ får vi alle håpe at Newcastle spiller bra og vinner kamper!
ieron Dyer

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #21 på: 29. Juni 2005, 13:27 »
Så klart håper alle at det går bra med Newcastle, men alle som såg forrige sesong vet at det ikke blir tilfelle..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #22 på: 29. Juni 2005, 13:33 »
Jeg er ikke negativ.. jeg er faktsik riktig så positiv til neste sesong... SÅ får vi alle håpe at Newcastle spiller bra og vinner kamper!

Jeg er ikke negativ til laget, for vi har faktisk et lag som kan nå blant top5 i england pr dags dato, men desverre har vi en tilbakestående trener så derfor kjemper vi rundt 14. plass. Så laget er jeg positiv over, men managern har jeg ingenting til overs for.

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #23 på: 29. Juni 2005, 13:36 »
Et lag er et lag, og det laget er manageren en del av..
ieron Dyer

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #24 på: 29. Juni 2005, 13:37 »
Et lag er et lag, og det laget er manageren en del av..

Jeg regner fortsatt Souey som en liverpool mann, og kommer aldri til å tilgi når han kyssa Liverpool bannern på anfield. SKAM SKAM SKAM !!

validus

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 29. Juni 2005, 13:40 »
ditt problem...
ieron Dyer

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #26 på: 29. Juni 2005, 13:47 »
ditt problem...

jupp jeg skal være den første som ler når han går på tryne ut av vår vakre klubb. Håper bare at han ikke har ødelagt den før mye før den tid  :roll:

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 29. Juni 2005, 14:43 »
Lurer på hva som gikk av Shepherd når han sparket Robson.. Når han da atpåtil ansetter Souness, da må det vare lov å forundre seg over valgene som blir tatt!!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 29. Juni 2005, 18:23 »
Hvor lang er kontrakten til Souness ?

3 år ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 29. Juni 2005, 18:30 »
2 med opsjon på et år til etter det..