20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160543 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Football Manager
« Svar #525 på: 21. Okt. 2011, 18:25 »
Trenger et jævlig hurtig svar! :P
Har ikke venstrebacker i klubben, da både Pieters og Santon er ute med skade. Vurderer å hente Didier Domi ( :lol: ) på free transfer i midten av september. Får jeg registrert han da, ettersom han er free transfer?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #526 på: 21. Okt. 2011, 19:21 »
 :lol: Uvisst, nå er jeg vel litt seint ute, men tror det skal gå greit. Mener det vil komme opp ett registreringsbilde ved overgangen eller i forkant av kamp. Ferguson har gjort en grei jobb for meg i noen kamper forøvrig.  :thumbu:

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #527 på: 21. Okt. 2011, 19:26 »
Det gikk smertefritt..
Domi er registrert :)
Er kun tiltenkt enkle kamper, f.eks i ligacupen. Slik at Pieters ikke blir brukt hele tiden. Fergie er også skadet  >:(

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #528 på: 21. Okt. 2011, 19:43 »
Trenger et jævlig hurtig svar! :P
Har ikke venstrebacker i klubben, da både Pieters og Santon er ute med skade. Vurderer å hente Didier Domi ( :lol: ) på free transfer i midten av september. Får jeg registrert han da, ettersom han er free transfer?

gikk på samme smellen, bare jeg har ikke hentet venstreback.. går i MA sine spor.. hehe. Fikk godkjent bud på Pieters i starten, men han valgte FC Twente og halvparten av lønna.  :tiote:
Blei så jævli frista til å bruke alle pengene på Leandro (bra spisstalent fra brasil). 80 mill.
Kommer til å bruke Santon når han ikke er skadet. Ellers får Kadar duge.
Ricardo Rodriguez på Zurich prøvde jeg å kjøpe, men de krevde voldsomt me for en VB som er verdsatt til 12mill. Tror han kan bli meget bra.

Har kvitta meg meg Best, Løven, Shola, Smith, Ranger.

Har henta Emre Can 5mill (bayern talent som er transferlista) , Leandro 80mill, Sturridge (lån), Jese (lån), Magnar ødegård (gratis).

Nå er det et par dager igjen av vinduet og jeg skal prøve å trikse med til Xherdan Shaqiri. Sniffer også på Chris Hughton sitt vingtalent Nathan Redmond.

Simpson storspiller og skårte 2 mål i første seriekamp mot Sunderland ::p
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #529 på: 21. Okt. 2011, 20:05 »
Akkurat innstallert spillet og kommer til å starte imorgen :)

Er ikke akkurat noen erfaren FM-spiller så hadde satt veldig stor pris på litt tips. Hvem bør en kvitte seg med, hvem bør jeg hente inn, formasjon, treningsoppsett osv... Spiller selvfølgelig med NUFC. På forhånd takk ;)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #530 på: 21. Okt. 2011, 20:19 »
Spiller du demoen annern?

Andymag:
Jeg har solgt Shola, Løven, Kadar, Best og Williamson. Lånt ut Perch for 3 mill, med opsjon på 9 mill. Prøver for harde møkka å selge Smith, men gikk ikke første overgangsvindu.

Har kjøpt Emre Can (18mill), James Tomkins (27mill), Erik Pieters (35mill), Papiss Cisse (90mill), Isaac Vorsah (62,5mill - anbefales på det sterkeste!), Clint Dempsey (47mill) og lånt Sturridge gratis. Som de fleste skjønner, har jeg brukt en del penger. Alle er vel fordelt over 48 mnd tror jeg :P Er bare første overgangsvindu jeg gjør dette, mest pga lite startbudsjett.

Anbefaler vel egentlig alle kjøpene mine på det sterkeste, selv om Cisse ikke helt har innfridd enda. Anbefaler også å bruke Vuckic en god del, vært glimrende for meg på fullversjonen og demoen.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #531 på: 21. Okt. 2011, 20:38 »
nei jeg spiller fullversjonen. Glemte å si at jeg også har solgt perch. Xherdan avtalen gikk ikke. Prøvde på 30 mill direkte og 50 mill over 24mnd. 

Irriterende at det ikke går an å bruke hele beløpet man får inn ved salg.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #532 på: 21. Okt. 2011, 20:40 »
Emre Can var ikke transferlistet hos meg :/ Sykt talent da. Kan bli virkelig stor!

Ja, det er utrolig irriterende. Kan jo spørre om man kan få større del av kaka, men jeg har ikke fått det ihvertfall..

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #533 på: 21. Okt. 2011, 20:41 »
nei jeg spiller fullversjonen. Glemte å si at jeg også har solgt perch. Xherdan avtalen gikk ikke. Prøvde på 30 mill direkte og 50 mill over 24mnd. 

Irriterende at det ikke går an å bruke hele beløpet man får inn ved salg.

Ta en prat med styre og be om en større del av salgsinntektene. Gikk no på FM11... Men, husk kem du skal overtale og :P

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #534 på: 21. Okt. 2011, 20:50 »
Spiller du demoen annern?

Andymag:
Jeg har solgt Shola, Løven, Kadar, Best og Williamson. Lånt ut Perch for 3 mill, med opsjon på 9 mill. Prøver for harde møkka å selge Smith, men gikk ikke første overgangsvindu.

Har kjøpt Emre Can (18mill), James Tomkins (27mill), Erik Pieters (35mill), Papiss Cisse (90mill), Isaac Vorsah (62,5mill - anbefales på det sterkeste!), Clint Dempsey (47mill) og lånt Sturridge gratis. Som de fleste skjønner, har jeg brukt en del penger. Alle er vel fordelt over 48 mnd tror jeg :P Er bare første overgangsvindu jeg gjør dette, mest pga lite startbudsjett.

Anbefaler vel egentlig alle kjøpene mine på det sterkeste, selv om Cisse ikke helt har innfridd enda. Anbefaler også å bruke Vuckic en god del, vært glimrende for meg på fullversjonen og demoen.

Gode tips! Takk :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #535 på: 21. Okt. 2011, 20:55 »
Anbefaler også Christian Eriksen.

Noen som har tips om formasjoner her? Kjører selv 4-2-3-1, og den fungerer opp imot perfekt. Men greit å ha litt flere å velge mellom..

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #536 på: 21. Okt. 2011, 21:20 »
3.divisjon er i Norge, er der man bør starte :D
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #537 på: 21. Okt. 2011, 21:22 »
Venter på at en på FMNorge skal lage 5.div jeg ;) skal jeg føre mitt elskede Nederlaget til CL ;)

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #538 på: 21. Okt. 2011, 22:03 »
3.divisjon er i Norge, er der man bør starte :D

Eidsvold Turn?  8)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #539 på: 21. Okt. 2011, 22:14 »
Men 3.div er vel ikke med fra starten, er det vel?
I så fall må jeg vel peise på med en save med Gjøvik FF :P