20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2010/11  (Lest 129912 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2010/11
« Svar #780 på: 27. April 2011, 22:52 »
Jones hadde vært helt supert. Kunne kansje tenkt med Toilett og.
Jepp, Hoilett er også spennende. Absolutt en spiller jeg ville sett nærmere på hvis Blackburn rykker ned.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #781 på: 27. April 2011, 23:08 »
Jeg skulle gjerne sett Ujah i Newcastle!

Veldig viktig å signerer slike spillere tidlig. Ventes det for lenge blir prisen høyere og flere klubber interessert.
Jeg blir veldig overrasket om ikke Anthony Ujah forsvinner til en større liga i nærmeste fremtid. 20 år og et av de største talentene i TL uten tvil.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #782 på: 28. April 2011, 00:55 »
Bare fordi en spiller herjer i Tippeligaen betyr det ikke at han har noe å bidra med i PL. Vil tippe nivået er ca League One/Championship ut ifra hvordan Norges største spillere har gjort det under sine utenlandsopphold, samt de trege kampene i TL. Men for all del, Ujah har ikke vokst opp i Norge så man veit aldri.
Gan canny doon Toon!

Hans J

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #783 på: 28. April 2011, 10:17 »
Har du tilstrekkelig med spisskompetanse, har du også mulighet til å tilpasse deg ein betre liga. Ujah har masse spennande i seg. Han er i alle fall meir overbevisande enn det MM Diouf var på sitt beste i TL, og sjølv sistnemnte har fått sine sporadiske sjansar og mål i Blackburn. Ujah er den mest spennande angriparen etter at Moa forlot TL, og alle ser jo at Moa har tatt nivået i Tyskland. Så Ujah kan heilt klart klare det samme i England.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #784 på: 28. April 2011, 17:34 »
Ujah virker veldig lik Mame Biram Diouf, både i spillestil og statistikk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #785 på: 29. April 2011, 10:31 »
Han er lik Diouf ja, men det betyr ikke at han dermed kommer til å ende opp som Diouf. Det kan hende at Ujah har det lille ekstra som skal til for å lykkes. Men det kan også hende at han vil bli som Diouf, og som mange andre.

Klubbens speidere i samtale med manageren får avgjøre om det er verdt å ta sjansen på Ujah eller ikke. Det er nøyaktig det samme for meg. Ujah er et spennende prospekt, men det er det mange som er.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #786 på: 30. April 2011, 18:11 »
WBA føre oss på tabellen. Får verkeleg håpa mi gir alt i dei siste kampane. Sjølv om mi er redda, so vil eg komma so høgt oppe so mogleg.

Og kva har skjedd med Mackems? Dei skal vera glad dei slo Wigan heima sist!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #787 på: 30. April 2011, 19:28 »
Gomes ass. For en kjempeklovn!

Når det er sagt, ballen så ikke ut til å være over linjen, så Chelsea (og Liverpool) var veldig heldige her.
Nei.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #788 på: 30. April 2011, 23:29 »
Hvor mange ganger har Tottenham tapt poeng på ufortjente og bisarre avgjørelser?
Er tiden nå virkelig inne for videodømming eller kansje 5 dommere?
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #789 på: 01. Mai 2011, 11:14 »
Spurs er no ikkje noko meir utsatt enn andre lag. Stoke hadde jo ein ball langt øve streken mot nettopp Spurs, men meinar den ikkje vart dømt mål?

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #790 på: 01. Mai 2011, 11:59 »
Det er helt vilt å se mange ManUtd suportere rundt på nettet nå. De kommer faen meg med konspirasjonsteorier om at FA er i mot ManUtd, og er på "lag" med Chelsea osv. Hysterisk!
Nei.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #791 på: 01. Mai 2011, 12:10 »
Det er helt vilt å se mange ManUtd suportere rundt på nettet nå. De kommer faen meg med konspirasjonsteorier om at FA er i mot ManUtd, og er på "lag" med Chelsea osv. Hysterisk!
Trukke vi hadde vært så jævli happy heller hvis vi var i samme situasjon! :)

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #792 på: 01. Mai 2011, 12:16 »
Det har jeg da heller ikke sagt, eller? Men å begynne med konspirasjonsteorier, som i tilegg er ment helt blodseriøst? Ærlig talt, det finnes da grenser. ???
Nei.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #793 på: 01. Mai 2011, 12:59 »
Det har jeg da heller ikke sagt, eller? Men å begynne med konspirasjonsteorier, som i tilegg er ment helt blodseriøst? Ærlig talt, det finnes da grenser. ???

Hehe, jobba noen uker med en som hadde samma agenda da Ferguson og Rooney ble suspendert.
Da var FA, UEFA og alle som ellers har noe med fotball å gjøre imot Manutd og greier, helt tragisk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #794 på: 01. Mai 2011, 17:10 »
Det er jo nå minst like spennende å følge gullstriden som det er å følge vårt eget lag som ser ut til å rote seg vekk på en plass midt på nedre halvdel. 1 uke frem i tid - ManU-Chelski. Hvilken kamp det blir!

Forøvrig kan vi vel snart starte telle opp hvem som ikke har sjangs på å ta oss igjen. Selv om det er teoretisk mulig - så er praktisk talt West Ham ikke i stand til å ta oss nå gitt at de ikke henter inn ManC i dag. Med 9 poeng opp til oss og en mye verre målforskjell tror jeg vi kan konkludere med at West Ham garantert forblir bak oss!
« Siste redigering: 01. Mai 2011, 17:33 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida