20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2010/11  (Lest 129923 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2010/11
« Svar #870 på: 15. Mai 2011, 19:09 »
Robbie Keane hadde vel en ligende mot Blackburn i siste runde. Skulle mye heller hatt West Ham enn Wigan i PL.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #871 på: 15. Mai 2011, 19:12 »
En vanvittig avslutning på kampen! Ingen av lagene tenkte forsvar og skulle ha den avgjørende scoringen.
Avram Grant gikk fra å få sympati for 2. plass i PL med Chelsea og tap i CL finalen samme år til å nærmest bli en klovn uten sidestykke. Med det laget han har hatt til rådighet burde han definitivt berget plassen med West Ham.

Tottenham tilbake på 5. plassen etter seieren borte mot LFC. De har Birmingham hjemme i siste kamp. Det kan fort bli slik at den som taper med minst siffer i siste serierunde av Blackpool, Birmingham og Wigan er det laget som berger plassen. 

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #872 på: 15. Mai 2011, 19:45 »
Om målforskjellen blir avgjørende, noe den fort kan bli da alle lagene på 39 poeng har vanskelige bortekamper, er jeg spent på reaksjonene om det vipper i Blackpools favør. Om eksempelvis både Blackpool og Wigan taper med ett mål hver, mens Birmingham taper med to eller mer, vil Blackpool holde seg. Ferguson har vel mer enn antydet at han vil spare spillere, så blir spennende om han da vil etterforskes av FA for å vinne med for få mål  :P

Irriterer meg en del at vi ikke klarte å vinne med mer enn ett mot Birmingham sist, da de antifotballen deres ikke er noe jeg vil savne spesielt om de går ned...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #873 på: 15. Mai 2011, 20:28 »
Jeg har ingenting til overs for Wolverhampton og håper de går ned. Måten de prøvde å få Barton ut av kampen på i starten av sesongen, 1-1 kampen på Molineux, var rett og slett ufyselig. Det ble jo så opplagt etterhvert at dette var noe de hadde fått instrukser om å gjøre fra manager Mick McCarthy og var rett og slett kvalmende å se på. Tok jo Barton steinhardt gang på gang. Hadde vært en greit å slippe å se Karl Henry prøve å brekke noen bein neste sesong. Er det ikke 2 spillere han satt ut denne sesongen med benbrudd? Eller hvordan gikk det til slutt med Wigan spilleren han kvestet? Bobby Zamora satt han ihvertfall ut med brudd i foten.

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #874 på: 15. Mai 2011, 20:38 »
Og der fikk Grant sparken og
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #875 på: 15. Mai 2011, 20:40 »
Jeg har ingenting til overs for Wolverhampton og håper de går ned. Måten de prøvde å få Barton ut av kampen på i starten av sesongen, 1-1 kampen på Molineux, var rett og slett ufyselig. Det ble jo så opplagt etterhvert at dette var noe de hadde fått instrukser om å gjøre fra manager Mick McCarthy og var rett og slett kvalmende å se på. Tok jo Barton steinhardt gang på gang. Hadde vært en greit å slippe å se Karl Henry prøve å brekke noen bein neste sesong. Er det ikke 2 spillere han satt ut denne sesongen med benbrudd? Eller hvordan gikk det til slutt med Wigan spilleren han kvestet? Bobby Zamora satt han ihvertfall ut med brudd i foten.

Gikk bra med Wigan spillern han kvestet, Jordi Gomez, han scoret mål senere i samme kamp. Men hadde han hatt føttene godt planta i gresset så hadde det vært game over for fotballkarrieren.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #876 på: 16. Mai 2011, 21:48 »
Swansea spiller artig fotball så jeg håper de rykker opp:)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #877 på: 16. Mai 2011, 22:41 »
Er ikkje det eit Walisisk lag?

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #878 på: 17. Mai 2011, 21:46 »
Har ofte hørt at supporterne til Stoke er de beste i ligaen, men når jeg så første omgang av Manshitty-Stoke City så hørte jeg bare Tony Pulis skrike til spillerne sine i 45 min.
Stoke har kanskje ikke mye å juble for atm, men man hører da alltid Toon Army, selv på bortekamper vi taper. Det skjer produsentene skrur ned stadionlyden litt, men her hadde de skrudd den opp for å få lyd i det hele tatt!
Gan canny doon Toon!

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #879 på: 18. Mai 2011, 17:04 »
The Guardian gjør sin store oppsummering av sesongen, og vi er inne i noen selvskrevne  kategorier. For en sesong dette har vært igrunn! Jeg er stormende fornøyd med våre lads, og hadde ikke sett for meg en slik forrykende sesong som nyopprykket.

I Match of the Season har vi det herlige bildet av Tiote rett etter Boom Boom Cheick the Room hvor SEFF 4-4 matchen mot Arseanal er med. Kampen som er mitt desiderte høydepunkt som Toon-fan på MANGE år og en av tidenes PL-kamper. ;D

I Årets mål under "Long-range screamer of the season" er både Joey ( med første eksplosjons-målet som endte 6-0 mot Villa) og selvfølgelig o-store Boom Boom Cheik the Room inne.

I "Solo Goal of the Season" er Jonas inne med solo-raidet og siste målet som endte 4-1 mot Wolves Newcastle 4-1 Wolves http://www.soccerclips.net/videos/newcastle-4-1-wolves-gutierrez

Fantastisk stas at de i slutten av Team Goal of the Season også nevner at " in the pretty emphatically off-topic observation that both Andy Carroll and Fernando Torres scored what will probably be their best goal of the season against the team that went on to sign them in January (though only one of them has come up with anything to rival it since their big move, obviously). ;D Jeg var på St.James Park å så det, for en kveld det var. http://www.youtube.com/watch?v=26LGaxPD4L4&feature=related

I Signing of the Season er Cheick og Chicharito inne i topp ( puh, bare han ikke får for mye presse så Fat Mike driter seg ut å selger han fort nå da....). Flott beskrevet av vår nye HELT; " Behold the Ivorian platform on which Joey Barton and Kevin Nolan are invited to strut their stuff. If Newcastle have never really seemed threatened by relegation this season it is partially because Tioté has given them a stability on the pitch that has seldom been associated with the club recently. He tackles, he passes, he drives and he screens. Oh, and he booms volleys in from 35 yards to complete comebacks from 4-0 down." ;D

I Injuries of the Season er Hatem Ben Arfa inne...kan IKKE vente til å se han på gresset igjen neste sesong! Håper Nigel de Jong får kreft... :-X

Alt i alt ser jeg VELDIG frem til neste sesong hvor vi skal gå hardt for Europa og ende høyt ( om dog Fat Mike holder det han har lovet og åpner opp plånboken...). Howay the lads!!
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #880 på: 18. Mai 2011, 17:19 »
Flott innlegg, Tegneserieskjære. Men er det egentlig nødvendig å poste det i tre forskjellige tråder?

TegneserieSkjære

• Midtbaneanker
  • Toon till I die
    • Vis profil
« Svar #881 på: 18. Mai 2011, 17:23 »
Beklager torfinn. Noe nye på forumet her å så det var to tråder med oppsummering + en for oss i media, så var usikker hvor den passet best...
" Roads!? Where we`re going we dont need roads."
- Dr. Emmet Brown.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #882 på: 18. Mai 2011, 21:13 »
Begynner å bli dritt lei fyren jeg. Hadde han holdt kjeft og jobba enda mer med laget, så hadde de kanskje klart seg. At de skal ta poeng på Old Trafford ser jeg som usannsynlig.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #883 på: 19. Mai 2011, 05:28 »
Begynner å bli dritt lei fyren jeg. Hadde han holdt kjeft og jobba enda mer med laget, så hadde de kanskje klart seg. At de skal ta poeng på Old Trafford ser jeg som usannsynlig.

Jeg er ganske enig med deg, i starten av sesongen var han tidvis med å sette farge på PL med sine utspill, men utover i sesongen har det bare blitt for mye av det.
Ikke minst for mye dumt, han burde konsentrere seg litt mer om sitt eget lag og hva han selv gjør enn hva alle andre gjør og mener.

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #884 på: 19. Mai 2011, 08:20 »
Begynner å bli dritt lei fyren jeg.

My thoughts exactly. "Jeg er glad jeg ikke tenker sånn når jeg går på jobb, for ellers ville jeg aldri rykket opp i fjor. Jeg ville i stedet rykket ned fra Championship, for det var hva alle sa kom til å skje". "Jeg"? Blackpool! Laget! Klubben! Ikkje "jeg".

Virkar til at eksponeringsbehovet er begynt å renne over, og det er kjempesynd. For han har gjort en kjempejobb med ein stall som er kjøpt for kun 5 mill. pund. Ein sjuandedel av Carroll. Kanskje berre hestehalen, altså.
« Siste redigering: 19. Mai 2011, 08:22 av Hans J »