20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160614 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #750 på: 18. Nov. 2011, 12:40 »
Ikke dårlig! Var det du som fikk tilbud fra store klubber? Ryktet skrytt litt i været på forhånd?

Aha, kjekt å vite, har vel mye norskt, så ikke noe problem. Dansker er det jeg har av utenlandsk.

Har en haug med dansker, finsker, svensker, og afrikanere. :P Sliter veldig nå..

Var en kamerat av meg som hadde satt på tidligere proff elns (tiote95). Ikke meg. ;)

Har spillere fra:
Norge
Sverige
Danmark
Finland
Polen
Færøyene
Tyskland
Kroatia
Romania
Frankrike
Spania
Tyrkia
Argentina
Kenya
Elfenbenskysten
Nigeria
Demokratiske Republikk of Kongo
Malawi
Ghana
Rwanda
Tanzania
Mali

Hele verden vil spille for Søgne, haha... :P
« Siste redigering: 18. Nov. 2011, 13:38 av thomashaer »

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #751 på: 18. Nov. 2011, 13:50 »
Aha! Hvordan har du fått spillere derfra? Speiding? Jeg sliter med å få arbeidstillatelse jeg, hvordan får du det? Irriterende å miste gode utenlandske spillere pga arbeidstillatelse, også stikker dem til Tromsdalen også på deltidskontrakt.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #752 på: 18. Nov. 2011, 14:30 »
Jeg får tillatelse på alle. ;) Speider veldig mye, og har i vinduet før adecco blitt tilbudt masse bra spillere fra Afrika som jeg har kjøpt med 48 måneders avdrag. ;) Må hente masse klubbløse norske back-ups nå som jeg oppdaget den regelen..

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #753 på: 18. Nov. 2011, 15:57 »
Merkelig, meget merkelig. Mulig jeg må speide de mer for at de skal få arbeidstillatelse.
Ja, blir spennende med Adecco, er nesten 4-mill i minus, så må få inn litt inntekter. Får vel prøve å holde meg første sesongen, før jeg begynner å se mot Tippeligaen.
Bobby Robson:

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #754 på: 18. Nov. 2011, 16:29 »
HORE! tapte finalen i cl mot Real Madrid! De putta selvfølgelig i 121 minutt:@
Hughton er manager i chelsea nå:D haha

OG Götze har signert:D
« Siste redigering: 18. Nov. 2011, 17:05 av ripsgard »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #755 på: 18. Nov. 2011, 17:18 »
Du fikk gøtze??? I sesong?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #756 på: 18. Nov. 2011, 20:55 »
HORE! tapte finalen i cl mot Real Madrid! De putta selvfølgelig i 121 minutt:@
Hughton er manager i chelsea nå:D haha

OG Götze har signert:D

Fikk han ikkje, sjølv etter pl og cl gull! Prøver å lage et nytt lag no, og har til no signert cavani og kedhira før femte sesong

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #757 på: 19. Nov. 2011, 00:16 »
Betalte jo overpris til de grader da!!! Fikk nytt styre halveis i sesongen, og dette hjalp litt på økonomien (som i tillegg var brukbar fra før). Så tapte jeg finalen i cl og vant ligaen og cupen. Deretter fikk jeg 500 mill i overgangsbudsjett og kjøpte han for 900 mill. Ja, det er sykt og ja, jeg digger Götze! Men nå har jeg han.

Jeg henta også Canales og Phil Jones. Meget fornøyd med overgangene. Nå gjelder det bare å selge unna all dritten
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #758 på: 19. Nov. 2011, 00:31 »
Merkelig, meget merkelig. Mulig jeg må speide de mer for at de skal få arbeidstillatelse.
Ja, blir spennende med Adecco, er nesten 4-mill i minus, så må få inn litt inntekter. Får vel prøve å holde meg første sesongen, før jeg begynner å se mot Tippeligaen.

Det gikk ikke an å speide på de på min save.. ??? Kjøpte de bare, og satset på at de var gode. :D

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #759 på: 19. Nov. 2011, 00:45 »
Ripsgard: hvem kjører du som off høyre kant?? Digger at du fikk gøtze så lever drømmen min om han og neymar som er mine 2 hovedmål:)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #760 på: 19. Nov. 2011, 00:56 »

Det gikk ikke an å speide på de på min save.. ??? Kjøpte de bare, og satset på at de var gode. :D

Aha, har ikke noe å kjøpe for, så ganske realistisk sånn sett :p
Har hentet inn noen Ivorianere på lån nå, så nedrykk bør jeg styre unna håper jeg.
Bobby Robson:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #761 på: 19. Nov. 2011, 00:59 »
Laget mitt ble oppgradert til semi-pro så jeg har litt penger. Var faktisk den adeccoligaklubben som brukte mest penger i vintervinduet. :D

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #762 på: 19. Nov. 2011, 01:58 »
Tror jeg er semi-pro nå, vært det siden starten, men ikke hjulpet på pengesiden  :(
Bobby Robson:

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #763 på: 19. Nov. 2011, 02:34 »
TooN: Kjører Torje høyre. Han hadde 15 assist på 31 kamper i fjor, så han er brukbar=) Midten min er ekstremt sterk nå. Javi Garcia kom på free transfer, så fornøyd med det. Men som sagt, overpris for Götze, men sykt moro

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #764 på: 19. Nov. 2011, 13:52 »
Er du i 3 sesong??