20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2010/11  (Lest 130082 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2010/11
« Svar #525 på: 06. Feb. 2011, 21:07 »
Nesten fristende å spørre om han er over toppen..
Rooney hadde en lang måltørke, men han er nå veldig delaktig i angrepet og jobber bra som playmaker og.
Hva har egentlig Torres uten førstetouchen og avslutteregenskapene?
If it has tits or wheels, count on problems!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #526 på: 06. Feb. 2011, 21:12 »
Nesten fristende å spørre om han er over toppen..
Rooney hadde en lang måltørke, men han er nå veldig delaktig i angrepet og jobber bra som playmaker og.
Hva har egentlig Torres uten førstetouchen og avslutteregenskapene?

Fryktelig å trekke konklusjoner etter en kamp. Typisk fotballsupportere er det også.. Torres har 23 kamper og 9 mål for Liverpool denne sesongen. Han hadde ikke noe bra 2010, men han har ikke vært så dårlig selv om han også hadde et trøblete VM. Avskrive han etter en kamp for Chelsea er sprøtt...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #527 på: 06. Feb. 2011, 21:14 »
Det er helt sant. Man mister ikke teknikk og avslutningsegenskaper over natta. Det går på selvtillit, og den er total mangelvare akkurat nå der i gården.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

• Midtbaneanker
  • HWTL
    • Vis profil
« Svar #528 på: 06. Feb. 2011, 21:48 »
Det er jo det jeg mener. Jeg har ikke avskrevet han på noen som helst måte, men fyren har aldri gjentatt den fantastiske 2007 sesongen...
Man har jo sett det i hele år, og 9 mål på 23 kamper er jo selvfølgelig ikke dårlig på noen som helst måte, men handler ikke fotballforum stort sett om spekulasjoner og påstander?

Og det er tross alt selvtilliten på banen som definerer store fotballspillere, det er alfa og omega. Shola Ameobi sies f.eks å være verdensklasse på trening...
If it has tits or wheels, count on problems!

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #529 på: 07. Feb. 2011, 06:14 »
Husk at dette langt fra var den eneste dårlige kampen til torres i år, så det er feil å drite ut Flatline for spørsmålet om torres er over toppen. Jeg tror nok noen timer med idrettspsykolog hadde fikset biffen, men hadde vært veldig morro hvis chelski har spent avgårde 500 mill på noen som ikke slår til... ;D
« Siste redigering: 07. Feb. 2011, 06:16 av bjørni »

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #530 på: 07. Feb. 2011, 08:33 »
Husk at dette langt fra var den eneste dårlige kampen til torres i år, så det er feil å drite ut Flatline for spørsmålet om torres er over toppen. Jeg tror nok noen timer med idrettspsykolog hadde fikset biffen, men hadde vært veldig morro hvis chelski har spent avgårde 500 mill på noen som ikke slår til... ;D
Nesten ennå mer moromt om erstatteren Liverpool kjøpte, IKKE hadde slått til, hirr hirr.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #531 på: 07. Feb. 2011, 20:41 »
Nesten ennå mer moromt om erstatteren Liverpool kjøpte, IKKE hadde slått til, hirr hirr.

Men bare nesten
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #533 på: 08. Feb. 2011, 18:22 »
Tror jeg dauer... ;-D

Jeg har lenge drømt om å få se en slik tabbe, og dette kan jeg flire av en god stund

Simmi

• Gjest
« Svar #534 på: 08. Feb. 2011, 19:35 »
hahaha, nå lo jeg godt :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #535 på: 08. Feb. 2011, 19:36 »
Haha. Første nominasjon til "årets klovn" er klar! Suverent, Carew!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andi

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #536 på: 11. Feb. 2011, 11:42 »
West Brom ansetter Hodgson som ny sjef. Har god følelse på at vi skal holde West Brom bak hos på tabellen ved sesongslutt nå. Tror fort det kan bli litt kulturkræsj der ettersom de hadde DiMatteo som stod for offensiv og god fotball, mens den detaljstyrte og defensive Hodgson kommer inn..
http://www.teamtalk.com/news/2483/6745461/Hodgson-back-as-Baggies-boss

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #537 på: 11. Feb. 2011, 13:52 »
Snakker om to skritt frem og fire tilbake.
Men samtidig, Hodgson er dyktig med små lag med små resurser. Men det blir noe å få en gjeng offensivt innstilte spillere, til plutselig å tenke defensivt. Det er uansett tvilsomt om WBA står til å redde. Og det er bra for oss.
Men WBA har stupt nedover tabellen lenge nå, og jeg er sikker på at vi hadde holdt dem bak oss uansett hvem som hadde kommet inn som manager, og uansett om vi hadde solgt Carroll eller ikke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #538 på: 11. Feb. 2011, 20:29 »
Hadde håpet Hughton skulle få den jobben! Men Hodgson er nok mer riktig for WBA enn han var for Liverpool, men som dere sier blir det ok veldig kulturkræsj med hans defensive filosofi. Blir spennende å se om de klarer å holde seg!

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #539 på: 11. Feb. 2011, 21:33 »
Sitat fra: tveit link=topic=3833.msg2[b
53514#msg253514 date=1297452545]
Hadde håpet Hughton skulle få den jobben! Men Hodgson er nok mer riktig for WBA enn han var for Liverpool, men som dere sier blir det ok veldig kulturkræsj med hans defensive filosofi. [/b]Blir spennende å se om de klarer å holde seg!

Nå hadde ikke Benitez noen utpreget offensiv filosofi heller. Laget hans var basert på et defensivt fundament. Tror heller problemet med Hodgson var metodene han brukte og hans attitude. Hodgson er en engelsk manager av den gamle skolen, og i Liverpool finnes det knapt engelskmenn. Selv om Hodgson har en utenlandskarriere så virket det som om han var helt lost i Liverpool fra dag en, merkelig nok.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM