20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160509 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #555 på: 22. Okt. 2011, 14:15 »
Krul er så jævlig ræva! Han ødelegger halvparten av kampene mine... Best, Saylor, Santon, Jonas og Cabaye storspiller hvertfall.

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #556 på: 22. Okt. 2011, 15:40 »
Jonas er syk, har scort 14 mål på 19 kamper for meg, Sturridge like så med 15 på 17 kamper. Ligger på foreløpig 2. plass i ligaen i desember. scorer nesten 3 mål i snitt pr. kamp og får i underkant av 1 mål imot i snitt. Eriksen med 22 assists på 16 kamper!  :lol:

Rett og slett en 4-5-1? :P

Ja det kan du forsåvidt si. FM klassifiserer det som en 4-3-3 og som 4-5-1 avhengig av hvilket screen man ser på. Det finnes et utall av formasjoner som de klassifiserer som 4-5-1 så litt mer spesifikk får vi prøve å være.  :-[ Vingene mine er forøvrig inside forwards og bøtter sykt med mål for å si det sånn. Sliter ikke nevneverdig defensivt heller på tross av at det mer eller mindre er Tiote som må ta den jobben. Nå skal det sies at jeg har tapt to mine to siste kamper mot Manchester United (b) og Wolves (h) med 3-0 så må nok mikse litt frykter jeg, håper det ikke rakner totalt!  :-\

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #557 på: 22. Okt. 2011, 18:31 »
I helvete!? Fikk sparken ved nyttår etter et tap borte mot Wigan. Har overprestert og ligger på 4.plass i Premier League... :blink: >:( :sinna:

Blackhowling

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #558 på: 22. Okt. 2011, 18:33 »
Der var jeg ferdig med min første sesong, ble en fin 4 plass for min del etter drama helt til siste runde der kun 2 poeng skilte 4 og 2 plassen :/

Statestikken for min første sesong
38 kamper spilt - 24 seirer - 8 Uavgjort - 6 tap og 82 - 35 målforskjell :D
Vant også Ligacupen.
Kan også nevne at jeg banket Man Utd i siste runde 5 - 1 etter 4 mål av Sturridge !
Newcastle United <3

Peter

• Gjest
« Svar #559 på: 22. Okt. 2011, 18:52 »
Seriøst, blir folk ferdige med en sesong etter at spillet har vært ute i 2-3 dager? :P

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #560 på: 22. Okt. 2011, 21:50 »
http://img638.imageshack.us/img638/6765/ahmedmusa1.jpg

Ahmed Musa

Scora etter 2 min i debuten.. Say no more. Masse raid i PL debuten (tynewear derby på St. James som jeg vant 5-1) og 2 assist.. 8,4 i rating og masse raid på kanten hvor han PARKERTE M'Bengue. :D Voldsomt rykk og syk fart. Bra innleggsfot også. 18 år gammel.
« Siste redigering: 23. Okt. 2011, 01:13 av thomashaer »

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #561 på: 23. Okt. 2011, 17:57 »
Har oppdaget en veldig irriterende bug ! Høyde og vekt som står ved siden av den stats-figuren under egenskaper, står der kun når "ferdighetsutvikling-ruta" ikke er huka av.

Noen som har gode vinger å anbefale foresten !?
« Siste redigering: 23. Okt. 2011, 17:59 av Sebastian »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #562 på: 23. Okt. 2011, 18:16 »
Hmmm, merkelig. Høyde/vekt står der hele tiden på mitt screen. Kan det være noe med tilpasning i forhold til oppløsningen? FM skulle vel i større grad enn tidligere etter eget forgodtfinnende øke/minske mengden informasjon som er tilgjengelig utifra oppløsning mener jeg.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #563 på: 23. Okt. 2011, 18:22 »
Var veldig lav oppløsning i starten, men endret til høyere oppløsning...

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #564 på: 23. Okt. 2011, 18:27 »
Jeg kjører 1080p så regner med at jeg får med meg det meste av informasjon. Kan hende det har noe med dette å gjøre, eventuelt at det er noe annet med mitt oppsett som gjør at jeg ikke opplever dette problemet.

Forøvrig ble det full kollaps i laget mitt en periode, og ligger nå og kjemper om 5.-8. plass med 6 runder igjen.  >:(

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #565 på: 23. Okt. 2011, 18:42 »
Ble så jævlig forbanna etter å fått sparken totalt usaklig og ufortjent. Førte til at jeg tok over Barcelona. Småsexy lag! :wub: Prøver å satse på talentene i tillegg til de etablerte. Kjøpte også Miguel Medina og Sime Vrsaljko. Noen som har erfaringer med noen av disse?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #566 på: 23. Okt. 2011, 19:04 »
Sime Vrsaljko spiller i alle fall fast for meg i første sesongen for NUFC, og storspiller! Utvikler seg og raskt, og av erfaring fra tidligere FM, så vil utviklinga fortsette :) Om han slår ut Dani Alves med det første, er vel heller usikkert...

Obertan er foresten fantastisk !  :D
« Siste redigering: 23. Okt. 2011, 19:24 av Sebastian »

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #567 på: 23. Okt. 2011, 23:29 »
Hva skjer med at vår alles kjære Panzer Stormo har 15 i kreativitet? I år som i fjor så dukker han opp når jeg søker etter spillere som skal styrke troppen til en storklubb. Denne gang Napoli. Søkte etter en ung, billig og kreativ sentral midtbanespiller og sorterte spillerene etter kreativitet. Stormo kom opp som nr. 3 på lista.

Haha, har du ikke spilt nok med meg Aslak til å se min fantastiske kreativitet?  ;)
Men seriøst, husker ikke at jeg satte meg opp så mye på det. Tror jeg ikke har satt meg opp så mye der i løpet av året, har heller satt meg ned. Satt meg opp litt som trener men  :) Uansett er jeg ikke god nok til å spille mye høyere enn 3.div. Du må ha med ganske stor database da, for å finne meg. Hent meg heller som trener, mye i potensiale ;) Anbefaler også Kim Olsen Sveen og Martin Trøen, to store talenter i Turn, men muligens bare god nok for topp av adecco.

Jeg spiller med Eidsvold Turn ja, og Anders! Sjekk ut FMNorge, er lagt ut en database med både 3 og 4.divisjon, kjemper nå mot Gjøvik i kampen om opprykk.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #568 på: 24. Okt. 2011, 00:26 »
Link til nedlastning av den, Panzer? :)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #569 på: 24. Okt. 2011, 00:54 »
  http://www.fmnorge.com/index.php/topic/15284-norsk-liga-2011/ 

Han skal visstnok lage alle lagene i alle divisjonene i Norge, sinnsyk jobb. Credz!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/