20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160321 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #675 på: 08. Nov. 2011, 21:42 »
Gav hele mitt budskjett 41 mill pund. Han er knall nå. Jeg har fått lønnen ned i 350 000 pund. Har to Newcastle spillere igjen i laget. Santon og krul. Resten er solgt. kjøp g prestia. Forsvarsspiller. Sinnsykt god . 17 år. Fikk forresten 30 mill pund for cabaye etter første sesong. Var vel det salget og salget av Jonas , colo og bennern som gav meg penger til hazard. Han tar bare 61 000 i lønn men er min klart dyreste på lønnings lista. Prøv også v kadlec og medina. Kjempe spisser bøtter inn begge to.

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #676 på: 09. Nov. 2011, 14:41 »
hvem medina? Sliter med å få mye penger for spillerne. Vet ikke heeelt hva jeg gjør galt. Henta emre can, palombo, demerci og perotti i januarvinduet nå. Sikler etter å hente lucas moura! Gi meg gjerne noen tips om hvordan jeg kan selge dyrt
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #677 på: 09. Nov. 2011, 16:23 »
Cabaye ville alle storklubbene ha så jeg kjørte startpris til 25 mill pund. Så var både city, Chelsea, real mad int så jeg tilbøy spilleren til 30 mill pund. Da mapper både real og city men jeg avslo city og solgte til real. Men tipset er jo selge Smith, Jonas, colo, ben arfa. Disse hever mye lønn. Så fort de er solgt kan du justere lønnen ned å få mer til overganger. Tipset mitt er også kjøpe litt for fremtiden. Kjøp talentene og bruk speiderene dine aktivt og følge med på transferlistede spillere. Bale blant annet er på lista på min savegame. Tipskjøp: vaclev kadlec,Miguel medina,zakaria labyad,giuseppe prestia,sime vrsaljko,leandro fra Santos . Disse spiller utmerket for meg. Lykke til.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #678 på: 09. Nov. 2011, 18:41 »
Adam Cambell er 19 år hos meg og har 2,5 stjerner i potensial. Han har fått minimalt med spilletid noe jeg angrer litt på siden Sammy fikk spille en god del i cupene de første åra. Jeg tror han kan bli en brukbar spiller hvis han får en del spilletid fra tidlig.

Jeg har ikke fått særlig mye for de spillerne jeg solgte. Fikk 85 for Tiote. De andre måtte jeg sette på transferlisten og selge til antatt verdi eller under antatt verdi. Frigjør mye lønn. Og som Toon sier kan du lønne 2 fotballag med lønna til Colo alene.

Nathan Redmond fra Birmingham hadde jeg store forhåpninger til. Hadde håper på et lynrask engelsk landslagspiller innen han fylte 20 år. Desverre har han ikke utvikler seg stort til tross for hauger med spilletid. har 3,5 stjerner i potensial nå (hadde 4,5 når jeg kjøpte ham). Han har ikke vært villig til å gå i lære hos noen av de eldre. Muligens det ville fått fart på utviklingen.

Forran hver overgangsvindu er det verdtå ta turen innom Citys reservelag. De gir vekk klassespiller :)
Adam Johnsen for 17 mill nok, og 200K i lønn i uka er kanon. Fikk Valencia fra manu for 45mill nok.

en morosn ting er at Gosling er blitt en meget god spiller for meg. Tror jeg endelig har klar å få ut potensialet hans, noe jeg ikke fikk til i tidligere fm versjoner. Obertan brakk foten første sesongen og han spilte veldig mye ving og deffensiv midtbane for meg. Spilte kjempebra som "Bred midtbanespiller - støtte" i en litt deffensiv lagtaktikk mot de gode laga. Krever lite i lønn, og kan gjøre en jobb flere plasser på banen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #679 på: 11. Nov. 2011, 11:22 »
Leter etter offensiv høyre ving talent. Noen som kan anbefale?? Er 1.5 ses igang med Newcastle.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #680 på: 11. Nov. 2011, 16:20 »
Gosling er en genial "potet" på fm12, her har han spilt sentral midtbane/ høyre- ving og back, og spiller meget godt.
Tok også han med når jeg styrte Team GB til OL-gull, og han spilte fast.
Ba er også helt rå, scorer på bestilling.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #681 på: 11. Nov. 2011, 18:32 »
Leter etter offensiv høyre ving talent. Noen som kan anbefale?? Er 1.5 ses igang med Newcastle.

Talent og talent, med Schelotto er en høgreving eg som regel alltid kjøper!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #682 på: 11. Nov. 2011, 18:39 »
Såg ved en tilfeldighet at Kyriakos Papadopoulos hadde signert en ny avtale med Schalke, der han hadde en utkjøpsklausul på 62 millioner kroner! Vant etter det Charity Shield mot United, med Papastatoupolous og Papadopoulos som midtstopperpar :)

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #683 på: 11. Nov. 2011, 19:53 »
Jeg er ute etter han og verane men schalke skal ha 70 mill pund og real 100 mill pund.

Tiote95

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #684 på: 11. Nov. 2011, 23:01 »
Jeg blir kontakta av større klubber hele tida! Skjønner ikke hvorfor. Det er liksom ikke hvilket som helst som prøver seg, blitt kontakta av Everton og lyon. Jeg er Søgne i norsk 2.divisjon...

:tiote: :besty:
Okey, I'll drink it !
 - Jonás Gutiérrez

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #685 på: 11. Nov. 2011, 23:27 »
Jeg blir kontakta av større klubber hele tida! Skjønner ikke hvorfor. Det er liksom ikke hvilket som helst som prøver seg, blitt kontakta av Everton og lyon. Jeg er Søgne i norsk 2.divisjon...

Da har du starta som "tidligere proffspiller" eller lignende.
Jeg gjorde det samma på et tidligere FM og ble etter noen få kamper i norsk 1. div kontakta av Manutd.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #686 på: 12. Nov. 2011, 00:30 »

Kjipt da, den saven er med andre ord ødelagt  :P
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #687 på: 12. Nov. 2011, 02:04 »

Gabriel Torje! Klasseving! kosta meg 60 mill, og er et av mine beste kjøp. Hvis ikke så kan du prøve Adam Johnson.

Jeg er i min 3. sesong nå. Endte på 4. plass forrige sesong, og tapte uefacupfinalen mot lille.

Slik ser 1. elveren ut (med benk):

-------------------- Krul -------------------------
Santon - Colo -----------Taylor - M'Bengue
-------------------- M'Vila -----------------------
Torje --------------Barfa---------------Perotti
------------- Niang -------- Cavani -----------

Benk: Emre Can, Forster, Tiote, Vuckic, Palombo, Adam Johnson, Fierro.
Rest: Demirci, marve, kadar, castro, gosling, Adam Campbell.

Kostet en del for Cavani, Perotti og M'Vila, men dette er spillere som kommer til å gjøre mye bra på sikt. I tillegg har jeg en ung (relativt) stall med blant annet Campbell, Niang, Pierro og Can som alle rullerer hele tiden. Niang begynner å få pene stats=)
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #688 på: 12. Nov. 2011, 10:28 »
Serr? 4-1-3-2? Med 3 offensive midter og 2 spisser? Er ikke den litt offensiv? :P

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #689 på: 12. Nov. 2011, 14:57 »
ja, serr. Nja, har funket for meg =) Ønsker jo at laget skal finne tilbake til gode gamle offensive takter da blant annet Laurent Robert herjet på vingen ;)