20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 11  (Lest 69697 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Theo

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: FIFA 11
« Svar #285 på: 30. Mai 2011, 17:22 »
Jeg spillte Fifa mot Aaron Spear fra akademiet igår  ;D Slo han 3-0 på straffer, jeg var Newcastle og han var Barca

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #286 på: 30. Mai 2011, 18:38 »
Skal legge deg til senere i kveld når jeg er hjemme :)

Jeg har serie A lag for øyeblikket.
4-3-1-2
Buffon
Zanetti - Lucio - Chiellini - Thiago Silva
Asamoah(83) - Cambiasso - Seedorf(83)
Totti(85)
Di Vaio(83) - Pato(86)

De med parantes er ratingen i svartkort. Pato kosta skjorta, så jeg må spare opp for å få Maicon, en god venstreback og en bedre sentral midtbane.

Prøv å få laget ditt til å ha 100 i chemistry, hvis du ikke allerede har det ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daffen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #287 på: 30. Mai 2011, 21:06 »
godt lag dt ja =) klarer ikke de offansive italienske spillerne jeg, syns de suger :P
jeg har 94 i chemestry, hvis jeg hiver innpå Walcott elr Lennon får jeg 100! men Robben er heeeeeelt sykt goe =)
Joey Barton 7

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #288 på: 30. Mai 2011, 21:59 »
Crapppy lag dere har :P

Her er mitt :
                            Iker Casillas
Ramos(i form) - Puyol/lucio - Pique(i form)   -   Capdevilla(i form)/Ashley Cole
                        Xavi(I form)    -   Fabregaas
Kaka                                                               Iniesta
               MESSI(I form)       -          David Villa/Zlatan
++++ et fluss i andre guder.. Men dette er vell laget jeg velger normalt

Visaen har gått varm til tider :P
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #289 på: 30. Mai 2011, 23:01 »
Daffen; Prøv en annen liga enn engelsk kanskje? Jeg spiller bedre med både tyske, franske, italienske og spanske enn de engelske. Er for trege stoppere, og for lite teknikk etter min mening.

Rissen; Crappy lag?? Vi kan godt ta en match! ;) Skjønner ikke hvorfor du har Casillas i kassa...han er en av de værste keeperene jeg har prøvd(spesielt tatt pris i betraktning). Altfor liten. Kjøp In Form Diego Lopez...halve prisen av Iker, og er med høyden sin mye bedre. Ellers bra lag det der, men TOTY Pato hadde terrorisert tregostene Puyol og Pique :P

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #290 på: 30. Mai 2011, 23:09 »
Hehe ;)
Har ENDÅ ikke hatt ps3 på nett etter krasjet.. Men jeg kan koble den opp i morgen og laste det som måte trenges osv :) Så kan vi ta en kamp
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #291 på: 30. Mai 2011, 23:11 »
Det laget jeg sa er mest "la liga/spansk"
Har også et "Beste" lag med enkeltspillere som ikke matcher så bra osv..

Lucio & chiellini vs Neymar - Pato - Walcott da ? :P

Har de 3 på topp på et lag med "så og si bare" kjappe spillere :P

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #292 på: 30. Mai 2011, 23:21 »
Både Lucio og Chiellini har fart i beina(80 på begge). Er det virkelig ille så setter jeg bare Thiago Silva i midtforsvaret, han løper opp alle...men for all del Pato løper fra Lucio :P hehe

Driver å bygger på laget om dagen...har altfor dårlige backer, men ordner seg når Maicon og Balzaretti er klare.

Da tar vi en match da....var ikke meninga å være breial, og skal ikke skryte på meg å være en superspiller heller :)

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #293 på: 31. Mai 2011, 00:20 »
Tips til kjøp for karriere, unge spillere: Agüero, Benzema, Higuain, Pastore, Alexandre Pato, Aly Cissokho, Fellaini (anbefales sterkt!), Nuri Sahin, Neymar, Andrea Ranocchia, De Gea, Micah Richards, Balotelli, Bale, Arturo Vidal, Wilshere, Sergio Busquets, Walcott.
« Siste redigering: 31. Mai 2011, 18:50 av thomashaer »

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #294 på: 31. Mai 2011, 10:30 »
Hehe Slapp av;)

Btw.. INGEN springer "opp" eller ifra Walcott & Neymar :P

De to er vell uten at jeg har sjekket så alt for mye, sikkert de 2 raskeste spillerne på spillet ?? Noen som kommer på noen som er raskere ??

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #295 på: 31. Mai 2011, 13:09 »
Du mener Nilmar?? Villarreal spissen altså.. Neymar tror jeg ikke fins på Ultimate team. Jeg hadde Shane Long i In Form, og han hadde 97 i acc. Han var kjapp :P Ellers har TOTY Pato 94 i acc og sprint speed. De to sammen med Walcott, Messi og Ronaldo er mitt tips.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #296 på: 31. Mai 2011, 13:19 »
Ikje Nilmar nai, men Neymar fra Santos (Brasil)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #297 på: 31. Mai 2011, 13:45 »
Ikje Nilmar nai, men Neymar fra Santos (Brasil)

Har prøvd å se etter han, men han finnes jo ikke på Ultimate? :P

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #298 på: 31. Mai 2011, 14:10 »
Hmmmm ! Muligens eg blande med Karriere saven min da ?

Skal få gang på ps3en i dag ;) Så får vi se da :) Ta noen kamper
Sko prøvd og mekke en ps3 "turnering" en dag

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #299 på: 31. Mai 2011, 21:22 »
PS3 kamp noen ?? Første kamp siden krasj for min del bare så det er sagt !! :s