20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2010/11  (Lest 130135 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2010/11
« Svar #630 på: 28. Feb. 2011, 22:18 »
Vil vel ikke påstå at den derre var over kanten på noen som helst måte da! :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #631 på: 28. Feb. 2011, 22:41 »
Om de ikke kan få Clattenburg til å si at han så den, men ikke tenkte at det var straffbart der og da.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #632 på: 28. Feb. 2011, 22:42 »
Men herregud folkens, regelen er jo så klar! Dommeren så situasjonen, men oppfattet den ikke så alvorlig som den var fordi han fulgte med på der hvor ballen var. Dermed kan ikke FA gå inn å straffe spilleren i ettertid. Sånn hadde det vært uansett om det hadde vært Joey Barton eller Wayne Rooney.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #633 på: 28. Feb. 2011, 23:20 »
Men herregud folkens, regelen er jo så klar! Dommeren så situasjonen, men oppfattet den ikke så alvorlig som den var fordi han fulgte med på der hvor ballen var. Dermed kan ikke FA gå inn å straffe spilleren i ettertid. Sånn hadde det vært uansett om det hadde vært Joey Barton eller Wayne Rooney.

Muligens i teorien Daniel, men det fungerer desverre ikke slik...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #634 på: 28. Feb. 2011, 23:23 »
Jeg kan ikke for det, men når Joey Barton blir gransket av FA for noe så meningsløst som en påstått gest overfor Torres, mens denne voldelige oppførselen drites i - da blir jeg provosert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

nikman@SJP

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #635 på: 28. Feb. 2011, 23:52 »
Synes Sturridges argumenter skurrer.
Arsenal's Defence Lack Communication And Authority Which Is Bred By Brits.[/i]
Ehm Coloccini og Enrique?
Gan canny doon Toon!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #636 på: 28. Feb. 2011, 23:57 »
De spiller på Newcastle, og vi er ikke blant de beste forsvarene i PL sist jeg sjekka... :P

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #637 på: 01. Mars 2011, 06:13 »
Jeg synes den twitter meldingen var et prov på et oppblåst ego om ikke annet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #638 på: 01. Mars 2011, 07:55 »

Muligens i teorien Daniel, men det fungerer desverre ikke slik...
Ok, så fortell meg når det motsatte har skjedd?

Situasjonen med Barton mot Liverpool ble kikka på i ettertid fordi dommeren ikke hadde sett hva som var blitt gjort. Saken var selvfølgelig ikke stor, og derfor gjorde heller ikke FA noe med det.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #639 på: 01. Mars 2011, 08:00 »
Enig med Daniel her. Når dommeren har sett det blir det vanskelig. Men det som er spesielt er at røde kort blir tatt vekk, mens det ikke går an å gi straff. Burde vært samme sak, da dommeren ser begge situasjoner.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #640 på: 01. Mars 2011, 08:18 »
Enig med Daniel her. Når dommeren har sett det blir det vanskelig. Men det som er spesielt er at røde kort blir tatt vekk, mens det ikke går an å gi straff. Burde vært samme sak, da dommeren ser begge situasjoner.
Jepp, det er jeg helt enig i! For grunnlaget de bygger regel om at de ikke skal kunne straffe en spiller i ettertid hvor dommeren har sett situasjonen, eo at de ikke skal overprøve dommeren.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #641 på: 01. Mars 2011, 09:13 »
Du har selvfølgelig helt rett, og som jeg nevner i Boltontråden så er det selvfølgelig en grunn til at det er sånn også, problemet er som sagt at dette fører til en del merkelige situasjoner som f.eks. her. Regelen er at slag eller forsøk på slag skal medføre rødt kort, det vil si at Clattenburg enten ikke ser det eller dømmer feil. Uansett synes jeg det er veldig synd at man ikke statuerer et eksempel i slike situasjoner, en albue i hodet kan jo være livsfarlig.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #642 på: 01. Mars 2011, 09:22 »
Sunderland møter: Arsenal, City og Liverpool i sine 3 neste kamper.
Bolton møter: Villa, Birmingham og Manu

Vi møter: Everton , Stoke og Wolves

Får vi 6 poeng på det 3 neste kampene tror jeg vi ligger på 7.  :)

Vi har bare 2 kamper i mars. Det er gunstig mtp på skadesituasjonen. Den tynne troppe vår får hvile, og er klar for april og sesonginnspurten.
« Siste redigering: 01. Mars 2011, 09:26 av annern »
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #643 på: 01. Mars 2011, 11:00 »
Eg meinar mi skal ha minst 6 poeng ut av dei 3 neste kampane.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #644 på: 01. Mars 2011, 11:59 »
Synes vi skal være svært forsiktige med å forvente SÅ mye ut av disse kampene. Seks poeng er ønskelig, men får vi 4 kan jeg være fornøyd med det også. Det viktigste er at vi passerer 40 poeng i løpet av disse kampene.

Everton er ingen walk-over. Vi er på hjemmebane, og det er en kamp vi bør vinne, men enkelt blir det neppe. Stoke borte vil jeg være VELDIG glad om vi klarer ett poeng. Dette blir nok den klart vanskeligste kampen av de tre, og jeg budsjetterer med tap. Wolves hjemme er delvis et revansjeoppgjør. Og tabellsituasjonen tilsier også at dette er en kamp vi SKAL vinne. Men Wolves har stukket kjepper i hjulene for mange gode lag denne sesongen, de gjorde det mot oss tildigere i sesongen og kan fort gjøre det igjen. Ingen enkel motstander, selv om vi SKAL og BØR vinne denne kampen. Jeg blir ikke overrasket om det blir en stygg kamp, lite spill, få sjanser og mange kort, mange frispark. Så spørs det om vi klarer å ta vare på de sjansene vi får.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon