20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2010/11  (Lest 129946 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2010/11
« Svar #795 på: 01. Mai 2011, 19:32 »
Siden Wigan og West Ham møtes vil det si at et av lagene eller begge for den saks skyld ikke kan ta igjen NUFC. Wigan er 6 poeng bak og West Ham er 9 poeng bak, og det er kun 3 kamper og 9 poeng igjen å spille om.
Edit: I teorien kan jo NUFC tape 6-0 i de 3 siste kampene samtidig som bunnlagene vinner med 1 og 2 mål i de 3 siste kampene, da kan West Ham fremdeles ta igjen NUFC på målforskjell, men den teorien driter jeg i. Gidder ikke å diskutere den en gang.

Det begynner å spisse seg skikkelig til i bunnstriden. West Ham med det enkleste kamp-programmet igjen med Blackburn og Sunderland hjemme og Wigan borte, men de har også 3 poeng opp til sikker plass. Spørs om det ikke er en annen manager som styrer de siste 3 kampene...........
Blackpool har 2 bortekamper mot Tottenham og ManU igjen i tillegg til Bolton hjemme. De står med 35 poeng nå og jeg tror de fort kan bli stående med dette ved sesongslutt også.
Wigan med 2 bortekamper igjen mot Villa og Stoke i tillegg til West Ham hjemme. Nok et dårlig bortelag med 2 bortekamper igjen............
Wolves med Blackburn og WBA hjemme mens Sunderland skal møtes borte. I likehet med West Ham har de 2 hjemmekamper igjen mot motstand de vanligvis spiller jevnt med.
Blackburn må også nevnes. De skal ut i 2 tøffe bortekamper mot West Ham og Wolves i siste kamp. Hjemme skal de møte ManU. Veldig spennende og tette kamper som vil ha betydning både i nedrykkskampen for dems egen del og i tittelkampen der ManU kjemper mot Chelsea. Blackburn - ManU er jo også et nabo oppgjør.
« Siste redigering: 01. Mai 2011, 19:48 av Frode »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #796 på: 01. Mai 2011, 19:57 »
Tror enda at West Ham klarer seg med et nødskrik, og at Wolves, Wigan og Blackpool går ned. Men det blir helt sjukt jevnt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #797 på: 02. Mai 2011, 12:28 »
http://www.dagbladet.no/2011/05/02/sport/fotball/premier_league/manchester_united/chelsea/16382582/

Må innrømme at jeg håper noe voldsomt på Chelski-seier på søndag. Hadde vært enormt digg av Chelski å vinne ligaen etter å ha ligget 15 poeng bak. Det vil jo overgå det ManU gjorde mot oss..
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #798 på: 02. Mai 2011, 12:43 »
Må innrømme at jeg også håper på det. Er så utrolig kult å se de (få) gangene Man Utd går på trynet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #799 på: 02. Mai 2011, 13:02 »
Håper på Chelsea, ja, selv om jeg ikke har særlig tro på at de skal greie det. Men hadde vært veldig morsomt.
Nei.

gardek

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #800 på: 02. Mai 2011, 14:41 »
håper så SYKT chelsea vinner... Nesten så jeg håper vi taper mot Chelsea stort.. haha.. FUCK MANU!
Toon till I die.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #801 på: 02. Mai 2011, 14:43 »
Håper også stort på at Chelsea tar gullet ;D

ikke fordi jeg liker dem, men for det hadde vært usedvanlig deilig om manu mistet gullet som dem allerede har inkassert for lenge siden :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #802 på: 02. Mai 2011, 23:40 »
Da er QPR og Norwich klare for Premier League. Cardiff, Swansea, Reading og antakeligvis Forest spiller kvallik på grunn av endel bedre målforskjell enn Leeds som ligger tre poeng bak i tillegg før siste runde. Synd at ikke Leeds maktet ta kvallik-plass. Ekstremt imponerende med Norwich og to opprykk på rad - mens jeg antar Cardiff som vanlig feiler i kvalliken.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #803 på: 03. Mai 2011, 10:08 »
Ja, dette er sterke saker.
De har og noen spillere som skal bli spennende og følge.
QPR er vel ikke sikre før de for dommen fra forbundet, ang straff. Har vel vært snakk om trekk på 10 poeng?

Leeds, ja de har og overrasket meg, tror faktisk det kan være en fordel at de har enda et år i Championship?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #804 på: 03. Mai 2011, 13:48 »
Jeg håper IKKE Chelsea tar gullet.
Jeg håper forsåvidt heller ikke at ManU vinner, men det plager meg urovekkende nok mindre enn om Chelsea vinner. Føler rett og slett en større avsmak for Chelsea, enn ManU. Og synes det laget som har vært mer eller mindre jevnest og best gjennom hele sesongen fortjener å vinne.

Ikke at jeg ikke ville nytt å se ManU gå på trynet, men jeg har lite lyst til å se de blåkledde juble for ligagull. Synes ikke de fortjener det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #805 på: 03. Mai 2011, 13:54 »
Er jo ingen som har vært jevnt over god hele sesongen sett under ett. ManU spilte jo elendig fotball før jul, mens Chelski så ut til å cruise inn mot et nytt gull. Den som vinner serien har fortjent det, så enkelt er det  (med forbehold om sjokkerende dømming søndag).

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #806 på: 03. Mai 2011, 13:58 »
Fortjent er det først den dagen vi vinner PL!

Jeg unner egentlig ingen av lagene å vinne, men jeg tar minst skade av om de røde vinner, fremfor de blå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #807 på: 03. Mai 2011, 14:00 »
Omvendt for min del. Å se ManU-fansen gremmes over å tape FA-cupen, PL og etter ganske stor sannsynlighet også CL vil være urkomisk. Selv om jeg håper ManU vinner CL da..

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #808 på: 03. Mai 2011, 14:29 »
Omvendt for min del. Å se ManU-fansen gremmes over å tape FA-cupen, PL og etter ganske stor sannsynlighet også CL vil være urkomisk. Selv om jeg håper ManU vinner CL da..

100% enig i den! Er kun ett lag jeg unner omtrent like lite som Manu, og det er lfc.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #809 på: 03. Mai 2011, 14:39 »
Eg ler om Schalke 04 vinner 3-0 mot United onsdag  :P
Hadde smakt glimrende, 3 mål av Raul 8)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.