20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160403 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #600 på: 26. Okt. 2011, 19:44 »
da var det første sommervinduet ferdig. ble noen spillere inn. brukte pengene mine på å kjøpe christian eriksen, vaclec kadlec,sanogo,Vrsaljko.butland. kjøper ikke spillere over 21 år. bygger for fremtiden:)

solgte. harper, tiote (da jeg spiller ikke med def midtbane spiller),simpson,løven,ameobi,best... har spilt 3 kamper i serie. vunnet alle. og er videre etter første kamp i carling. veldig lett putte på corner som der sier og CABAYE er helt rå!! 9 i snitt 5 mål og 4 assist på 3 kamper i serie!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #601 på: 26. Okt. 2011, 20:48 »
hvor mye må dere ut med for Eriksen? Han er jo svindyr..... Og hvordan finansierer dere det?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #602 på: 26. Okt. 2011, 21:54 »
Fikk han for 90 mill over 48 mnd.
Men skal være være relativt billig i første overgangsvindu.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #603 på: 26. Okt. 2011, 23:42 »
Betalt 9 mill pund

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #604 på: 26. Okt. 2011, 23:51 »
Betalte £7.5m (ingen klausuler eller over tid) nesten med en gang, la vel inn bud på dag 1. De har senket prisen på han betydelig i forhold til de databasene jeg har spilt med på FM2011 i alle fall.

Tevez herjer for meg i sesong to forresten med 35 mål på 41 kamper, men laget har fått en totalknekk også denne sesongen, så det blir vel en sur 5. plass enda en gang.  >:(

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #605 på: 27. Okt. 2011, 07:50 »
hvor mye må dere ut med for Eriksen? Han er jo svindyr..... Og hvordan finansierer dere det?

5:5 mill pund. :o

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #606 på: 27. Okt. 2011, 09:43 »
Jeg spilte 3 kamper før spillet krasja (!!).
Fikk 4 utvisninger og 5 skader. Tror jeg venter på patch jeg... Er det satt noen dato?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #607 på: 27. Okt. 2011, 17:34 »
leder serien etter  10 kamper 3 poeng for united. er fortsatt med i carlings cup. skal selge jonas og colo i januar tenkte jeg.  de begge hever høye lønner og er for gamle for klubben min. målet er å kjøpe alle de beste talentene og ha snitt alder på under 21 år. kadlec er knall på topp.sanogo har blitt plassert på benken. målene mine i januar er gøtze og papaou fra schalke.Cabaye er fortsatt helt rå!! 14 assist og 8 mål på 10 kamper!!!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #608 på: 27. Okt. 2011, 17:42 »
Får du Götze blir jeg svært imponert!

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #609 på: 27. Okt. 2011, 19:42 »
Jeg spilte 3 kamper før spillet krasja (!!).
Fikk 4 utvisninger og 5 skader. Tror jeg venter på patch jeg... Er det satt noen dato?

Første update er ute i dag, men heller lite som er rettet på. Med mindre man spiller MLS så er den vel heller ubetydelig.

Men jeg har etter snart to sesonger ikke hatt en eneste krasj, men sliter litt med utvisninger. Taylor og Flanagan har fått  5-10 røde hver...  :thumbd: Skader har jeg heller lite av, endel av disse 2-3 dagersene og sånt, men lite alvorlig. Bare Ben Arfa som virker å være forfulgt.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #610 på: 27. Okt. 2011, 20:12 »
Cabaye er fortsatt helt rå!! 14 assist og 8 mål på 10 kamper!!!

Posisjon og rolle?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #611 på: 27. Okt. 2011, 21:02 »
Cabaye er fortsatt helt rå!! 14 assist og 8 mål på 10 kamper!!!

Posisjon og rolle?

Dyptliggende playmaker bruker eg han som. Spiller enormt for meg, men mistenker at man lar seg lura pga alle assistene han får på corner. Skårer irriterende ofte på corner, og det er som regel Cabaye som slår dei.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #612 på: 27. Okt. 2011, 22:44 »
Cabaye blir nok solgt for min del. Etter en god førstesesong som endte på 3. plass, ønsket han seg en bedre kontrakt i og med at han tjener i underkant av 300 k i uken. Jeg tenkte det var greit siden han spillte bra, men han ønsket seg 1 mill i uken :P Prøvde å gi han et ultimatum på 650 k elns, men det godtok han ikke og ønsket seg transferlistet. Så han får dra til helvette. Om jeg ikke får en god nok pris for han skal han råtne på reservelaget.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #613 på: 27. Okt. 2011, 23:10 »
Jeg ga klar beskjed om at han hadde tid igjen på kontrakten og fikk innfri seg med det, noe han også gjorde. Ikke hørte noe etter det.  :lol:

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #614 på: 27. Okt. 2011, 23:13 »
Jeg ga klar beskjed om at han hadde tid igjen på kontrakten og fikk innfri seg med det, noe han også gjorde. Ikke hørte noe etter det.  :lol:

Samme her !