20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dan Gosling  (Lest 12336 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Dan Gosling
« Svar #30 på: 05. Des. 2010, 22:03 »
Hadde Sunday Sun sagt at han var ute til sommeren som nok hadde vert meir sannsynlig enn at han er tilbake i Januar, ville folk sagt at det var bullshit og at vi aldri skal tro på søndagstabloidene.... Tar dette med ei STOR klype salt før eg hører noe fra sikrere hold :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 05. Des. 2010, 22:08 »
Hvorfor skulle dette være så jævli usannsynlig? Det har da vært sagt hele tiden at han skal være klar rett over nyåret, og at han da er tilbake i full trening før jul er vel ikke så merkelig?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 05. Des. 2010, 22:14 »
Det som vertfall er sikkert er at det har vert veldig stille rundt Hatem siden skaden, men det eg leste etter City kampen var at han nok var ute til mars april, og at mesteparten av sesongen nok var kjørt for han. Da ser på det som meir sannsynlig at han skal vere ute til sesongslutt enn januar. Dessuten; gi meg en god grunn til å tro på det sunday sun skriver om dette når ingen andre har meldt noe.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 05. Des. 2010, 22:18 »
Nå snakker vi om Dan Gosling her da...

Simmi

• Gjest
« Svar #34 på: 05. Des. 2010, 22:22 »
Begynte å lure på hva du tenkte med, Seb  :P

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 05. Des. 2010, 22:47 »
Flaut, flaut, flaut... tenkte selvsagt på Ben Arfa, så da vet dere hva eg tenker om den saken :) Begynner å bli litt seint, ok ? :)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 18. Jan. 2011, 14:51 »
Før Sunderland kampen så ropet mange på Gosling før Smith. Vi er også villig til å selge Routledge for at vi har Gosling i bakhånd. Det er rimelig store forventninger til fyren så vidt jeg kan forstå.

Hvilke forventninger har vi til det nivået han nå besitter? Hvilke kvaliteter har han?

Jeg har aldri sett han spille for Everton, og det finnes lite info om han på internett bortsett ifra målet mot Liverpool.Det jeg kan lese meg fram til er at han kan spille på sentral midtbane eller på hele høyresiden. Jeg så han springe med ball imot Sunderland og han har ikke et enormt tempo i kroppen. Er det skudd eller pasningsfot han sitter på?

Jeg mistenker bare at han kommer til å bli slaktet ved sesongslutt for at han ikke er kommet så langt i talent utviklingen sin at han er en som kan gå inn og heve laget vårt.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 18. Jan. 2011, 16:18 »
Etter det jeg har lest er han god rundt boksen, ikke rask, men til gjengjeld har han stor kapasitet.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 18. Jan. 2011, 16:34 »
Det eg forventer er at han blir en fin spiller å ha i troppen, og som med tid kan utvikle seg til en første lagsspiller.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 18. Jan. 2011, 23:49 »
Forventer på ingen måte at han skal gå inn å ta førstelaget med storm. Men han er nok en box-to-box-spiller som også har øye for mål. La oss se på ham som Nolan sin fremtidige arving :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #40 på: 20. Jan. 2011, 23:28 »
http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/newcastle-united-suffer-smith-ankle-injury-blow-2189907.html
Pardew expects Gosling to miss at least the next three weeks.

Hmmm, snart ikke friske spillere igjen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 21. Jan. 2011, 10:19 »
Usikker på Gosling. Vanligvis velinformerte Lee Ryder i Chronicle kom med denne i går.

http://www.chroniclelive.co.uk/newcastle-united/nufc-news/2011/01/20/dan-gosling-hoping-to-play-part-against-spurs-72703-28021852/

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 21. Jan. 2011, 10:49 »
Det er selvfølgelig et spørsmål om hvilken artikel som er nyest, og dermed mest oppdatert. Ellers er det vel naturlig å anta at Lee Ryder er best informert av disse to kildene?

Er iallfall ingen tvil om at vi kunne trenge Gosling nå. Pardew har vel heller ikke sagt noe om at Gosling er ute, eller er det noe som har gått meg hus forbi? Det siste er ikke helt uvanlig...  :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 23. Jan. 2011, 01:59 »
Ifølger fantasy er han ute med knee injury til februar..

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #44 på: 27. Jan. 2011, 10:57 »
Floating cartilage. Ute i 4 uker.