20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NUFC Statement  (Lest 9278 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Sv: NUFC Statement
« Svar #15 på: 09. Mai 2010, 21:35 »
Jeg tror de sier at det ikke er noen spesiell plan for transfersommeren.
Altså, ikke noe spesifikt antall midler tilgjengelig. Men at de tar det etterhvert som de skulle bli aktuelt. Sier jo bare at det ikke foreligger en plan om transfermidler. Betyr ikke nødvendigvis at det ikke finnes midler. Hvis dere skjønner?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 09. Mai 2010, 21:37 »
Jeg tror de sier at det ikke er noen spesiell plan for transfersommeren.
Altså, ikke noe spesifikt antall midler tilgjengelig. Men at de tar det etterhvert som de skulle bli aktuelt. Sier jo bare at det ikke foreligger en plan om transfermidler. Betyr ikke nødvendigvis at det ikke finnes midler. Hvis dere skjønner?
Jepp, er akkurat hva jeg tror også!

17Parker

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 09. Mai 2010, 21:38 »
Hvis vi ikke har planer om å bruke penger, hvorfor har vi da speidere på masse kamper i f.eks. Frankrike?

Jeg er helt overbevist om at vi kommer til å handle i sommer.

Selge for å kjøpe? Som andre sier, vi får se til sommeren..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 09. Mai 2010, 21:47 »
Blir spennende  å se hva vi henter inn ja. Er overbevist om at vi kommer til å klare oss neste år så lenge vi henter inn et par gode spillere.  Dette statementen er forhåpentligvis bare en bekreftelse på noe vi har visst lenge. Og det er faen meg på høy tid at vi begynner å tenke i slike baner. Talentutvikligen i klubben de siste 10 åra har rett og slett vært helt håpløs. Og vi er helt avhengig av å få den biten på plass hvis vi skal ha sjangs til å hevde oss uten å unngå økonomisk ruin

Michael

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • nufc-denmark.com
« Svar #19 på: 09. Mai 2010, 21:48 »
Chokerende og uambitiøst er vel de 2 ord der beskriver det bedst.

Ashley ryger vel for had igen nu.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #20 på: 09. Mai 2010, 21:52 »
Jeg velger å ikke se så fryktelig svart-hvitt på det.
Forventer ikke mange sjokkerende signeringer, men ser for meg at vi signerer det som skal til :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 09. Mai 2010, 21:55 »
Nei nei, tror det er nettopp det de prøver å unngå nå. Klubben ble sterkt kritisert forrige sesong for ikke å være  kommunikativ. Dette er en åpenbar strategi fra ledelsens side å kommunisere med supportere og omverdenen hva de fremtidige planene består av. I tillegg unngår de spekulasjon.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #22 på: 09. Mai 2010, 22:12 »
Tror nok vi kommer til å kjøpe noen spillere i sommer, selv om vi tydeligvis ikke har noen spesifik plan. Om vi kjøper spillere som gjør at vi kan hevde oss over bunnstriden er derrimot mer usikkert. Men tror forsatt sansynligheten for å rykke ned er heller lav, uansett om vi kjøper 1-2 eller 4-5.
Toon till I die.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 09. Mai 2010, 22:20 »
Det momentumet vi kan dra nytte av etter en opprykk skal selvfølgelig ikke undervurderes.
Men - skal en tolke uttalelsen bokstavelig sies det jo at det ikke vil frigis kapital til spillerkjøp nå fremover.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 10. Mai 2010, 00:38 »
Synes ikke dette var dumt. Stallen vi har idag skal være basen før neste år. Basen er grunnlaget. Førde om du sier at du har et grunnlag, så betyr ikke det at du er fornøyd.

Det ligger nok helt klart en strategi før sommerens transfervindu, men dette er en smart måte å vise at vi faktisk er blakk, og klubber kan ikke forvente galskapssummene de har forventet de siste årene.

Her får vi alt servert på et fat. Det åpnes ikke før rykter og klubben viser fremtidsvisjoner. Jeg liker det. Dette betyr at vi ikke er til salgs i sommer.
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 10. Mai 2010, 01:04 »
Det er tydelig at styret prøver å satse på en sunnere måte i tiden fremover, hvor unge egenutviklede spillere står i fokus og at man vil unngå å gå bananas på transfermarkedet og kjøpe alt mulig til altfor høy pris, noe som var en tendens under Sheperd. Jeg synes det er spennende at vi satser på ungdommen, men det gjør meg også litt nervøs foran neste sesong at det blir fremstilt på denne måten.

Vi har etter min mening en stamme i laget som bør være gode nok til å ta oss til sikker plass neste sesong. Derimot er stallen for tynn, og vi har på enkelte plasser så dårlig back-up at det kan svekke laget betraktelig. Skulle f.eks Jose Enrique eller Jonas Gutierrez bli skadet over en lengre periode kan det få konsekvenser. Slik sett er vi helt avhengige av å få inn nye spillere, og det er jeg helt sikker på at vi vil også. De fremstiller det kanskje slik for å bygge ned forventningene, men innerst inne ser de nok at det må forsterkes.

Mike Ashley er businessmann, og han skjønner det at hvis klubben skal oppnå suksess eller hvis klubben skal opp i markedspris for den saks skyld, så må det investeres i spillere. Han kommer ikke til å sitte på gjerdet å se på et nytt nedrykk, det tåler verken klubben eller Mike Ashley personlig. Derfor føler jeg meg ganske trygg på at vi kommer til å hente spillere. Tror ikke vi kommer til å hente mange, og hvertfall ikke de store navnene, men det vil komme forsterkninger.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 10. Mai 2010, 03:25 »
Altså, selv om Ashley sender ut en statement på at det ikke er noen penger å bruker trenger ikke det å være sannheten. Jeg tipper det er et trekk fra Ashley for å signalisere at vi ikke kommer til å bruke mye penger, slik at andre klubber ikke skal ta høyere pris for spillerne bare fordi de vet at vi har 15 mill pund å bruke. Jeg synes tross alt det virker mer fornuftig enn å kaste penger etter skitspillere som Owen, Martins og Luque med flere.

Ved å sende ut en slik statement vil vel fansen fort kunne bli mer fornøyd med det vi får enn om vi sier vi skal bruke 15 mill pund. Så jeg føler meg ganske sikker på at det kommer til å komme inn noen få spillere i sommer.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #27 på: 10. Mai 2010, 10:42 »
Hvis årets lønnsbudsjettet står ved lag, så er det uten tvil plass for nye spillere. Kan vi hente noen bosman spillere som kan styrke stallen så tror jeg nok vi gjør det. Bare lønna til Butt kan jo dekke 2-3 gode talenter, eller 1 spiller som holder godt Premier League nivå.
Og som det sies her, dersom den rette spilleren blir tilgjengelig så tror jeg nok klubben henter frem penger for å få overgangen igjennom. Men vi vil ikke få noen ny klubbrekord-signering - det kan vi nok alle være enige om.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 10. Mai 2010, 11:20 »
Bra dei er ærlige ihvertfall, så slepp folk å bli skuffa når dei finner ut at rykter i avisene om fleirfoldige hundre mill i transfermidlar fra Ashley berre er bullshit.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 10. Mai 2010, 13:37 »
Greit at man er ærlige, men er det egentlig så smart å gå ut offentlig med en så til de grader negativ nyhet? Svart på hvitt så står det jo at det ikke vil bli frigitt midler til kjøp av nye spillere. Er det egentlig bra å si til fansen at "hei, ser dere ønsker dere nye spillere. Bare glem det, vi har ikke noen planer om å bruke penger".
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon