20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160501 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #690 på: 12. Nov. 2011, 17:42 »
Kjører lignende selv. Slags 4-4-2 men to meget off vinger.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #691 på: 12. Nov. 2011, 18:03 »
Toon: Er vel samme her. Kjører offensive vinger, i og med at begge gjør en utmerket jobb der. Cabaye gjorde en kremsesong i fjor på fila mi, men for å få inn M'Vila så måtte jeg selge Cabaye. M'Vila har enda ikke imponert stort, men han vil bli bra. Formasjonen min blir jo en slags diamant med offensive vinger.  Hvordan ser laget ditt ut, og hvilken sesong er du i?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #692 på: 12. Nov. 2011, 20:32 »
jeg er i januar i 2 sesong.

1.laget er:

------------------------------krul------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
vrsaljko--------prestia--------taylor-------------santon
--------------------------------------------------------------------
------------------eriksen-------labyad-----------------------
chaimberlain------------------------------------hazard
--------------medina-----------kadlec------------------------

benk: emre can,butland,leandro,bruma,sanogo,+ ukjente talenter.

kadlec har startet sinnsykt sammen med hazard. kadlec har 17 mål og hazard har ca 20 assist. medina ligger på ca 10 mål på 20 kamper. 7-8 assist. ligger som nr 3 på tabellen 3 poeng bak spurs og manu.
transfermål sommer: papadoupolous,verane. phil jones er på transfer lista så håper få han til 7 mill pund. så tenkte jeg bytte ut krul med chelseas talent keeper. men edd han blir dyr.laget mitt har snitt alder på 20 år. lønn 370 000 pund i uka. penger 2.7 mill pund. klarte gråte meg til 90 % av spillersalg til transfer.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #693 på: 12. Nov. 2011, 21:23 »
Sjukt offensiv midtbane da :p

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #694 på: 12. Nov. 2011, 21:33 »
Rykka som sagt opp til 2. div med Søgne, og i 2. sesong leder jeg 2. div med 7 poeng ned til Løv Ham på andreplass!
« Siste redigering: 13. Nov. 2011, 02:03 av thomashaer »

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #695 på: 13. Nov. 2011, 00:27 »
Heia Vindbjart :lol:
Jau, du for ha lykke til videre med ditt kjære Søgne? ;)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #696 på: 13. Nov. 2011, 02:00 »
Du har et stykk sykt lag, Toon. Aner ikke hvordan du klarte å hente hazard etter 1 sesong! Imponerende.

Kunne fått balotelli til 80 mill, men speiderne har ikke trua på han, så det dropper jeg (tror jeg)
« Siste redigering: 13. Nov. 2011, 02:02 av ripsgard »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #697 på: 13. Nov. 2011, 02:02 »
Jada takk for det. ;) Vindbjart har vært harde i begge kampene, tapte 1-0 borte mot de og vant knepent 2-1 hjemme. Ali Al-Gashamy har mistet formen litt i det siste for de. ;) Slo forresten Løv Ham 4-1!

Edit: Endte 10 poeng foran nr 2 Løv Ham, mens Vindbjart rykket nesten ned. ;)
« Siste redigering: 13. Nov. 2011, 20:13 av thomashaer »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #698 på: 13. Nov. 2011, 09:58 »
Ja er lønna til balotelli som er stygg. Hazard var ikke noe problem men kostet 41 mill pund så måtte selge unna mange pluss bruke 90% av budskjettet mitt men tro meg han er verdt det. Nå kom endelig papolous opp som realistisk på min liste. Balotelli gikk til Lyon her og nå ser jeg han er missfornøyd igjen. Phil Jones er også mis så håper på de to i sommer. Er videre i ch league på håret:) så var jeg heldig med videre trekk. Møter Marseille så det burde gå bra. Håper gå langt her så kanskje jeg får mulighet på neymar. Men skal nok bli vanskelig, men lov drømme:)

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #699 på: 13. Nov. 2011, 11:11 »
Adam Campbell er helt rå. På 2 og en halv sesonger har han så langt 27 kamper, 13 mål og 12 assist.
Fortsatt bare 18 år og blir bare bedre og bedre.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #700 på: 13. Nov. 2011, 14:36 »
Adam Campbell er helt rå. På 2 og en halv sesonger har han så langt 27 kamper, 13 mål og 12 assist.
Fortsatt bare 18 år og blir bare bedre og bedre.

Han kommer seg også her, etter et skadebonanza uten like så måtte jeg slippe til Campbell i noen kampåer i 2. sesongen.
Scorer litt og spiller bra, har også 4,5 stjerne i potensiale.

MrMourinho

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
mn,
« Svar #701 på: 13. Nov. 2011, 16:40 »
Noen som har tips til signeringer til Newcastle første sesong? Er i juli.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: mn,
« Svar #702 på: 13. Nov. 2011, 17:45 »
Noen som har tips til signeringer til Newcastle første sesong? Er i juli.

Send ut speidere, artigere på den måten enn å være avhengig av å få tips og kjøpe de samma spillerne hver gang.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #703 på: 13. Nov. 2011, 18:52 »
TooN: jeg vegra meg for å bruke så mye penger på hazard, så han glapp. Mata var transferlista her, så vurderte han. Likevel endte jeg opp med perotti (som jeg er meget fornøyd med). Balotelli blir ikke verdsatt av speiderne mine, og de ser ikke potensiale. Derfor velger jeg å droppe å hente han. Har allerede 4 gode spisser, så trenger egentlig ikke balotelli. Eneste jeg evt. sikler over på spissplass er Neymar.
Drømmer også om å hente Lucas Moura og Papadopoulos til sommeren. Må kvitte meg med colo.

MrMourinho: hent kadlec (evt. Carlos Fierro), niang, vrsaljko. Ellers er det ikke mye annet du får råd til

SS av Niang: http://imageshack.us/photo/my-images/341/niangj.png/
« Siste redigering: 13. Nov. 2011, 18:56 av ripsgard »

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #704 på: 13. Nov. 2011, 19:51 »
Ja drømmer om neymar og lukaku på topp. Og papo og verane som stoppere:) chamberlain var faktisk pisskjøp. Ikke fornøyd der. Leter etter bra off høyreving som er Max 20 år. Planlegger å flytte hazard in som central midt off når jeg signerer gøtze om Max 2 år :)