20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dan Gosling  (Lest 12342 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Dan Gosling
« Svar #15 på: 22. Juli 2010, 23:04 »
Det er forsåvidt sant, men han fikk jo fortsatt endel innhopp, og jeg tenker jo hovedsaklig på Evertons rykte som gode talentutviklere, som også gir unge spillere tillit. Dermed syns jeg det er ganske positivt at han istedet ønsket komme hit. Nå kan det vel hende det er noe jeg ikke veit om av uoverenstemmelser eller lignende fra Everton, men de ville jo tydeligvis egentlig ha han med videre i utgangspunktet da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 23. Juli 2010, 06:36 »

HAHAHAHAHA!  ;D

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 23. Juli 2010, 08:42 »
Perch er 14 ja, stemmer det! ;)

Okidoki, sto ingenting på nufc.co.uk da han signerte om at han ville få nr 14, permanent.  At han bruker nr 14 i en treningskamp kan ha lite å si sånn sett
« Siste redigering: 23. Juli 2010, 08:58 av InspectorC »

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 23. Juli 2010, 09:42 »
Okidoki, sto ingenting på nufc.co.uk da han signerte om at han ville få nr 14, permanent.  At han bruker nr 14 i en treningskamp kan ha lite å si sånn sett

Joa. Men der jo forsåvidt en ganske god indikasjon på hvilken nummer han får når han har det på treningsutstyret sitt og bruker det i treningskamp.
Andreas Martins

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 23. Juli 2010, 13:44 »

Her er forøvrig Goslings mål mot lfc som ble kåra til årets Everton-mål!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Simmio

• Gjest
« Svar #20 på: 23. Juli 2010, 17:14 »
Kanonkjøp!

Husker jeg så han i noen kamper for et par år siden, og han og Jack Rodwell imponerte meg stort!
Bare så sinnssykt kjip at han er skada til november/desember  :-[

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #21 på: 24. Aug. 2010, 04:13 »
ka va grunnen til at han forlot everton egentlig? synes d var rart at han forlot everton, fekk sjokk når eg hørte han hadde signert for NUFC!

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 11. Nov. 2010, 18:30 »
Ser physioroom har Gosling ute til Januar. Er han så langt vekk altso? Skulle gjerne sett han nå når Barton har rota det til

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #23 på: 11. Nov. 2010, 20:14 »
Han så vel for seg bedre muligheter for spilletid i Newcastle, enn Everton sikkert da..

Tror han akkurat har begynt å trene igjen, uten ball, så blir nok en god stund ute ja (hvis jeg ikke husker feil da).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 12. Nov. 2010, 11:56 »
Har vel aldri vært på tale at Gosling kom i aksjon på denne siden av nyttår dessverre...

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #25 på: 18. Nov. 2010, 22:40 »
tilbake i trening! ser han gjør fremskritt!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 18. Nov. 2010, 22:50 »
Blir spennende å se om han klarer å komme sterkt tilbake. Dette blir  det samme som en januarsignering. Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har sett for mye av ham tidligere. Han kan vell regnes som en offensiv midtbane?  Kommer mest sansynlig til å kjempe  om plassen til Nolan, siden Tiote er udiskutabelt førstevalg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #27 på: 05. Des. 2010, 19:13 »
Og når forventes denne unge herren å väre klar for spill?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 05. Des. 2010, 19:15 »
Leser ikke folk nyheter om Newcastle i det hele tatt? :P

Senest i dag var det en stor atikkel fra Sunday Sun som sier at Gosling vil være tilbake i full trening i løpet av 2 uker, og at de håper at han kan være spilleklar i midten av januar hvis alt går etter planen.

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 05. Des. 2010, 21:42 »
Leser ikke folk nyheter om Newcastle i det hele tatt? :P

Senest i dag var det en stor atikkel fra Sunday Sun som sier at Gosling vil være tilbake i full trening i løpet av 2 uker, og at de håper at han kan være spilleklar i midten av januar hvis alt går etter planen.

Nei, det har jeg sånne som deg til ;)

Men... Sunday Sun? Njaaa. De skulle kanskje ikke ljuge om noe så lite spektakulärt. Men uansett, så höres midten av januari perfekt ut. Kanskje Guthrie klarer seg bedre da, men blir spennende å se om Gosling klarer å kjempe seg inn sentralt.