19. Stoke (b) - 0p
April
02. Wolverhampton (h) - 3p
09. Aston Villa (b) - 1p
16. Manchester United (h) - 0p
23. Blackpool (b) - 3p
30. Liverpool (b) - 0p
Mai
07. Birmingham (h) - 3p
14. Chelsea (b) - 0p
22. West Bromwich (h) - 3p
Totalt: 13 poeng
Bør holde til å overleve dette. 
Kan jo godt hende at 36 poeng er nok til å holde plassen uansett da, men 1 seier eller 2 til ville gjort veldig godt.
Wigan virker håpløst plassert og er nå 9 poeng bak NUFC med kun 9 kamper igjen. Èn av av de kampene er mot Newcastle og om ikke Wigan vinner da må de vinne 3-4 av de 8 kampene de har igjen for å gå forbi "oss" på tabellen. Verdt å nevne at de har Chelsea og Tottenham igjen i tillegg til tøffe bortekamper mot Villa og Sunderland.
En annen motstander som skal slite med å holde plassen er Wolverhampton. Er kun poenget foran Wigan før de møter Tottenham idag. Har foreløpig 8 poeng opp til NUFC på tabellen. Er grusomme på bortebane (NUFC møter de hjemme på St. James Park) og har sammen med Wigan en forferdlig målforskjell. Wolves har kansje det enkleste kampprogrammet igjen da de ikke møter noen av storkanonene (bortsett fra Tottenham idag), men det er nettopp slike kamper de sliter å få jevnt over gode resultater i. De har slått LFC, ManU, Chelsea og ManCity i årets sesong, men de har flere tap mot sine nedrykksrivaler.
Den siste klubben jeg tror vil slite med å holde plassen er Blackpool. Er 4 poeng bak NUFC foreløpig, men har et veldig tøft kampprogramm igjen. I tillegg til Newcastle skal de møte ManU, Chelsea, Arsenal, Tottenham og et formsterkt Bolton lag. Har gått på solide smeller mot Wolves, Everton og West Ham de siste kampene, og jeg kan ikke se for meg at noen av de topplagene de møter gir fra seg så mye poeng i innspurten nå.
Et annet lag som har tøffe kamper igjen er WBA. De har igjen Arsenal, Liverpool, Chelsea, Villa og Everton hjemme, mens de borte har Tottenham, Sunderland, Wolves og Newcastle i siste kamp. Roy Hodgson er jo kjent for å slite med sine lag på bortebane og har vel kun 2 seire på bortebane av rundt om 30 mulige de siste årene. Og med de hjemmekampene de har er de nødt til å plukke poeng på bortebane.
Vi så det jo selv den sesongen NUFC rykket ned at bunnlagene sliter med å ta poeng på slutten av sesongen. Det er ofte tette og tøffe kamper og mye krampeaktige spill, og de har som oftest marginene mot seg.