20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160480 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #255 på: 26. Feb. 2011, 10:05 »
Ser flere av dere har Ben Arfa på laget ut i 2, 3 og 4 sesongen. Hvordan i alle dager får dere råd til å beholde han etter låneoppholdet?  ???

Jeg vet han har 50 mill oppkjøpklausul i låneavtalen, noe som er helt grei pris.

Men når man får ca 20 mill å handle for når spillet starter, pluss at jeg sliter med å selge spillere som perch, xisco, best, osv. Samt at ikke alle pengene jeg får inn ved eventuelle salg blir tilgjengelig for andre kjøp så blir det vanskelig å sanke sammen 50 mill.

Lånekontrakten hans går ut 31.05.2011. På dette tidspunktet har man ikke fått pengene for neste sesong ennå, da disse kommer i slutten av Juni.

Så hvordan har dere fått det til?
- Spurt om mer overgangspenger fra tjukken/justert budsjettet?
- Solgt spillere som jeg ikke har prøvd å selge?
- Legge inn bud på 50 mill i god tid å bare håpe på å få inn kapital eller nok penger før 2. sesong?
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #256 på: 26. Feb. 2011, 12:47 »
Med den nye databasen så er Ben Arfa allerede i klubben permanent så da slipper man å tenke på det.Ellers har jeg tidligere brukt å selge Ameobi (når vi hadde Carroll) for en tre mill samt Løven for litt mindre,i tillegg har jeg ofte ofret Colo da man gjerne får en 5-8 mill for han pluss at man frigjør 80k i lønn.Evnt låne han ut med 100% lønnsdekning.Smith er også en spiller som kan frigjøre mye midler,men verre å selge.Guthrie/Nolan/Barton er også mulige salgsobjekt.Men personlig pleier jeg å holde på disse iallefall første sesongene.Xisco får jeg ofte opp mot 5 mill for litt avhengig av hvilken database man bruker,mener Atletico Madrid pleier å hive seg på.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #257 på: 26. Feb. 2011, 13:17 »
Når blir oppdateringene tilgjengelig for oss som har steam?

Simmi

• Gjest
« Svar #258 på: 27. Feb. 2011, 21:08 »
Signerte nettopp Lukaku, Caceres og Danny til Molde ;D

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #259 på: 06. Mars 2011, 22:50 »
Noen stemning her for å starte en runde med stafett savegame? Slik vi hadde ifjor, om dere husker det.

Hvis det er noen som ikke vet hva det er, kan det forklares kort. Vi lager en liste med deltakere, og hver deltaker spiller 1 sesong hver. Det skal legges ut oppsummering fra saven i denne tråden fra hvert halvår om jeg husker riktig (?), med et screenshot av terminlisten, tabell og overganger. Eventuelt andre ting som er viktig å ta med. Det er viktig at ikke en spiller blir sittende med saven for lenge, slik at det tar alt for lang tid. Flott om man kunne klart det innen en tid vi blir enige om, f.eks 1 uke.

Stemning for dette?

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #260 på: 07. Mars 2011, 19:10 »
Noen stemning her for å starte en runde med stafett savegame? Slik vi hadde ifjor, om dere husker det.

Hvis det er noen som ikke vet hva det er, kan det forklares kort. Vi lager en liste med deltakere, og hver deltaker spiller 1 sesong hver. Det skal legges ut oppsummering fra saven i denne tråden fra hvert halvår om jeg husker riktig (?), med et screenshot av terminlisten, tabell og overganger. Eventuelt andre ting som er viktig å ta med. Det er viktig at ikke en spiller blir sittende med saven for lenge, slik at det tar alt for lang tid. Flott om man kunne klart det innen en tid vi blir enige om, f.eks 1 uke.

Stemning for dette?

jeg er keen men syntes vi burde vente til etter januar oppdateringa.

Tommi H

• Benkvarmer
  • **
  • fikk værtfall ta Alan Shearer i honda:D
    • Vis profil
« Svar #261 på: 07. Mars 2011, 19:22 »
fifa er best unasett ;D

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #262 på: 07. Mars 2011, 19:34 »
fifa er best unasett ;D

To nesten helt forskjellige spill. Er som å sammenligne WoW med Warcraft 3

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #263 på: 07. Mars 2011, 20:00 »
Unasett  ;D

Enig Theo, latterlig sammenligning. Forskjellige sjangre og type spill.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #264 på: 07. Mars 2011, 20:42 »
Noen stemning her for å starte en runde med stafett savegame?

Dro i gang denne i fjor, og er lett med i år også. Husker det var ganske moro å følge med på hvordan de andre gjorde det, og etter hvert ta over.
Sign me up, I'm in ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Simmi

• Gjest
« Svar #265 på: 07. Mars 2011, 20:43 »
Er gira jeg og!

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #266 på: 07. Mars 2011, 20:53 »
1. ErikLi
2. Theo
3. Anders
4. Simmi

det er vel slik listen ser ut foreløpig, bare å melde seg på for de som ønsker å være med.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #267 på: 07. Mars 2011, 21:01 »
Hadde det ikke vert for at eg har spilt non-stop siden tidlig desember, så hadde eg glatt blitt med. Desverre befinner eg meg per nå så langt fra toppnivået på "lystskalaen" som det er mulig å komme !

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #268 på: 07. Mars 2011, 21:28 »
Hadde det ikke vert for at eg har spilt non-stop siden tidlig desember, så hadde eg glatt blitt med. Desverre befinner eg meg per nå så langt fra toppnivået på "lystskalaen" som det er mulig å komme !
Om du melder deg på nå, spiller du 5 sesong. Så det kan fint hende du har fått tilbake spillelysten igjen da ;)

Tommi H

• Benkvarmer
  • **
  • fikk værtfall ta Alan Shearer i honda:D
    • Vis profil
« Svar #269 på: 07. Mars 2011, 21:30 »
heh XP