20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dan Gosling  (Lest 12311 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Dan Gosling
« Svar #45 på: 27. Jan. 2011, 11:59 »
Er dette maks uflaks eller har han komme tilbake for tidleg? Uansett, no har eg ikkje noko forventningar til at han skal prestera for oss denne sesongen. Her bør mi sikra oss at han verte i toppform til neste sesong.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #46 på: 27. Jan. 2011, 12:03 »
drar Gosling en Hargreaves mon tro?
If it has tits or wheels, count on problems!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 28. Jan. 2011, 14:41 »
drar Gosling en Hargreaves mon tro?
Som sagt i Carroll-tråden, jeg er livredd klubbens fysioterapeuter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #48 på: 09. Feb. 2011, 09:40 »
http://www.nufc.co.uk/articles/20110208/gosling-the-toughest-year-of-my-life_2281670_2288677
Gleder meg til han er 100% i form, har stor tro på denne mannen.
Håper han for litt spilletid utover våren og holder seg skadefri denne sommeren slik at han finner formen til høsten.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #50 på: 29. Juli 2011, 23:37 »
Lee Ryder skryter av Gosling. Håper virkelig han holder seg skadefri nå utover. Kan meget mulig bli en viktig spiller for oss i årene fremover.

http://www.blogonthetyne.co.uk/2011/07/gosling-was-uniteds-star-in-st.html?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 27. Feb. 2012, 21:37 »
Hva skjer med Dan? Tror dere han kan bli en brukende spiller? Kan vell fortsatt regnes som et talent men sliter med å få sjangser. Akkurat når synes jeg han virker som en guthire light.

Tror dere han kan spille en rolle neste år? Må han på utlån eller bli solgt? Han er vell en av dem som burde fått prøvd seg mens vi hadde spillere ute. Virker nesten som han er bak Vuckic i køen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 27. Feb. 2012, 21:47 »
Jeg har blitt alt annet enn imponert - minner meg mer om en dårligere versjon av Kevin Nolan enn Guthrie. Selvfølgelig alt annet enn ideelt at han ikke får sjanser - han kunne hatt veldig godt av et utlån. Men der jeg syns han har de største manglene er i pasningsspillet og teknisk. Var heelt horibel mot Forest da han fikk sjansen i cupen - og har ikke bevist stort bedre i noen av innhoppene selv om det har vært begrensa med sjanser. Det jeg har sett er at han er flink til å komme seg i posisjon i boksen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 27. Feb. 2012, 23:11 »
Om vi skal spille langs bakken og prøve å beholde ballen i laget litt har nok ikke Gosling de ferdighetene som trengs for å være en sentral midtbanespiller hos oss.

Enig med Kristoffer at han minner mer om en dårligere versjon av Nolan og det er ikke det vi trenger for å ta de neste stegene.

En spiller som vi fint kan høre bud fra andre klubber på til sommeren da jeg aldri tror han kommer til å få en god karriere i Newcastle.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #54 på: 27. Feb. 2012, 23:52 »
Litt synd at Gosling ikke har slått helt til enda.. For husker han ble sett på som en "Gerrard-type" i Everton-dagene, med gode skudd og mye jobbing!
Men som nevnt, så har vi verken fått sett noe særlig til skudd, jobbing eller pasninger.. Har ikke spillt så mye for oss enda, men har ikke imponert nevneverdig de gangene han har fått sjansen..

Dan kan vel også spille h.back, så kunne jo vært en idè? Simpson har jo ikke vært det helt store, så litt konkurranse hadde vel ikke skadet!

Peter

• Gjest
« Svar #55 på: 28. Feb. 2012, 00:02 »
Tviler på at den lille konkuransen Gosling kan tilby på høyreback får en positiv reaksjon for Simpson uansett. Simpson vil aldri bli bedre. Ikke engang om en araber fra al shabaab sto å steina moren hans og torturerte familien hans og Simpsons eneste utvei for at familien skal slippe fri var at han skulle bli en bedre fotballspiller, ville han ikke blitt det. Uansett press og konkuranse vil mannen aldri bli bedre!

Om Simpson, Raylor og Santon blir skada vil det derimot være en tanke med Gosling på back!  :thumbu:

Simmi

• Gjest
« Svar #56 på: 28. Feb. 2012, 10:33 »
Ganske uenig med deg der Peter. I løpet av de 2 siste åra har Simpson hevet seg kraftig, og det er godt mulig at denne hevinga av nivå vil fortsette. Han har jo tross alt endel å gå på før han blir en komplett back  ::p

Peter

• Gjest
« Svar #57 på: 28. Feb. 2012, 14:27 »
Om det er sånn du ser det, ja da er jeg enig.  :P
Men nå er vel Simpson 25 eller 26, tviler jeg på at han utvikler seg stort mer.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 04. Okt. 2013, 18:19 »
Lånt ut til Blackpool, blir spennende å se om det kan heve han.