20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160523 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #735 på: 16. Nov. 2011, 22:47 »

Prestia.... Jeg mener han ikke har bra nok stats.
Et spørsmål: har speiderne rett i alt de sier i forhold til spillerne? Har sett spillere med gode stats, som speiderne har satt potensiale til 2,5 stjerner bare, mens andre spillere (med dårligere stats) har fått 4 stjerner
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #736 på: 16. Nov. 2011, 23:22 »
Er vel flere faktorer som spiller inn, speiderens evner er vel et moment, et annet er at det kan endre seg. Muligens antall ganger man speider spilleren også? Har selv kjøpt spillere som er vurdert til 1 og en halv stjerne som har blitt 4 stjerner etter ett år e.l.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #737 på: 16. Nov. 2011, 23:25 »
Jeg tror også mentaliteten til spillerne spiller inn. Er de meget seriøse vil de mest sansynlig utvikle seg mer osv. Flere spillere som har syke start. Så får de en alt for god kontrakt på 5 år, og utvikler seg lite i forhold til potensialet.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #738 på: 16. Nov. 2011, 23:46 »
Jeg tror også mentaliteten til spillerne spiller inn. Er de meget seriøse vil de mest sansynlig utvikle seg mer osv. Flere spillere som har syke start. Så får de en alt for god kontrakt på 5 år, og utvikler seg lite i forhold til potensialet.

Er det virkelig sånn på fm ? at spillere som får langttidskontrakter legger seg bakpå og ikke jobber like hardt som dei med korte kontrakter og større press?

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #739 på: 17. Nov. 2011, 01:38 »
Signerte Phil Jones for 280 mill nå. Ikke såååå ille egentlig, med tanke på at han ser bra ut, er et av de største stoppertalentene, samt at han er billigere enn visse andre stoppertalenter. Eneste som er dritt er at han skal ha en ganske så høy lønn! Men det får gå
« Siste redigering: 17. Nov. 2011, 01:41 av ripsgard »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #740 på: 17. Nov. 2011, 01:49 »
Opprykk med Eidsvold Turn til Adecco. Havnet på fjerdeplass, men med en haug av 2-lag foran meg gikk det veien allikevel  :cheers:
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #741 på: 17. Nov. 2011, 07:37 »

Er det virkelig sånn på fm ? at spillere som får langttidskontrakter legger seg bakpå og ikke jobber like hardt som dei med korte kontrakter og større press?

Det at de får prøvd seg på A-laget og blir "satset" på føler jeg også har noe å si. Spesiellt viktig er det å sende lovende ungutter ut på lån. Har en spiss som er lånt ut til Milwall i Championchip. Har 30 kamper, 15 mål og 10 assist så langt. Kommer nok til å kjempe om plass i start oppstillingen til neste sesong. Må kanksje selge en av spissene mine også for å gjøre plass til han  :P

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #742 på: 17. Nov. 2011, 08:55 »

Jeg er ikke sikker. Men har opplevd flere ganger å kjøpe gode 17-18 åringer. Har gjerne betalt 70-80 millioner fra andre pl klubber. Så krever de over 100 tusen i uka. Da vil jeg ha dem på en lang kontrakt, slik at jeg slipper å betale enda mer etter 3 år, i en ny kontrakt. Føler ofte disse spillerne legger seg litt bakpå. Jeg gir alltid disse spillerne mange kamper.

Men personligheten har ofte noe å si for om spillerne får ut sitt potensial.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #743 på: 17. Nov. 2011, 16:13 »

Det at de får prøvd seg på A-laget og blir "satset" på føler jeg også har noe å si. Spesiellt viktig er det å sende lovende ungutter ut på lån. Har en spiss som er lånt ut til Milwall i Championchip. Har 30 kamper, 15 mål og 10 assist så langt. Kommer nok til å kjempe om plass i start oppstillingen til neste sesong. Må kanksje selge en av spissene mine også for å gjøre plass til han  :P

Jojo, det er klar over... Lurer bare på den mentale biten av det å bli tilbydd langtidskontrakt

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #744 på: 17. Nov. 2011, 17:16 »
Ser unektelig lyst ut no ! Trenger 1 poeng på det fire siste premier league kampene for å vinne serien. Vant nettopp første semifinale 4-2 borte mot Barca, etter å ha låge under 2-0 etter 20 minutt :D Skal og spille FAcup-finale

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #745 på: 17. Nov. 2011, 20:11 »

Jojo, det er klar over... Lurer bare på den mentale biten av det å bli tilbydd langtidskontrakt

Det har jeg ikke lagt merke til om spillerne tar det roligere når de får langtids kontrakt.

Milburn

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #746 på: 17. Nov. 2011, 23:14 »
---------------Sow----------------------
-----Reyes---Eriksen---------Shaqiri
-------------------------Cabaye--------
-----------M'Vila-------------------------
Kolarov---Verthongen--M'Bia---Santon
------------------Krul-------------------

Benk: Forster, Fierro*, Jack Robinson, Saylor, Griezman, Vuckic, A. Johnson

6. plass og Ligacup første sesongen, og 4. plass, FA Cup, Europa League og tap i Ligacupen i ses 2. Lover bra. *Fierro er en meksikansk spiss, løp og kjøp. Unge Haris spiller helt sinnsykt bra, og Eriksen og Shaqiri blir fantastisk med mye spilletid.
"..for we're the loyalest football supporters, the world has ever had"

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #747 på: 18. Nov. 2011, 00:46 »
Avslutta en heilt sjuk fjerde sesong no! Gull i Premier League med 11 poengs margin, seier i CL etter 3-1 i finalen mot Atletico Madrid og gikk til topps i FA cupen! Lite motivert til en ny sesong no, men blir spennande å se ka eg klare å sope sammen av lag! Masse snask som er tilgjendelig på overgangslista mi, men med 280 mill i budsjett kommer man ikke sååå langt

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #748 på: 18. Nov. 2011, 12:12 »
Opprykk med Eidsvold Turn til Adecco. Havnet på fjerdeplass, men med en haug av 2-lag foran meg gikk det veien allikevel  :cheers:

Jeg gikk rett opp til Adecco med Søgne fra nedrykkskandidat i 3. div på 2 sesonger. 2 førsteplasser. :D Vant nå seriedebuten i adecco mot rivalen Fløy. :D

PS: Husk at det bare går an å registrere 11 utenlandske spillere i adecco, uansett alder. Brant meg fælt på den.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #749 på: 18. Nov. 2011, 12:22 »
Ikke dårlig! Var det du som fikk tilbud fra store klubber? Ryktet skrytt litt i været på forhånd?

Aha, kjekt å vite, har vel mye norskt, så ikke noe problem. Dansker er det jeg har av utenlandsk.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/