20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Terminlisten for sesongen 2010/11 er klar  (Lest 9202 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Sv: Terminlisten for sesongen 2010/11 er klar
« Svar #30 på: 23. Aug. 2010, 19:19 »
Jeg synes det ser bra ut i starten, ca ett storlag i måneden.
tror vi kan ha en bra plassering i slutten av oktober.
Everton og Man city blir kanonene frem til da.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #31 på: 23. Aug. 2010, 20:14 »
Vi har en relativt enkel start på hjemmebane, og kan fort stå ubeseiret på hjemmebane helt til vi skal møte Chelsea i den 8 hjemmekampen :)     Skjer det så kan selv Chelsea få det tøft på st.james`s park ;D     
sunt pueri pueri puerilia tractant

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #32 på: 24. Aug. 2010, 14:12 »
wolves er neste i PL og jeg tror det går bra men etter 6-0 kan dette gå alle veier er jeg redd.
Blackpool etter det burde være lett match men de kan fort bite fra seg de også men skal våre seier.
Everton etter det kan bli litt i vanskeligste lage borte tror jeg.
Stoke er aldrig et lett lag å møte men vi har dem jo tross alt hjemme.
Man city neste, trenger vell ikke si noe mere om den saken.
Wigan og west ham etter der går jeg for 2 seire men vi får se.
Og Sunderland i slutten av oktober vet man aldrig, er jo tross alt et derby men vi har dem tross alt hjemme da.
Tror det kan bli morsomt fremover.
Starter med cupen i morgen ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 24. Aug. 2010, 17:40 »
Wolves bør være tre poeng, skal vi ha noe i denne divisjonen å gjøre.
Blackpool hjemme skal i hvert fall være tre poeng. Slike kamper må vi vinne, skal vi overleve i PL.
Everton borte er vanskelig, og vi skal ikke for vente for mye, men vi kan håpe på å ta med oss ett poeng.
Stoke hjemme bør være tre poeng. Samme kategori som Blackpool og Wolves.
Man City borte, alt annet enn totalslakt bør vi være fornøyd med.
Wigan hjemme bør være tre poeng. Se Blackpool og Stoke.
West Ham borte kan fort by på utfordringer. Men vi bør ha et reellt håp om ett eller flere poeng likevel.
Mackems hjemme skal alltid være tre poeng. Alltid!

Vil i utgangspunktet si at vi bør ha minimum 16 poeng på disse åtte kampene. Og da har jeg tatt med en uavgjort mot West Ham, og tap mot både City og Everton.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 24. Aug. 2010, 17:55 »
Fotball er langtifra matemattikk. Hvis du tror Wolverhampton borte er en så forbanna lett kamp, så burde du ta deg tid til å følge med bedre. Og for å ta det stikk motsatte, hvorfor skal Man City være en umulig motstander å ta poeng fra...?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 24. Aug. 2010, 18:06 »
Jeg vet godt at man ikke kan bestille en seier på Molinieux, sånn helt uten videre. Og det blir nok ingen lett kamp. Men den bør likevel vinnes. For det er slike lag vi MÅ slå, skal vi overleve i PL.

City borte er selvfølgelig ingen umulig motstander. Det er ikke Man Utd, Chelsea, Arsenal eller Pool heller. Men vi har slitt flere ganger mot betydelig dårligere City-lag, både på Maine Road og City of Manchester. Og klasseforskjellene på lagene er såpass stor at vi ikke skal dra til Manchester å forvente noen verdens ting. Da er det mye lettere å dra til Wolves å forvente noe. Selv om heller ikke det er noen enkel kamp.
« Siste redigering: 24. Aug. 2010, 18:15 av Joakim »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 24. Aug. 2010, 18:24 »
Hvis dette er kamper vi MÅ vinne denne sesongen, så setter du lista på øvre halvdel. Det er mange lag som er på nivået til Wolverhampton, og som vil slite mot de borte. Se bare på Everton forrige helg.

La meg gi deg et eksempel. Tar vi ett poeng borte mot Wolves, og slår Blackpool hjemme så har vi 7 poeng på 4 kamper, som er langt foran skjema hvis målet ditt er at vi skal overleve i PL. Og vi har ikke hatt lett kampprogram i starten heller.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 24. Aug. 2010, 18:29 »
Wolves er aldri en lett motstander å møte borte, det er jeg fullt klar over. Ikke for noen lag. Og for all del, med fire poeng på de to neste, så ligger vi godt an poengmessig. Men mener likevel vi bør ha seks.

Vi MÅ kanskje ikke vinne mot Wolves borte, så lenge vi slår dem på hjemmebane. Men vi har ikke råd til å tape mot slike lag.

tigerstaden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #38 på: 24. Aug. 2010, 18:33 »
Er jo enig at vi ikke skal forvente noen seier mot Wolves men det kan det fort bli. men i å hele tatt forvente noe mere enn en u mot Man c hadde vært urealistisk. Men alt kan selvfølgelig skje, som eks nå helg. dette var det vel ingen som forventet.
Men morsomt var det.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #39 på: 24. Aug. 2010, 19:59 »
Tror ikke vi skal forvente noe som helst på bortebane, men det må plukkes en del poeng der også....
På hjemmebane derimot, der skal vi være sterke og der skal de fleste få slite med å ta med seg poeng ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #40 på: 08. Sep. 2010, 19:21 »
Av mangel på annet å gjøre har jeg satt opp alle kampdatoene til Newcastle i Google kalenderen, og jeg tenkte jeg like godt kunne dele den med dere. For de med en android-telefon så synkes jo kalenderen der opp mot Googles kalender, så da får man kampdatoene på mobilen også.

Kommer til å endre kalenderen etter hvert som kamper flyttes pga TV. Har også lagt til alle cup- og landslagsdatoer.

http://www.google.com/calendar/embed?src=azE1aDhhcWo0bWVrc3Bsb2JzMDhlYmF2MDBAZ3JvdXAuY2FsZW5kYXIuZ29vZ2xlLmNvbQ

Håper det er nok å trykke på linken for å få det til og fungere skikkelig, men er ikke helt sikker :P
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

ElvenKind

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • Mitro!
    • Vis profil
« Svar #41 på: 13. Sep. 2010, 11:28 »
En god ide. Finnes også iCalendar til web-grensesnittet WordPress (som brukes her) for å legge slikt inn i side-barene eller på siden. Kanskje ett tips?
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 27. Sep. 2010, 00:43 »
Har ikke klart synke googlekalenderen til minDesire. Hjelp? :p

Fiksa det :)
« Siste redigering: 27. Sep. 2010, 00:52 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida