20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Perch  (Lest 43595 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
Sv: James Perch
« Svar #45 på: 10. Des. 2011, 21:35 »
Marcelino var jo så dårlig at han måtte betale seg inn på stadion

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #46 på: 11. Des. 2011, 00:59 »
Jeg skjønner at det er fristende å slakte Perch. Han er på ingen måter god nok til å spille stopper på dette nivået. Men det er for faen ikke hans feil at han er fjerdemann i rekken av stoppere i klubben. Mike Ashley og resten av styret hadde mer enn nok av penger og ikke minst tid i sommer til å hente inn en ekstra stopper. Man visste fra før at Steven Taylor er en mann som har slitt med skader, og når man har kun tre seniorstoppere så trenger man ikke å være mensamedlem for å forstå at dette kunne koste oss poeng, noe jeg vil tørre å påstå at det gjorde i dag. Forbanna unødvendig! Det er egentlig jævla tur at vi har kunnet stille samme stopperpar, eller for den saks skyld bakre firer i de 14 første kampene. Det gir en jævla god trygghet for resten av laget, selv om R.Taylor har slitt voldsomt i de tre foregående kampene.

James Perch gjør så godt han kan, og jeg gidder ikke klandre han. Ga full innsats og spilte så godt han kunne, noe mer kan vi ikke forvente heller. Møter to spisser som er monstre i lufta, og det gjør kampen svært vanskelig for han.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 11. Des. 2011, 08:59 »
Støttes. Man så hvordan han var mye bedre sammen med Tayls sist også. Men sammen med Simpson ble det rett og slett altfor tøft. Perch er en uhyre begrenset spiller, men gir alltid alt han har, og har en brukbar fysikk til å spille andre steder enn i midtforsvaret. I den grad han burde ha en rolle, så burde det være å komme inn de siste minuttene i tette kamper vi leder for å jage ball og mann på midten.

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #48 på: 11. Des. 2011, 13:17 »
Helt enig med kø1! Men en ting som jeg ikke helt skjønner er når vi møter et lag som stiller med 2 hodesterke spisser, og vi har Shola Ameobi på banen fordi stopperne våre ikke er to fyrtårn, er det ikke da naturlig at han passer på Holt på defansiv døball? Tror det var på 2-1 målet og i allefall på 4-2 målet at Perch som eneste spiller prøvde og forsvare. særlig tydelig på 4-2 målet hvor flere har klaget over Perch, men hva i f... gjorde resten? Trodde det ville være ganske opplagt at motstanderens beste hodespiller, ble passet på av vår beste... Det blir litt for enkelt i mine øyne og klandre Perch ene og alene for baklengsmålene. (Selv om han ikke er en klassestopper)

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #49 på: 11. Des. 2011, 21:59 »
Det er jeg enig i, og det var jo hodestyrken til shola som var alibiet for å spille ham isteden for HBA

Dionysos

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #50 på: 14. Des. 2011, 02:51 »
Det er jeg enig i, og det var jo hodestyrken til shola som var alibiet for å spille ham isteden for HBA

Korrekt, dette viser enten at Pards ikke er optimal nok med tanke på instrukser, eller at vi bare må skylde på han for et veldig dårlig uttak. KADAR....

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 14. Des. 2011, 08:54 »
Hadde Kadar vært bedre enn Perch, så hadde han hatt draktnummer i a-stallen og minst vært på benken mot Norwich. Har ikke sett Kadar spille siden Championship-sesongen, og siden han ikke har vært involvert siden og nådd en alder på 21 tror jeg dessverre at det toget har gått.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 14. Des. 2011, 09:12 »
Kadar har vell ikke vunnet en kamp på 14 forsøk i Newcastle drakta:p
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #53 på: 14. Des. 2011, 10:16 »
Tror vel det er slik at vi aldri har tapt en kamp med Kadar?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #54 på: 14. Des. 2011, 14:20 »
Husker i alle fall at vi vant kamper med ham på banen i CCC, uten at jeg spesifikt husker motstanderne.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 14. Des. 2011, 22:15 »
Jeg mener nemlig å ha lest at vi aldri har tapt en kamp med Kadar på bana - så det kan godt hende han har spilt 14 kamper for oss der vi aldri har tapt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #56 på: 14. Des. 2011, 23:15 »
Er neppe tilfeldig at vi har sluppet inn fire mål i samtlige kamper som Perch har startet denne sesongen. Og det mot drittlag som Forest, Blackburn og Norwich.

Edit: Vi slapp bare inn tre mot Forest, men poenget er det samme.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Sigurd

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #57 på: 15. Des. 2011, 00:17 »
Jeg mistenker Perch for å ha en stockpile med svært pikante bilder av enten Pardew eller Ashely, som han bruker til å mekle seg til en plass i laget i ny og ne. Det sørgelige er at jeg faktisk lo av statistikken din, Nordin. Så gikk det opp for meg at det er helt riktig.

Blackmailing er ukult Perch. Kutt ut!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #58 på: 15. Des. 2011, 00:19 »
Vi var det tighteste forsvaret i PL.. Helt til Perch kom.. 7 baklengs på ca 160 min, imponerende! Vi har nesten doblet antall baklengs bare den korte tiden Perch har fått på banen.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 15. Des. 2011, 01:06 »
Vi var det tighteste forsvaret i PL.. Helt til Perch kom.. 7 baklengs på ca 160 min, imponerende! Vi har nesten doblet antall baklengs bare den korte tiden Perch har fått på banen.

Yes. Kun hannes feil.... Synes det tar litt av med kritikken. Santon ble oppskriftsmessig hyllet etter forrige kamp og Perch slaktet. Alle viste om svakheten i luftrommet så det er ingen overraskelse at det ble utnyttet. simpson var best i lufta i sist kamp, men vil påstå at Perch var best på bakken. Hadde det ikke vært krise ville han aldri spillt der. Kadar blir kritisert av Huddersfield fansen som kalte han en poor ligue 1 defender defansivt og god framover... Tror Pardew tok en sjangse på bakgrunn av at alternative er ræv.

Perch skal ha for at han gir alt og ikke ser.seg tilbake. Håper han lykkes til slutt...
Han kom, ble mett og dett var dett....