20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: FIFA 11  (Lest 69964 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: FIFA 11
« Svar #90 på: 06. Okt. 2010, 00:36 »
Har ikke sjekka det, men valgte at jeg er en erfaren FIFA-spiller, det skulle vel tilsi lite assistanse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 06. Okt. 2010, 01:01 »
Har putta på alle det 4 siste cornerene på 1 vs 1 matcher online :s

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 06. Okt. 2010, 01:12 »
Gjorde det sjøl, men måtte flytte mye over til manuell. Men nå har jeg semi på alt utenom gjennombruddspasninger.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 07. Okt. 2010, 16:32 »
panzerstormo er mitt online-navn på ps3!
Bobby Robson:

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #94 på: 07. Okt. 2010, 18:42 »
mitt online navn er raysaur
Bare og legge til :)

Erlend1

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #95 på: 07. Okt. 2010, 23:07 »
Hvis noen med XBOX har lyst til å joine en venneliga er det bare å joine Newcastle Workers
Passordet er newutd
Ser fram til matcher!

Peter

• Gjest
« Svar #96 på: 08. Okt. 2010, 18:36 »
ElvenKind: Dette er nå rettet opp. Det er ikke mulig at det er flere kamper pr dag nå lenger. For å komme videre til neste kamp trykker man på "videre" og da kommer hele kalenderen med dagene som krysses av til neste gang.

Har spilt karriere et par timer nå, og må si at jeg nå har kommet inn rytmen med denne nye formen av karriere. Begyner så smått å komme opp på 10 nivået. Men det er ganske vanskelig å kjøpe spillere. Spessielt irriterende er det når du ikke har nok cash i lønnsbudsjettet og må vente en kamp til du har solgt en spiller for å få penger, så står det "spilleren er ikke tilgjengelig for reforhandlinger fordi han ikke er interessert i klubben lenger". Det suger.

Carroll er forresten helt elendig på spillet. Han vinner ikke en dritt av hodedueller, og at han er i 74 er i og for seg uforstålig.

HÆ?! Scorer med Carroll hele tida med hode og bena online jeg. Syntes 74 overall rating er sånn cirka riktig, han er da ikke verdens klasse enda :P

Hehe. Carroll har netta èn gang for meg i karrieremodusen. Og jeg er i november allerede. Dog var det ene målet i en 1-0 borteseier på Stamford! :)

Må få meg online ting nå ass. Er jævlig lei av å ikke kunne spille online. Må man bruke sånn trådløst internet ting? Sånn telenor lignende greie som går på reklame på TV3? :P Hakke peiling på sånne ting. Er generellt jævlig treig på alle el-ting! :P

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 08. Okt. 2010, 19:20 »
Carroll har putta lite for meg også, ekke lett på legendarisk gitt :)

Du kan enten ha trådløs nett, eller koble til kabel bak i ps3en. Er ikke vanskeligere enn det, sjekk om det funker, så må du sjekke om du må åpne porter for å spille online.

Jeg har NAT 1 via kabel på SIO-nettet på Kringsjå, men får fremdeles ikke spilt online :S
Bobby Robson:

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #98 på: 08. Okt. 2010, 19:21 »
Vetsje korleis det funker med PS3, men med Xbox kan du bruke både en sånn trådløs mottaker samt internettkabel til routeren. Tipper det er det samme for PS3

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #99 på: 08. Okt. 2010, 19:58 »
Carroll scorer i bøtter og spann for meg når jeg spiller med Newcastle online, god på hodet og et godt venstre bein!

Offe187 er btw. nicket mitt på XBL om noen er hypp på en match, vi er en liten gjeng på 8-10 stk. som stadig spiller 2vs2...det er SKAMFETT!

Peter

• Gjest
« Svar #100 på: 08. Okt. 2010, 22:15 »
Takk for svar. :) Skal jammen fikse dette i løpet av morgendagen.

Btw, du bor samme sted som laget mitt trener, Panzer Stormo. Du har garantert sett veeeldig mange Lyn folk der, vil jeg tippe! ;)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 08. Okt. 2010, 22:30 »
Jada, titt og ofte er det Lyn-folk på banen, så ser en del ja. Min barndomsklubb Eidsvold Turn møtte Lyn i G-16-NM på Kringsjå tidligere i år, var å så den kampen :)
Bobby Robson:

Peter

• Gjest
« Svar #102 på: 08. Okt. 2010, 22:39 »
Fett da! Se opp for en Nile Ranger drakt på feltet! When you see it, you know it's me. :)

PatSharpX

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #103 på: 09. Okt. 2010, 13:44 »
Låner Fifa11 av en kompis som er bortreist nå.
Må si forskjellen er stor, mye mer sånn jeg liker at fotballspill skal være.

Har fifa10 og da taper jeg mye mot han jeg bor med, men spilte 3 kamper i går og vant alle med NUFC, mot div bedre motstand.
@PatSharpX på twitter

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 09. Okt. 2010, 20:42 »
Fett da! Se opp for en Nile Ranger drakt på feltet! When you see it, you know it's me. :)

Skal se etter den! :D
Bobby Robson: