20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Perch  (Lest 43530 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

coxie

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: James Perch
« Svar #90 på: 02. Feb. 2012, 23:49 »
Synes ikke vi skal starte med Perch, selv ikke på midten. Et altfor usikkert kort. Stor risiko å ta. Han har gjort det godt når han har kommet innpå. Der er jeg fornøyd med å ha ham i fortsettelsen; som innbytter. Skjønner at det ikke florerer med alternativer om dagen. Men likevel..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 03. Feb. 2012, 00:06 »
Perch er jo helt klart en bedre pasningsspiller enn Simpson. Perch er ingen fantastisk pasningsspiller, men uansett en bedre.

Jessu kristu. Etter den sesongåpningen Perch hadde forrigesesongen som høyreback var det jo en frelse å få inn Simpson fra skaden husker jeg. Perch stoler jeg ikke det døyt mer på i pasningsspillet enn Simmo.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 03. Feb. 2012, 00:17 »
Perch er jo helt klart en bedre pasningsspiller enn Simpson. Perch er ingen fantastisk pasningsspiller, men uansett en bedre.

Jessu kristu. Etter den sesongåpningen Perch hadde forrigesesongen som høyreback var det jo en frelse å få inn Simpson fra skaden husker jeg. Perch stoler jeg ikke det døyt mer på i pasningsspillet enn Simmo.
Takk kriss, og god natt

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 03. Feb. 2012, 08:03 »

Er nettopp det jeg husker. Ser ikke bortfra at Simpson kunne slått korte støttepasninger med brukbar treffprosent fra en def. mdtbanerolle. Å kunne opptre kaldt og rolig i pressede situasjoner på back er noe helt annet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 03. Feb. 2012, 11:34 »

Er nettopp det jeg husker. Ser ikke bortfra at Simpson kunne slått korte støttepasninger med brukbar treffprosent fra en def. mdtbanerolle. Å kunne opptre kaldt og rolig i pressede situasjoner på back er noe helt annet.

De korte pasningene til Simpson er det da sjeldent noe problem med. Om han blir presset eller må prøve seg på mer kreative løsninger er det ikke alltid like bra, men de korte pasningene hans er det som regel ingen ting å utsette på.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 03. Feb. 2012, 11:38 »
Du kan jo si at Simpson i langt større grad klarer ut ballen under press fremfor å spille seg ut slik vi gjør på venstresida vår med Santon og Colo, og tidligere Enrique. Det skal jo dog også sies at Simpson nå som Tayls er ute har Williamson ved sin side som heller ikke er noen stor tekniker akkurat :P
Men jeg syns ikke Simpsons pasningsspill er så grusomt at vi blir stort skadelidende utav det. Han har faktisk slått noen fine lengre pasninger også denne sesongen - selv om han på ingen måte er noen maestro.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Peter

• Gjest
« Svar #96 på: 03. Feb. 2012, 23:38 »
Perch came off the bench to help secure a 2-0 win at Blackburn in midweek and has reiterated his desire to stay at the club.

"I don't know why you would want to leave here," Perch told the Shields Gazette.

"You'd be mad to leave a team that looks like it's really going somewhere with the best fans in the country behind you.

"Why would you want to go somewhere on loan, whether it was true or not? We saw it with Bestie not wanting to go to Celtic, and I don't see why he would.

"He's playing at Newcastle in a good team. It's exciting times at the moment here."

http://www1.skysports.com/football/news/11095/7480100/ Fint intervju med James Perch.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 04. Feb. 2012, 07:49 »
Surrealistiske ord, men jeg får bare mer og mer sansen for James Perch. Han har sine åpenbare mangler, men virker utrolig lojal og profesjonell, i tillegg til at han trives i sin rolle i laget. Som en dirty-worker på midten, og nødløsning bak synes jeg absolutt at han bør få bli i klubben så lenge han ikke ønsker seg bort.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 04. Feb. 2012, 09:03 »

De korte pasningene til Simpson er det da sjeldent noe problem med. Om han blir presset eller må prøve seg på mer kreative løsninger er det ikke alltid like bra, men de korte pasningene hans er det som regel ingen ting å utsette på.

Akkurat Geir. Han klarer å slå de enkle pasningene . Det er når han prøver å spille seg ut av forsvar han sliter. 

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 04. Feb. 2012, 10:22 »
Nettopp derfor synes jeg det er ganske håpløst å si at Perch er en bedre pasningsspiller på bakgrunn av en omgang med høy treffprosent på støtte- og kortpasninger fra en defensiv mdtbaneposisjon.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 04. Feb. 2012, 12:28 »
Surrealistiske ord, men jeg får bare mer og mer sansen for James Perch. Han har sine åpenbare mangler, men virker utrolig lojal og profesjonell, i tillegg til at han trives i sin rolle i laget. Som en dirty-worker på midten, og nødløsning bak synes jeg absolutt at han bør få bli i klubben så lenge han ikke ønsker seg bort.
Perch er ikke god nok for dette nivået, og derfor ser jeg ikke helt hvirfor vi skal beholde han på lønningslisten kun fordi han er lojal. Dersom han ikke har noe å bidra med på banen, ser jeg ingen grunn til å beholde han i klubben. Jeg begynner å svette hver gang jeg ser han på banen fordi jeg vet at det bare er et spørsmål om tid før han gjør nok en megabrøler. Eneste grunnen til at han fremdeles er i klubben er fordi vi ikke har god nok dekning i hans posisjoner. Så fort vi har det er det på hodet og ræva ut for Perch.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 04. Feb. 2012, 12:51 »
Klart han er over the moon for å få spille for Newcastle. Han kommer aldri til å få spille for en like stor klubb i sin karriere da.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 04. Feb. 2012, 18:35 »
Nettopp derfor synes jeg det er ganske håpløst å si at Perch er en bedre pasningsspiller på bakgrunn av en omgang med høy treffprosent på støtte- og kortpasninger fra en defensiv mdtbaneposisjon.

Perch prøver i det minste på offensive pasninger. Det gjør ikke Simpson,.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 04. Feb. 2012, 18:49 »

Perch prøver i det minste på offensive pasninger. Det gjør ikke Simpson,.
Og det mener jeg er helt greit hvis han ikke er sikker på at han klarer det. Synes det er en god egenskap ved Simpson, han tar aldri unødvendige sjanser og overlater det offensive til mer kreative spillere. Ikke noe feil med det i mine øyne... Ønsker ikke spillere som tar seg vann over hodet annenhver gang de har ballen liksom... Spør Chelsea fansen hvor happy de er med Luiz f.eks...
« Siste redigering: 04. Feb. 2012, 18:54 av Andymag »

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 04. Feb. 2012, 19:03 »
Perch er ikke høyreback i newcastle, og har ikke vært det denne eller forrige sesong. Hvorfor sammenligne med simpson? Skal vi sammenligne med shola i samme slengen?:p
Han kom, ble mett og dett var dett....