20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160596 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #180 på: 31. Des. 2010, 01:24 »
Starten av 4. sesong. Begynner å se utrolig lovende ut! (Tok 2. plass andre sesong)
Nå er klubben "rik" også  ;D
Nydelig!

steppe

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #181 på: 31. Des. 2010, 14:27 »
Ukraineren fortsetter og dundre inn mål. på 4 kamper for klubben har han 6 mål

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #182 på: 01. Jan. 2011, 04:58 »
Haha, 4 mål på 13 minutter mot Birmingham!

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 01. Jan. 2011, 12:44 »
3.plass første sesong :O etter en helt sinnsyk sluttspurt på første sesong der lagene foran meg tapte poeng i alle retninger! Er nå igang med sesong nr2, har spilt uavgjort mot borte mot liverpool, og uavgjort hjemme mot city. Jeg vant også hjemme over b'burn, så absolutt en godkjent start på sesongen.
Jeg har hentet inn assulin på free transfer, helder postiga på free transfer, ezequiel garay for 1,9 m pund fra real madrid, mamhadou diarra free transfer, mikael lustig 1m pund, van aanholdt 1m pund, og det er vel de kjeg kommer på i farta. Jo hadde lukaku på lån første sesong, men fikk ikke til permanent avtale :(
Steven taylor ville at jeg skulle selge andy carroll fordi han ikke kom spesiellt godt overens med han, da sa jeg til han at det ikke var aktuellt. Etter det følte taylor at vårt forhold hadde kollapset, og han nektet å snakke mer med meg. Så derfor solgte jeg han til wolves for den latterlige summen 1,5 m pund :P
Er på utkikk etter en bedre høyreving, men har begrenset med midler så det blir vanskelig å finne noen bra til en god pris, noen forslag? Har forsøkt meg på eduardo(tror jeg han het) fra zenit(godt mulig dette er en generert spiller) men zenit skulle ha nærmere 20mpund for han, så det lot seg ikke gjøre. Fikk akseptert et bud på ca 5m pund på dos santos, men dos santos var ikke interessert av å komme til newcastle.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #184 på: 03. Jan. 2011, 01:32 »
HVORDAN FAEN I HELVETE ER DET MULIG!?!?!?!
Ledet FA cup finalen mot Arsenal 2-0, så mellom 72-79 minutt av kampen, altså 7 minutter scorer Arsenal 3 mål... Det skal ikke gå an!!! FAEN jeg er sint nå!

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #185 på: 03. Jan. 2011, 01:50 »
FM kan gjøre deg sintere enn det eksen din klarer...

Knuste en pc-skjerm for noen år siden. Pga FM altså. Så; full sympati. Snart må jeg begynne å kjøre i gang FM 11, har ikke skaffet meg det ennå. :P

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #186 på: 03. Jan. 2011, 01:54 »
Jeg ødla min skjerm på den andre laptopen. Må koble den til en ekstern skjerm. Den gang leda jeg 1-0 mot Tottenham i ligacupen, med Notts County. Slapp inn 6 mål på de siste 20. Har også fått en del såre knokler for å si det sånn :P

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #187 på: 03. Jan. 2011, 15:49 »

2. plass i Premier League, etter å tape seriefinalen mot Tottenham i siste serierunde. Vant EURO cupen, vant Ligacupen, fikk sølv i FA cupen. Veldig fornøyd med første sesong i Villa!
Agbonlahor scorte 49 mål på 62 kamper, og ble toppscorer for laget.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #188 på: 03. Jan. 2011, 19:17 »
For sikkert noen billige Newcastlespillere siden de rykket ned ::)
Grattis.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 03. Jan. 2011, 19:44 »

2. plass i Premier League, etter å tape seriefinalen mot Tottenham i siste serierunde. Vant EURO cupen, vant Ligacupen, fikk sølv i FA cupen. Veldig fornøyd med første sesong i Villa!
Agbonlahor scorte 49 mål på 62 kamper, og ble toppscorer for laget.

hvorfor er det bare 3 CL plasser? pleier det ikke å være 4? uansett, nice prestasjon!

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #190 på: 03. Jan. 2011, 22:32 »
Takk ;)
1-3 plass kommer rett inn i gruppa, mens 4 plass må spille kvalifisering. Om 4 plassen skulle drite seg ut i CL kval. får den plass i UEFA cupen... tror jeg ;)

Har forresten et spørsmål. Jeg hentet Matías Fernández fra Sporting CP, og han har kommet i klubben uten arbeidstillatelse. Det står at han ikke kan spille for meg, men at jeg kan leie han ut til andre klubber, og at han kan spille der... Hvor lang tid vil det ta før jeg kan bruke han?

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #191 på: 03. Jan. 2011, 22:37 »
Husker da jeg spilte for noen år siden og vist jeg ikke husker helt feil, var det 1 eller 3 år.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #192 på: 03. Jan. 2011, 22:55 »
Åååå fy faen!.. får håpe det "bare" er ett år da.
Uansett, takk for svar ;)

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #193 på: 03. Jan. 2011, 23:00 »
Bomkjøp hvis reglene er de samme som ved tidligere FM. Du kan leie han ut i tre år til klubber i Bulgaria og Polen (hvis jeg husker rett), og da vil ha få arbeidstillatelse. Men det spørs veldig om Fernandez har lyst til å lånes ut til et av de landene. Kan leie han ut til andre land og litt mer attraktive også, men da vil det ta ennå lenger tid.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 03. Jan. 2011, 23:35 »
Takk ;)
1-3 plass kommer rett inn i gruppa, mens 4 plass må spille kvalifisering. Om 4 plassen skulle drite seg ut i CL kval. får den plass i UEFA cupen... tror jeg ;)

Har forresten et spørsmål. Jeg hentet Matías Fernández fra Sporting CP, og han har kommet i klubben uten arbeidstillatelse. Det står at han ikke kan spille for meg, men at jeg kan leie han ut til andre klubber, og at han kan spille der... Hvor lang tid vil det ta før jeg kan bruke han?

Er det ikke 1 og 2 plass bare som kommer rett inn i CL i virkeligheten?  :o