20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Utkast til nytt design - innspill?  (Lest 16161 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Utkast til nytt design - innspill?
« på: 28. Juni 2010, 03:59 »
Det er ingen hemmelighet at vi nok en gang ønsker å fornye designet. Denne gangen for å få plass til mer på forsiden, samtidig som at vi ønsker å gå over fra Joomla til Wordpress fordi sistnevnte publiseringsprogram er mer funksjonabelt og har mange flere muligheter.

Jeg har laget en skisse som tar med en god del av tingene vi vil ha med på forsiden (tabell, neste kamp, siste kamp, vote, siste 5 fra forum, featured news). Merk at dette bare er en skisse. Jeg har klippet og limt litt bare for å prøve meg frem og se hvordan det eventuelt blir. Det vil selvsagt ikke bli noen Chelsea-reklame eller fashon-nyheter på forsiden :) Alt vil bli gjort mer profesjonelt og strøkent når det endelige designet er klart.

Ta en titt:
http://img84.imageshack.us/f/nyttdesign.jpg/

Jeg vil gjerne ha innspill fra dere før jeg får en webdesigner til å ta fatt på arbeidet. Ser dette bra ut? Har designet potensiale? Noe vi mangler? Noe som kan gjøres bedre? Noe som IKKE burde være der (f.eks. for mye reklame, kanskje?).

Ikke vær beskjedne, folkens. Her har dere muligheten til å forme supporterklubbens ansikt utad :)

Setter STOR pris på innspill!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Utkast til nytt design - innspill?
« Svar #1 på: 28. Juni 2010, 07:12 »
Synes det ser veldig bra ut Nordin! Straks så det litt mer profesjonelt ut, med toppnyheter og ikke minst siste fra forumet (som jeg har savnet). Jeg sier ihvertfall GO! for denne;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 28. Juni 2010, 08:49 »
Synes det var sykt mye reklame, men ellers bra!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #3 på: 28. Juni 2010, 11:30 »
Kunne det vært en idé å droppe reklamen øverst?

Det er fritt frem for alle å lage sine egne skisser, eller å ta denne i Paint/Photoshop og gjøre den bedre :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 28. Juni 2010, 12:02 »
Jeg syntes det så veldig bra ut. Tabell og siste fra forumet tror jeg ville vært nyttig. Enig at det er mye reklame, men ellers syntes jeg det ser lovende ut.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #5 på: 28. Juni 2010, 12:29 »
Ser ganske greit ut, det store minuset er jo all reklamen. Det tok seg ikkje så alt for bra ut.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 28. Juni 2010, 12:42 »
Jeg liker det veldig godt, Nordin! Den reklamen øverst blir litt dominerende, men jeg synes ikke det gjør all verden..

Som jeg har nevnt en gang før så hadde det vært greit å endret banneret vårt, hvor Shearer fortsatt er avbildet. På tide å skape nye helter; Steven Taylor eller Andy Carroll kunne kanskje vært to gode kandidater om vi skal bruke en spiller i banneret vårt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 28. Juni 2010, 14:25 »
Jeg liker det veldig godt, Nordin! Den reklamen øverst blir litt dominerende, men jeg synes ikke det gjør all verden..

Som jeg har nevnt en gang før så hadde det vært greit å endret banneret vårt, hvor Shearer fortsatt er avbildet. På tide å skape nye helter; Steven Taylor eller Andy Carroll kunne kanskje vært to gode kandidater om vi skal bruke en spiller i banneret vårt.

Veldig enig med sistepoenget her! Er vel på tide å fronte nye helter, tenker jeg! Dessverre er jeg mildt sagt amatør på foto-behandling, men en barsk banner med noen av våre fremstående spillere hadde absolutt gjort seg!
Ellers ser det bra ut - veldig fresht. Minuset er vel at jeg med det samme trodde at det var hjemmesida til Boing :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 28. Juni 2010, 15:09 »
Jeg synes det var et veldig fint design, men som flere har påpekt blir det litt rotete. Jeg tor hovedproblemet er "Boing"-reklamen, den tar altfor mye oppmerksomhet. Skal du ha en så skrikende reklame, må du ha en enda mere skrikende header, ellers vil det som Kristoffer sier ved første øyekast se ut som om det Boing sin hjemmeside. Jeg ville heller plassert denne reklamen et annet sted, kanskje på bunn?

Ellers er jeg også enig i at det kanskje er på tide å oppdatere headeren. Jeg lagde et design en liten stund tilbake, kunne denne ha funket?
http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2010/032/9/e/oksa_by_pez900.jpg

Men ellers synes jeg selve designet på siden er veldig fint, og det ser veldig profft ut ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #9 på: 28. Juni 2010, 17:27 »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 28. Juni 2010, 18:08 »
Synes utkastet ditt er meget bra jeg, Nordin!

Og jeg ser at folk klager på reklamen...Uten reklameinntekter kan vi nok mest sannsynlig legge ned siden i morra, så litt reklame synes jeg vi bare må tillate.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 28. Juni 2010, 18:30 »
Likte Christian sin.

Enig i at Carroll og Taylor burde være med i layouten, men at legender også er med. F.eks Carroll og Taylor på høyresiden, og Shearer og en annen legende (f.eks Super Mac, Jackie Milburn, Gazza eller Beardsley) på venstresiden. Og ha NewUtd.No - Av supportere, for supportere i midten.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 28. Juni 2010, 20:55 »
Synes utkastet ditt er meget bra jeg, Nordin!

Og jeg ser at folk klager på reklamen...Uten reklameinntekter kan vi nok mest sannsynlig legge ned siden i morra, så litt reklame synes jeg vi bare må tillate.

Merkelig at siden ikke er lagt ned nå da, ettersom vi ikke har slike heftige reklamer på denne siden...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 28. Juni 2010, 22:33 »
Tror du Nordin velger å ha slik reklame hvis det ikke er nødvendig?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #14 på: 28. Juni 2010, 22:43 »
Hovedproblemet med den skissen som er lagt ut, er jo at den fashion-driten tar altfor stor plass på den beste plassen.
Men Nordin sa den skulle ut, så jeg ser virkelig potensialet i det Nordin har laget. Litt småplukk, men han påpekte også at det eventuelle endelige resultatet skulle bli mer gjennomført og profesjonelt.
:)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒