20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Manager  (Lest 160485 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: FM 2011
« Svar #60 på: 05. Nov. 2010, 23:10 »
Kan kjøpe det via Steam! Altså fra nettet slik at man kan få spilt det så fort som mulig, den oppdaterer også til de nyeste patchene automatisk ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #61 på: 05. Nov. 2010, 23:37 »
Har handla spillet gjennom Steam og kjører med ny oppdatering. Men hver gang jeg prøver å starte nytt spill i England med både PL og championship så kræsjer spillet. Noen andre som også har merket seg dette? Hvis jeg bare velger å spille med PL så fungerer det greit. Merker også at CCC og League 1 / 2 har merkelige navn (jeg kjører med norsk språk på spillet). Får også sånn windows 7 "tenke icon" av og til, f.eks. når jeg leser nyheter i spillet,
he shagged your lass, taylor shagged your lass

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #62 på: 06. Nov. 2010, 00:03 »
Merker også at CCC og League 1 / 2 har merkelige navn (jeg kjører med norsk språk på spillet).
npower Championship eller npower league 1/2 f.eks?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #63 på: 06. Nov. 2010, 01:04 »
EDIT: Noe sier meg at overgangene dine også er gjennomført på demoen Christian? Eller har du bare vært jævlig heldig med spillerne? :P
Har ikkje lasta ned demoen, så med andre ord på full versjonen og patch 11.1 ;)

Ahh. Daså.
Slet med å få hentet noen av de samme spillerne :P
Lukaku fikk jeg nesten hentet, men plutselig ville ikke Anderlecht låne han ut. Spilt frem til 1.09 på to saver med Newcastle nå. Satse på å sette i gang med en ordentlig save i morgen. Nå har jeg bare satt meg inn i en del av de nye tingene i spillet :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 06. Nov. 2010, 04:12 »
Enkelt t nå !!

9poeng på 3 kampar 1plass ;) + videre i cupen med juniorlag.

. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 06. Nov. 2010, 04:15 »
wtf ?? Shola er på landslags tur ?? Nigeria !
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #66 på: 06. Nov. 2010, 08:41 »
Merker også at CCC og League 1 / 2 har merkelige navn (jeg kjører med norsk språk på spillet).
npower Championship eller npower league 1/2 f.eks?

Yes! trodde det var CCC jeg, men etter litt research har jeg jo funnet ut at de har skifta navn pga sponsorgrunner. My bad :P
he shagged your lass, taylor shagged your lass

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 06. Nov. 2010, 10:19 »
wtf ?? Shola er på landslags tur ?? Nigeria !
Og Perch for Barbados :P
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 06. Nov. 2010, 12:15 »
7pl kamper 5-0-2

Lag :

Harper
Ryan - williamson - colo - enrique
     newton (u18)/tiote  -  Barton
Ben arfa      -       Vuckic    -           JONAS
                        Carroll

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 06. Nov. 2010, 13:17 »
Starta med det laget jeg er researcher, nemlig moderklubben Eidsvold Turn Fotball :D 

Et lite tips, hent Tom Arne Stormo som trener, han skal bli veldig god ;)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 06. Nov. 2010, 14:33 »
williamson e jo sinnsyk !! 11 kampar 5 mål ;) snitt på nesten 8

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #71 på: 06. Nov. 2010, 16:40 »
Synes Jonas virker helt vill på spillet.
Raider høyrekanten, og slår meget farlige innlegg hele tiden.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 06. Nov. 2010, 17:28 »
Synes han kan være sykt irriterende jeg :P altfor ego og skal alltid komme til skuddposisjon selv uansett hvor mange gode pasningsalternativer han har. Til og med når han får ballen på midten skal han drible seg fram til mål, noe som resulterer i at han bommer med flere meter. Og når jeg sier han skal slutte blir han bare sur. Men alltid når jeg irriterer meg mest scorer han vinnermålet eller får en god assist, så det er litt vanskelig å sette han ut av laget og :P

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 06. Nov. 2010, 18:31 »
Synes han kan være sykt irriterende jeg :P altfor ego og skal alltid komme til skuddposisjon selv uansett hvor mange gode pasningsalternativer han har. Til og med når han får ballen på midten skal han drible seg fram til mål, noe som resulterer i at han bommer med flere meter. Og når jeg sier han skal slutte blir han bare sur. Men alltid når jeg irriterer meg mest scorer han vinnermålet eller får en god assist, så det er litt vanskelig å sette han ut av laget og :P

Bruker du han som Ving?
Hos meg er Jonas RÅ, han kommer også her på gode løp og raid nedover høyrekanten og slår masse gode innlegg.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 06. Nov. 2010, 18:46 »
Bruker han som ving ja.