20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160467 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #570 på: 24. Okt. 2011, 13:37 »
Flott Panzer! Hvis noen har lastet ned hele greia, gidder dere å sjekke om NFK er med? Og om stjernespilleren, undertegnede, er med? :) NFK Breiskallen :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #571 på: 24. Okt. 2011, 14:33 »
Tror ikke han kom til å lage spillere til lagene, det skjer nok bare hvis det er en researcher på laget. Men det kan jo sikkert du bli Anders :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #572 på: 24. Okt. 2011, 14:44 »
Skjønner ikke hvordan folk har klart å spille en sesong alt. Føler jeg har spillt i 3 dager i strekk men er nettopp kommet til januarvinduet.

Gareth Bale ble satt på transferlisten av egen vilje. Klarte å slå både Man Utd og Liverpool om signaturen hans.

Scorer i første kamp  :thumbu:

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #573 på: 24. Okt. 2011, 15:18 »
Hva skjer med at vår alles kjære Panzer Stormo har 15 i kreativitet? I år som i fjor så dukker han opp når jeg søker etter spillere som skal styrke troppen til en storklubb. Denne gang Napoli. Søkte etter en ung, billig og kreativ sentral midtbanespiller og sorterte spillerene etter kreativitet. Stormo kom opp som nr. 3 på lista.

Haha, har du ikke spilt nok med meg Aslak til å se min fantastiske kreativitet?  ;)
Men seriøst, husker ikke at jeg satte meg opp så mye på det. Tror jeg ikke har satt meg opp så mye der i løpet av året, har heller satt meg ned. Satt meg opp litt som trener men  :) Uansett er jeg ikke god nok til å spille mye høyere enn 3.div. Du må ha med ganske stor database da, for å finne meg. Hent meg heller som trener, mye i potensiale ;)

Hehehe. Jeg har med alle spillere fra Norge, så er vel derfor du dukket opp. Her har du i hvert fall statsene dine etter at Faustino Asprilla har speidet på deg.

Jeg vil nesten påstå at du er god nok for 2. div. Uansett, jeg ga deg tilbud om en trenerjobb i Napoli i august, men du takket heller ja til et tilbud fra Turn. Der spilte du 21 kamper i 3. div og hjalp laget til opprykk. Men nå i januar ville du til meg, og du går inn i en svært godt betalt trenerjobb i teamet mitt. Nå bør du virkelig prestere!
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #574 på: 24. Okt. 2011, 15:28 »
Da har jeg fått FM i bursdagsgave! Hadebra alle vennene mine :)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #575 på: 24. Okt. 2011, 15:58 »
Hva skjer med at vår alles kjære Panzer Stormo har 15 i kreativitet? I år som i fjor så dukker han opp når jeg søker etter spillere som skal styrke troppen til en storklubb. Denne gang Napoli. Søkte etter en ung, billig og kreativ sentral midtbanespiller og sorterte spillerene etter kreativitet. Stormo kom opp som nr. 3 på lista.

Haha, har du ikke spilt nok med meg Aslak til å se min fantastiske kreativitet?  ;)
Men seriøst, husker ikke at jeg satte meg opp så mye på det. Tror jeg ikke har satt meg opp så mye der i løpet av året, har heller satt meg ned. Satt meg opp litt som trener men  :) Uansett er jeg ikke god nok til å spille mye høyere enn 3.div. Du må ha med ganske stor database da, for å finne meg. Hent meg heller som trener, mye i potensiale ;)

Hehehe. Jeg har med alle spillere fra Norge, så er vel derfor du dukket opp. Her har du i hvert fall statsene dine etter at Faustino Asprilla har speidet på deg.

Jeg vil nesten påstå at du er god nok for 2. div. Uansett, jeg ga deg tilbud om en trenerjobb i Napoli i august, men du takket heller ja til et tilbud fra Turn. Der spilte du 21 kamper i 3. div og hjalp laget til opprykk. Men nå i januar ville du til meg, og du går inn i en svært godt betalt trenerjobb i teamet mitt. Nå bør du virkelig prestere!

Ferdighetene virket ganske realistiske de  ;)

Jeg presterer! Som trener da, som spiller skal jeg love deg jeg ikke presterer :) Bør bli assistenten din snart Aslak, noe annet er bare skuffende  ;D
Bobby Robson:

Peter

• Gjest
« Svar #576 på: 24. Okt. 2011, 16:29 »
5 i hurtighet  8)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #577 på: 24. Okt. 2011, 17:16 »
Det er nok meget presist satt av meg, god sjølinnsikt jevnt over  :)
Bobby Robson:

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #578 på: 24. Okt. 2011, 17:40 »
14 på langskudd! Samme som Tevez, Pato, Xavi, Benzema, Dzeko, Srna... ;)

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #579 på: 24. Okt. 2011, 17:40 »
Kreativitet:
Stormo 15
Christiano Ronaldo 13

:thumbsu:
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #580 på: 24. Okt. 2011, 17:57 »
Jajaja, skal sette meg ned på neste oppdatering  :'(  :(
Bobby Robson:

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #581 på: 24. Okt. 2011, 18:52 »
Hahahaha! Fantastisk!

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #582 på: 24. Okt. 2011, 20:49 »
FA-cup finalen og 4 kamper i PL gjenstår. Ligger for øyeblikket på tredje plass, 2 poeng bak United på første. Sesongen har gått over alle forventninger, og spillere eg ikke hadde forventninger til har innfridd. Sturridge som eg dreit meg ut på og kun lånte fram til jul, skorte på bestilling. Etter det blei januar-budsjettet mitt brukt på Doumbia, som blei en instant hit! I lag med Sanogo, Jonas, Vrsaljko, Obertan og ikke minst Saylor, har han skutt oss direkte mot toppen av PL.

Ba har forøvrig vert en stor skuffelse, på tross av gode stats.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #583 på: 24. Okt. 2011, 21:26 »
Fler enn meg som får unødvendig mange skader? Er vel ikke annet å vente da, ettersom første patch ikke har kommet ut enda..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #584 på: 24. Okt. 2011, 22:18 »
Ikke mer enn hva man kan forvente i NUFC, men det som irriterer meg grenseløst er at hver gang man gjør 3 bytter før det gjenstår 15-20, får man uansett en skade...