20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160585 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #585 på: 24. Okt. 2011, 22:21 »
Fikk 3 skader i første omgang i en kamp, hvor selvfølgelig ene midtstopperen blir skadet etter 60 min. Artig å bli voldtatt av Spurs de siste 30 min i en livsviktig kamp.

Tror det er veldig få kamper der jeg ikke har fått skader..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #586 på: 24. Okt. 2011, 22:49 »
Sliter ikke så spesielt med skader foreløpig. Men får urealistisk mye røde kort!  >:( Snakker 5 røde på 10 kamper på enkelte spillere selv om jeg bøtelegger og ikke kjører takling på hard.

Stopperne mine scorer også uforholdsmessig mye på corner/frispark. Rundt 10 mål hver i den sesongen jeg har fullført.

En annen ting er syke forhandlinger om spillere, bydde på Carroll som var transferlistet, da krevde Liverpool £116m for han. Så gikk det 2 uker og jeg kjøpte Tevez for £15m (  :thumbu: ) da tilbydde Liverpool meg Carroll for £6m.  :-\

Det som irriterer meg er at de 2 første problemene har vedvart over flere versjoner og patcher uten at de har fått en slutt på det.  :thumbd:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #587 på: 24. Okt. 2011, 22:56 »
http://www.youtube.com/watch?v=AvnZVxi2k_M

Han er jo helt rå! :D Juventus og Arsenal er visst interresserte.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #588 på: 24. Okt. 2011, 23:56 »
Ah, da endte det med en tredje plass i ligaen og FA-cup pokal i første sesong :) Storfornøyd, og gleder meg veldig til neste sesong tilbake i det gode selskap !

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #589 på: 25. Okt. 2011, 00:39 »
Har begynt på 2. sesongen nå og første sesongen gikk akkurat sånn som Sebastians. :P 3. plass i serien og en uventet 2-0 seier i FA cup finalen mot Man Utd. Ligacupen tapte jeg i finalen mot Man City på straffer.

Kom i en grei CL gruppe med Barca, Zenit og FC Køben. Har spillt uavgjort borte mot Barca, og slo Zenit hjemme så tror jeg kommer meg videre fra gruppespillet. Åpnet 2. sesongen med 5 seiere, 1 uavgjort og 1 tap (mot Blackburn). Har alltid problemer med Blackburn på FM...

Har i høyeste grad satt mitt eget preg på laget. Førsteellveren består av :
                           Krul
Vrsaljko - S.Taylor - Shawcross - Santon
                  Cabaye - Adam
Pedro León                     Adam Johnson
       Luuk de Jong - Papiss Cisse

Benk: Forster, G dos Santos, Ben Arfa, C. Vela, Eriksen, Vukcevic, Gary Cahill, Raylor, Gibson, Van aanholt og dan gosling.

Føler stallen er solid, men savner en skikkelig superspiss som putter i hver kamp. Litt keen på Huntelaar

Noen som har tips til cornertaktikk? Funket veldig bra for meg å sikte på bakre stolpe og ha "Tayls" som "angrip bakre stolpe" i første sesongen. Han hadde vel en 10 mål og 10 assister bare på cornere da, men har ikke scort så mye på cornere nå i 2. sesong :S

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #590 på: 25. Okt. 2011, 09:47 »
noen som har funnet noen vidunderbarn?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #591 på: 25. Okt. 2011, 10:05 »
Stopperne mine scorer også uforholdsmessig mye på corner/frispark. Rundt 10 mål hver i den sesongen jeg har fullført.

Taylor putta hat-trick og Williamson putta et mål etter corner i første kamp.

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #592 på: 25. Okt. 2011, 10:22 »
FA-cup finalen og 4 kamper i PL gjenstår. Ligger for øyeblikket på tredje plass, 2 poeng bak United på første. Sesongen har gått over alle forventninger, og spillere eg ikke hadde forventninger til har innfridd. Sturridge som eg dreit meg ut på og kun lånte fram til jul, skorte på bestilling. Etter det blei januar-budsjettet mitt brukt på Doumbia, som blei en instant hit! I lag med Sanogo, Jonas, Vrsaljko, Obertan og ikke minst Saylor, har han skutt oss direkte mot toppen av PL.

Ba har forøvrig vert en stor skuffelse, på tross av gode stats.

Vurderer Doumbia eller Sturridge til neste sesong. Har han på  lån i år og han herjer! Men krever 800k i lønnvist han skal signere :-[
« Siste redigering: 25. Okt. 2011, 11:49 av LazyLeif »

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #593 på: 25. Okt. 2011, 11:49 »
Det klør i fingrene når jeg ser hva dere skriver her. Hjemme pc'n har streika, og den nye jeg kjøpte måtte returneres. Ny på vei nå......!!

LazyLeif

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #594 på: 25. Okt. 2011, 20:16 »
Endte på en fin fin 3. plass etter å ha slått mufc og u på emirates blant de 4 siste kampene

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #595 på: 25. Okt. 2011, 21:56 »
Låner Adebayor for 7 mill og betaler bare 20% av lønna hans! Gleder meg til sesongen begynner no :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #596 på: 26. Okt. 2011, 13:26 »
Låner Adebayor for 7 mill og betaler bare 20% av lønna hans! Gleder meg til sesongen begynner no :)

han er jo på lån i Tottenham? Har du begynt på 2. sesongen?

Simmi

• Gjest
« Svar #597 på: 26. Okt. 2011, 14:32 »
Se 8 poster opp.

tool-nes

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #598 på: 26. Okt. 2011, 16:59 »
Åssen formasjon er det dere spiller med dere som gjør det så bra?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #599 på: 26. Okt. 2011, 19:00 »
4-2-3-1 primært, men en feig 4-5-1 når jeg møter gode lag borte. Skaffet meg 1p på brua :P

Endte til slutt på 7. plass, etter en håpløs avslutning. Fryktelig skuffet, men hadde veldig få forsvarere tilgjengelig, og spilte som regel 2 kamper i uka. I tillegg var det mange skader på andre lagdeler.
Men vant begge nasjonale cupene, så nå er jeg klar for Europa League. Håper på å få suksess der :)

Før den nye sesongen har jeg kjøpt inn Razvan Rat for utrolige 13 mill (transferlistet), Darren Bent og Fabien Delph fra Villa som rykket ned, i tillegg til at jeg hentet Gui Assulin gratis fra City. Fikk fattige 47 mill, så måtte selge unna. Da røk Guthrie, Xisco, Perch og Marveaux (låne ut sesongen for 6,25 mill ).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒