20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Perch  (Lest 43638 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: James Perch
« Svar #30 på: 20. Juni 2011, 13:55 »
så han ønsker seg bort nå da... vel, for sitere Atle Antonsen i misjonen: jaaaaa MORNA!

Absolutt en meget god "Ja.... MORNA!-deal det der.

Litt off-topic, men jeg antar da at du nå vet hvordan du skal opptre etter endt treningsøkt
på treningssenteret, HVIS du går på treningssenter vel og merke...
Digger Misjonen!  ;D

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 06. Des. 2011, 15:53 »
Henter fram den gamle Perch tråden :)
La oss støtte ham på lørdag. Jeg er sikker på at han kommer til å gjøre sitt beste for å hjelpe laget til 3 poeng. Vi får håper han klarer seg godt mot Norwich.

Innsatsen kommer ivertfall til å være upåklagelig. Han har mye å bevise. Det er vell ingen som regner med at han kan gjøre en god jobb. Det blir meget spennende. Får håpe han unngår kort tidlig i kampen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

bbrandseth

• Supersub
    • Vis profil
    • Yngve & his Boogie Legs
« Svar #32 på: 06. Des. 2011, 18:42 »
Det vert svært viktig. Som nokre har nevnt før trur eg han kan veksa fort ved å spela med Coloccini. Håpar at RTaylor og Simpson og speler eksemplarisk for å hjelpa han...! Håpar imidlertid at CB posisjonen vert styrka neste overgangsvindauge...

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 06. Des. 2011, 20:24 »
Colo gjør andre gode, som han ettertrykkelig har bevist med Taylor, heheh ;) Men seriøst, vi har en fordel med Perch og det er at han er rask. Sånn sett kan baller i bakrom bli mindre farlig med han på banen.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 06. Des. 2011, 20:35 »
Stemmer nok at han har større tempo enn både Tayls og spesielt Coloccini.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 06. Des. 2011, 20:42 »
Jau - men han har jo igjen ekstremt mye å gå på hva konsentrasjon gjelder, samt ikke minst det å holde seg kald i pressede situasjoner. Fysisk sett har han jo aldri vært svak - det ble vi vel strengt tatt ganske enig om i fjor da de fleste av oss mente at han var fysisk bedre enn Simmo. Men det er jo bare å gå tilbake til Chelski-kampen for å se hvor svakheten hans ligger - jfr. førstemålet til Drogba.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 06. Des. 2011, 21:02 »
Jepp, det er konsentrasjonen som er hans største problem. Fysisk sett har han jo alle forutsetninger for å bli en god spiller. Og i Championship har han kunnet rette opp konsentrasjonsfeil gjennom farten sin. Det holder dessverre ikke PL:
.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 06. Des. 2011, 21:09 »
Helt enig. Derfor passer han vel kanskje bedre som midtbaneanker der han har kommet inn noen kamper nå. Nå får han dog en sjelden sjanse til å spille flere kamper som stopper. Ingenting hadde jo vært bedre enn om han overrasket stort.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 06. Des. 2011, 21:23 »
Jeg registrerer at du har observert nøyaktig det samme som meg, Kristoffer. Jeg vil dog påpeke at jeg synes Perch egner seg best i små doser, spesielt på grunn av sin mangel på ro og konsentrasjon.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 06. Des. 2011, 21:47 »
Best i små doser ja, absolutt. Perfekt spiller å sette inn de siste 5 i en kamp vi leder med knapp margin. Kan bryte opp spillet og ta et gult kort eller to.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 06. Des. 2011, 21:52 »
Dårleg plasseringsevne etter det eg har sett og...

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 08. Des. 2011, 00:05 »
Problemet mitt med Perch som midtstopper er at han er det motsatte av det engelskmenna kalla Composed. Alt for vimsete og svak til å spille midtstopper på toppnivå, imo.

Daggi--

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #42 på: 10. Des. 2011, 19:01 »
Erklære deg herved te tidenes dårligaste midtstoppar i Newcastle! Marcelino og Bramble på ein god 2 og 3 plass! Fy faen for ein elendige spelar!

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #43 på: 10. Des. 2011, 21:14 »
Hvorfor det? Syns vel ikke han vår så ille...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 10. Des. 2011, 21:18 »
Har sett verre opptredener av midtstoppere i Newcastle før - absolutt. Men han passer nok bedre som backup som midtbaneanker tenker jeg ja.