20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160456 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #705 på: 13. Nov. 2011, 20:16 »
Lukaku ser bra ut ja. Tror likevel jeg ikke kommer til å gå for han. Götze er også en jeg er på jakt etter, men han kommer til å bli sykt dyr. Foreløpig så er Torje god nok. Verane finner jeg ikke :(
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #706 på: 13. Nov. 2011, 20:22 »
Han heter Varane, med to "a"er, ikke Verane. Mulig derfor du ikke finner han :P
Spiller på Real Madrid i starten ihvertfall.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #707 på: 13. Nov. 2011, 20:29 »
aaah! Da er det nok litt lettere;) Vant nettopp 6-1 mot werder i cl:D
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #708 på: 13. Nov. 2011, 21:43 »
Jepp sry skrivefeil. Ja gøtze tror jeg er spillets beste og han blir nok dyr. Neymar også. De får skryt av alle hele tiden:)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #709 på: 13. Nov. 2011, 21:46 »
Leda PL etter 20 kampa, så i år skal eg ta serien ! balazs dzsudzsak er tidenes spiller, og i lag med Sanogo skorer han og legger til rette ekstremt mange mål. Blei årets spiller forrige sesong (tredje ses) og har best gjennomsnittlig rating til no.

Sanogo
Dzsudzsak            Honda/Ilicic          Schelotto/Llajic
                                     Cabaye/Ilicic
                            Capoue
M'Bengue   Papastatopolous/Tayls Papadoplous  Corchia
                            Krul/Ter Stegen

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #710 på: 13. Nov. 2011, 22:33 »
Startet en ny save med Newcastle, siden den forrige saven var en fortsettelse på demoen = liten database.

Har spillt over all forventning. Leder serien sålang etter 5 seiere og 1 uavgjort på første 6 kampene. Slått både Arsenal og United. So forøvrig Arsenal på straffer i ligacuppen etter å ha ligget under 1-3. Ting ser med andre ord lyst ut, til tross for en del skader på nøkkelspillere (bl.a Santon og Cabaye)

Gjorde det bra på overgangsvinduet. Hentet inn Christian Eriksen, Luuk de Jong, Kadlec, Markus Henriksen, Ruben Yttergaard Jensen, Sime Vrsjaljko, Shawcross.

Selgt unna mye dødkjøtt + Colo. Greide faktisk å bli kvitt Alan Smith :D

MrMourinho

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #711 på: 14. Nov. 2011, 21:41 »
Markus Henriksen er sykt nice.

Anbefaler samtlige å ta en titt på Gladbachs keeper Marc André ter-Stegen. Bare 19 år ved spillets oppstart, og er en framtidig storkeeper. :)

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #712 på: 14. Nov. 2011, 22:56 »
Markus Henriksen er sykt nice.

Anbefaler samtlige å ta en titt på Gladbachs keeper Marc André ter-Stegen. Bare 19 år ved spillets oppstart, og er en framtidig storkeeper. :)

Fant han ved en tilfeldighet uten klubb før fjerde sesongen. Snappet opp som en finfin backup til Krul. Kunne helt sikkert stått fast også :)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #713 på: 15. Nov. 2011, 16:46 »
Vant akkurat liga cupen 1-0 mot city. :) kadlec er helt rå. Ligger på 10 mer mål enn kamper. Han har spilt 28 kamper og tilsammen putta 38 mål. Hazard har ca 30 assister :) slo Marseille i Champions league men møter Barca neste så da er det exit. Ligger som nr 2 i serien bak Spurs. Ute av fa cup. Men alt i alt en god andre sesong til nå. Er i mars. Klubben har fått en kjempe fin økonomi:) lønn rundt 400 000 i uka nå. Fant en høyre ving som heter bruma. Han er 18 år og spiller knall!!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #714 på: 15. Nov. 2011, 16:51 »
Ellers har jeg planer om å hente gøtze eller neymar til sommeren. Og en ny første keeper. Lukter på talentet i Chelsea der. Han har 4.5 stjerner. Håper på å få tak i canales også. Han er misførnøyd i klubben sin og verdt 7 mill pund så skal prøve få han til en grei pris.har også funnet et nydelig stopper talent men kommer tilbake til navnet for er på iPhone nå.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #715 på: 15. Nov. 2011, 19:22 »
Navnene på de to stopper talentene jeg har signert: Tobias figueiredo, daniele rugani.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #716 på: 15. Nov. 2011, 20:01 »
Navnene på de to stopper talentene jeg har signert: Tobias figueiredo, daniele rugani.

Figueiredo har vel vert et stort talent i alle fall siden fm 11... men har aldri kjøpt han, så meld gjerne tilbake om hvordan han gjør det!

Har no ei luke på 13 (!) poeng ned til City på andre plass etter 28 kamper i PL. Går det ikkje no, går det aldri !

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #717 på: 15. Nov. 2011, 21:40 »
Ja da bør det gå:) hvilke unge har du kjøpt. ?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #718 på: 15. Nov. 2011, 23:30 »
Her har du laget mitt:

Sanogo
Dzsudzsak            Honda/Ilicic          Schelotto/Llajic
                                     Cabaye/Ilicic
                            Capoue
M'Bengue   Papastatopolous/Tayls Papadoplous  Corchia
                            Krul/Ter Stegen

Men av dei yngre så var Sime Vrsaljko et fantastisk kjøp! Insisterte dog på en utkjøpsklausul på 137 mill som Chelsea benytta seg at etter den tredje sesongen. Utvikla seg til et monster, og svir litt at eg sa nei til hans spørsmål om ny kontrakt bare måneder før Chelsea snappa han. Ellers er Dzsudzsak(!!!) Honda og Schelotto en heilt fantastisk trio der framme! Leder med tolv poeng med 7 kamper igjen no, så optimismen begynner å snike inn! Spiller og semi i FA cup og har returkampen mot Villarreal igjen på SJP i kvartfinalen etter 2-2 i spania.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #719 på: 15. Nov. 2011, 23:47 »
Kjøp Miguel medina og kadlec. Knall. Sanogo solgte jeg akkurat. Er 4. Valg som spiss. Har vrsaljko selv. Spiller bra. Solgte også krul nå :)