20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160659 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #90 på: 07. Nov. 2010, 17:14 »
Jeg får sånn "crash dump" shit etter hver kamp jeg spiller omtrent.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 07. Nov. 2010, 22:19 »
Nå ble min totalt fucked... må installere spillet på nytt.

Overgangene jeg gjorde med Newcastle...

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 07. Nov. 2010, 22:44 »
Dere har installert patchen regner jeg med?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 07. Nov. 2010, 23:38 »
Haha, måtte starte på nytt etter at saven min klikket og nå går det så det suser ! :) 6-1-2 i starten er jeg godt fornøyd med !

Lukaku Kadlec
Ben Arfa   Verratti  Tiote   Jonas
Enrique Williamson Fazio Faubert
                    Krul

Salgt Barton, Ameobi og Ranger, samt lånt ut Collocini, Xisco. Lukaku på lån var et kupp, og det skal også sies om Fazio til 7 mil NOK ! Verratti følger opp fra FM 10 som min favoritt på spillet, og holder gode Nolan ute av laget :) Løvenkrands og Routledge er faktisk overraskende gode for meg 

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 08. Nov. 2010, 08:33 »
Mitt har ikke krasjet en eneste gang. Kjøpte via Steam

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #95 på: 08. Nov. 2010, 21:19 »
Gratulerer til Panzer Stormo som er blitt assisterende manager i Tromsø! Han nekta tvert å bare være hjelpetrener, så Agnar Christensen fikk fyken og en 22-åring kom da inn.

Vant forøvrig førstesesongen i Tippeligaen med TIL. For de som spiller i TL anbefaler jeg å hente Sparta Praha-spilleren Jiri Jeslinik på lån. Lynhurtig spiss som sammen med Rush dannet et svært giftig spisspar.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 08. Nov. 2010, 21:21 »
Hadde vert interessant å hørt litt om korleis det går med folk, og hvikle kjøp dei har gjort :) Guthrie brilierer forresten etter at han kom tilbake fra skade !

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 08. Nov. 2010, 23:12 »
Hmm..
Akuratt ferdig med 1 sesong, 6 plass 2poeng foran sunderland ;)

Krul
Raul/s.taylor - williamson - colo - enrique/J.Våge nilsen
                       Nolan - Barton
Wayne R/Ben arfa    - Vuckic  -           Jonas/S.Ferguson
                                    CARROLL

Carroll med 20 mål likt med defoe.. Men defoe vant pga mindre kamper ? Bullllshit !!
Var lenge på 5plass men med ben arfa & colo ute de siste 3-4 månedene så gikk det litt til h på slutten.

Lånte også H.Nordtveit som super sub..
Raul er henten fra internacional for 1.6mp

Fikk ikke et flatt øre til og hente ben arfa så han er i OM nå :S
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 09. Nov. 2010, 11:14 »
Gratulerer til Panzer Stormo som er blitt assisterende manager i Tromsø! Han nekta tvert å bare være hjelpetrener, så Agnar Christensen fikk fyken og en 22-åring kom da inn.

Vant forøvrig førstesesongen i Tippeligaen med TIL. For de som spiller i TL anbefaler jeg å hente Sparta Praha-spilleren Jiri Jeslinik på lån. Lynhurtig spiss som sammen med Rush dannet et svært giftig spisspar.

Herlig! Hold på meg, jeg skal bli knall!
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #99 på: 09. Nov. 2010, 17:37 »
Jeg klarer ikke å komme meg videre på gamen min...
Skulle hente en spiller på free transfer, men når jeg skal bekrefte avtalen kommer ikke den boksen opp, og jeg klarer ikke å fortsette.... Any ideas?

Simmio

• Gjest
« Svar #100 på: 09. Nov. 2010, 19:02 »
Jeg klarer ikke å komme meg videre på gamen min...
Skulle hente en spiller på free transfer, men når jeg skal bekrefte avtalen kommer ikke den boksen opp, og jeg klarer ikke å fortsette.... Any ideas?
Du kan jo prøve å søke på spilleren, og så avbryte handelen med å trekke tilbake bud.

Skjedde en gang med meg på 09.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 09. Nov. 2010, 20:42 »
Hva gjør folk før andre sesong? Knapt penger å få av styre, og Lukaku, Ben Arfa og Faubert drar fra lån. Kvitter meg med overbetalte spillere som Nolam, Smith, Best og Coloccini og prøver å satse ungt. Håper virkelig å få litt sving i denne tråden som det var i FM 10 tråden :P

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #102 på: 09. Nov. 2010, 20:48 »
Nå fikk jeg endelig FM til å virke igjen, men da har jeg selvfølgelig matteprøve i morgen... satser på å få tatt igjen de timene FM jeg skulle spilt de siste dagene, nå framover :)

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #103 på: 09. Nov. 2010, 22:47 »
wtf ? Selger du colo ? Gjør det sykt bra for meg.

Kjøpte selv aquilani, så ga jeg bud på 12mp for lukaku... Men naida mike ashley tok de siste 12 mp etter som jeg spurte etter 18mp ;S
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #104 på: 09. Nov. 2010, 23:18 »
div salg som gir litt peng :

Lua lua 3mp, forster 4mp & nå ga chelsea et bud på gosling på 4mp som mike bare sa ja til.. Kjempe