20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bernard returnerer?  (Lest 2442 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Bernard returnerer?
« på: 27. Juni 2005, 18:05 »
Skal vi tro Northern Echo har Bernard personlig kontaktet Souness, og sagt at han likevel godtar kontrakten (£25.000 i uka) han ble tilbytt for 6 måneder siden. Den gang var det ikke nok penger for franskmannen, men klubbene står ikke akkurat i kø for å sikre seg Bernards underskrift. Dermed er det ingen umulighet at franskmannen spiller for Newcastle neste sesong om dette er troverdige rykter fra Northern Echo.

Venstreback plassen må forsterkes før sesongen sparkes igang, og Souness vurderer seriøst å hente Bernard tilbake. Babayaro har vært mye skadet siden overgangen i vinter. I tillegg er Aaron Hughes solgt til Aston Villa.

I vinter ville Bernard skrive under en ny kontrakt med Newcastle om han fikk £30.000 i uka. Dette mente Shepherd var urealistisk, og dermed skrev Bernard under en 5 måneders kontrakt med Southampton istedet.

Vignal er en annen venstreback som har vært linket til Newcastle de siste ukene. Vignal kan som Bernard hentes gratis. Ifølge flere Liverpool supportere var Vignal en spiller som ikke var spesielt godt likt blant flere spillere, og det er kanskje ikke noe sjakktrekk å hente inn en spiller som påvirker lagmoralen negativt?

*En frustrert Viana vet fortsatt ikke hvor han skal spille neste sesong. Han har blitt lovet i hele sommer at det snart vil ordne seg, men nå tror Viana selv at han kommer til å møte opp på Newcastle treningen neste mandag. Skulle det dukke opp et hav av journalister utenfor treningsfeltet mandag 4. juli, så er det neppe på grunn av Viana, men mest sannsynelig en waliser som heter Craig Bellamy.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Noreng

• Gjest
Bernard returnerer?
« Svar #1 på: 27. Juni 2005, 18:22 »
Oliver Bernard

Bør kjøpes!

Grunn:

Bernard er en stødig back, god både defansiv og offansiv.
Havner ikke i mye utenombane-trøbbel og er en god lagspiller.
Gode pasniger og med en bra Ving foran seg tror jeg Bernard virkelig bli en av hit denne sesongen! Med Baba og Bernard på back tror jeg den siden skal være ferdig!

Vignal

Denne spilleren vil jeg ALDRI se i Newcastle-drakta!
En arrogatt spiller som er søppelet til Liverpool!
NEI TAKK

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Bernard returnerer?
« Svar #2 på: 27. Juni 2005, 19:02 »
Det er ikkje snakk om å kjøpe Bernard, men å hente han gratis tilbake.
Ja takk til Bernard. Han blir ein forsterkning på venstre back.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Bernard returnerer?
« Svar #3 på: 27. Juni 2005, 19:52 »
Håper Bernard kommer tilbake. Han er en dyktig spiller, som har vist at han kan heve laget vårt med sine kvaliteter. Jeg tror han vil utgjøre en bra forsvarsfirer sammen med Bo og co. Og at han vil krype til korset og godta den lønna han ble tilbudt er "voksent":)
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Bernard returnerer?
« Svar #4 på: 27. Juni 2005, 21:25 »
Syntes at Bernard er en bedre back en Babayaro. Men konkuranse er bra, er det vel ikke? På høyrebacken har vi jo Carr, og Taylor kan gjerne settes der ute om det skulle bli noen katastrofe. Midtstopperplassene er jo godt utfylt. Tror ikke at vi trenger noen erstatninger til sommeren bortsett fra Bernard. Så kunne vi jo hentet opp noen spennende forsvarspillere fra ungdomsakademiet.

validus

• Supersub
    • Vis profil
Bernard returnerer?
« Svar #5 på: 27. Juni 2005, 22:04 »
du er velkommen hjem bernard!! savner den spilleren.. utenom om trøbbelet han lagde angående kontrakta...
ieron Dyer

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Bernard returnerer?
« Svar #6 på: 27. Juni 2005, 22:44 »
Det ville vært utrolig dumt å ikke hente Bernard tilbake om de betingelsene, som er framsatt, foreligger. Men jeg klarer bare ikke å tro på det. Og det er ikke fordi jeg er spesielt pessimistisk, men heller fordi jeg er en smule realistisk. Jeg klarer ikke forstå hvorfor Bernard nå snur helt om. Hadde han dårlige rådgivere i fjor høst?
Toon, Toon,
Black and white army

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Bernard returnerer?
« Svar #7 på: 27. Juni 2005, 23:52 »
Eller han fant ut at det å stå på bakbeina og forlate oss når han ikke fikk lønna han mente han fortjente, ikke var så veldig smart. Ikke bare fordi Soton rykka ned, men fordi han plutselig fant ut at det ikke var så mange der ute som syns han var god nok for å kjøpe ham, derfor sier han ja til lønnsforslaget fra januar. Sånn går der når man tror man er mer ettertraktet enn man er....

Men for all del, Bernard kommer til å gjøre en innsats dersom han finnes i svart/hvitt i august, jeg syns selv Bernard var en av våre morsomste spillere. Greit, jeg var nervøs dersom det var bare ham mellom motstander og Given, men han var god offansivt og var ofte å finne på kanten av 16meteren.
Så jeg kommer ikke til å begynne å gråte dersom han kommer tilbake...

Bjørn - glad gutt
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads