20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Perch  (Lest 43707 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: James Perch
« Svar #210 på: 03. Mai 2012, 15:48 »
Helt ærlig: Perch har vært en av vårens/vinterens beste spillere for våres del! Og da er ikke det at han var elendig tidligere tatt med i betraktningen. Han har rett og slett vært enorm de siste månedene!

Er ikke lenge til han tar statusen fra Raylor som PL's beste potet!  :)

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 03. Mai 2012, 17:43 »
Spørsmålet er om han har vært så god at Pardew bør begynne å rendyrke og satse på han i en posisjon, f.eks høyreback.

Han er en av PLs desidert beste taklere, og besitter en hurtighet som er sårt savnet i backrekka.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #212 på: 03. Mai 2012, 17:44 »
Enig. Spiller han stabilt på et nivå som i går, så er han bedre enn Simpson. Uten tvil. Men over 35 kamper? Who knows.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #213 på: 03. Mai 2012, 18:22 »
Glemmesak at han skal inn i førstelleveren til et lag som skal i Europa. Backup til Tiote etter min mening, altså ryddegutt.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 03. Mai 2012, 23:17 »
Tok meg selv i å tenke tanken. Vanskelig å være for bastant siden han har levert ikke over veldig lang tid. Fysisk sett har han jo alltid hatt forutsetningene - i langt større grad enn Simpson og Raylor. Men han har aldri vært spesielt trygg i den taktiske biten. Hvem vet - kanskje han rett og slett bare trengte den nødvendige tilliten og tilvenningen til tempoet? Eller kanskje han overpresterer?
Generelt for laget vårt som helhet er jeg spent på hvordan folk følger opp neste sesong - om de er i stand til å spille på samme/høyere nivå - eller om dette var en sesong hvor alt klaffet. Vi har jo sett underdogs få det langt tøffere sesongen etterpå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 31. Mai 2012, 18:37 »

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #216 på: 31. Mai 2012, 18:43 »
Haha, fikk et lite sjokk der, men fant fort ut at det var piss.

Regner med at du leste artikkelen det ble referert til også?

Det er en applikasjon som har regnet ut score til spillerne basert på spilletid i PL. Synes det var noen som manglet og noen fler som ikke burde være i troppen :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 31. Mai 2012, 18:44 »
Åh, regna med at det var noe slik ja. :P Svært dårlig formulert i artikkelen.

Bresken

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #218 på: 31. Mai 2012, 18:53 »
Hehe ja, nufcblog kan ha noen uryddige artikler i blant.. Godt mulig han ikke fikk med seg det han heller for alt jeg veit. Hadde vært konge med en Newcastle-spiller i England-troppen snart da! Synd at skader satte en stopper for Tayls

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #219 på: 31. Mai 2012, 21:59 »
Ellers så står det jo ganske klart i artikkelen da :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #220 på: 31. Mai 2012, 22:11 »
Jeg vil helt seriøst hevde at Danny Guthrie kunne gjort en vel så god jobb som Jordan Henderson i EM-troppen, nå som Lampard er skadet. Han er også godt vant til å sitte på benken. Det kan jo komme godt med. Og hvis han skulle måtte spille fotball er jeg fremdeles sikker på at han hadde vært langt bedre lagspiller og langt mer målfarlig enn Henderson.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #221 på: 31. Mai 2012, 22:13 »
Folk glemmer for fort... :smith:

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #222 på: 31. Mai 2012, 22:24 »
Jeg vil helt seriøst hevde at Danny Guthrie kunne gjort en vel så god jobb som Jordan Henderson i EM-troppen, nå som Lampard er skadet. Han er også godt vant til å sitte på benken. Det kan jo komme godt med. Og hvis han skulle måtte spille fotball er jeg fremdeles sikker på at han hadde vært langt bedre lagspiller og langt mer målfarlig enn Henderson.

Danny Guthrie har jo sett ut som en mye bedre spiller enn Henderson hele veien denne sesongen. Henderson har jo vært krisedårlig spør du meg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #223 på: 01. Juni 2012, 07:46 »
Satt og tenkte på det samme som Joakim i går kveld. Helt fullstendig krise at Henderson er tatt ut.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Christian

• Gjest
« Svar #224 på: 01. Juni 2012, 08:28 »
Og Downing... Ving med 0 mål og 0 assist...