20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2010/11  (Lest 130120 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2010/11
« Svar #420 på: 13. Jan. 2011, 18:18 »
Herlig midtbane Pool stilte med i går forøvrig: R. Meireles,  Poulsen, . Lucas,  Jovanovic, Kuyt.  Ikke mye offensive fiber der i gården. Det beste er at Pool betalte £ 17 mill for Mereles, mens vi betalte £3.25 for Tiote og jeg ville ikke bytta om det stod om liv :D

£ 11,5 mill kostet han LFC, var ment som erstatter for Macherano vel. Er på enkelte LFC supportersider kåret til den beste spilleren i klubben så langt i sesongen.
Jeg synes han er god. Slepen teknikk, strålende pasninger ogf et vanvittig skuddben. Men jeg ville uansett ikke byttet han mot Tiotè. Det er jo årets kjøp i PL, soleklart mener jeg.

En annen ting, at Dalglish ikke satset så veldig offensivt overrasket ikke meg. Jeg husker tida han var i Blackburn og NUFC ganske så godt og han var/er? en defensiv og kynisk manager.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #421 på: 13. Jan. 2011, 18:47 »
Tidligere «årets spiller» i West Bromwich Albion, Ronnie Wallwork, er arrestert mistenkt for å stå bak organisert kriminalitet
http://www.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/tidligere-premier-leaguespiller-arrestert-for-mafiavirksomhet-3387042.html
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #422 på: 13. Jan. 2011, 22:35 »
Ronnie Wallwork var et tidligere talent fra ManU, og et godt kjøp på CM :)
Dalglish viderefører da en fotballfilosofi LFC har stått for så lenge jeg har fulgt med. Vannvittig kjedelig lag, rett og slett, med en verdig manager atåt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #423 på: 14. Jan. 2011, 17:56 »
Får vi seks poeng til så tror jeg vi har like mange poeng som vi rykka ned med sist. En grei pekepinn, selv om det er mye jevnere i år :)
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 14. Jan. 2011, 22:34 »
Men si meg, har vi i det hele tatt hatt en stabilt god høyreback som har levert varene i flere sesonger på rad, og sjelden spilt dårlige kamper?

Høyrebackplassen har vel vært vår akkilleshæl i mange, mange sesonger.

Godt poeng. Barton er vel den siste nogenlunde stabile vi har hatt. Eller, Aaron Hughes må kunne sies å være en stabil back i det minste, selv om han aldri var noen klasseback. PL har jo gjerne også hatt begrensa med gode høyrebacker kontra venstrebacker føler jeg.
Syns forøvrig Simpson slik han har fremstått denne sesongen har vært vår mest stabile på lenge. Relativt fin overraskelse denne sesongen.

Hehe, 40 poeng er fortsatt mitt mål, og med 12 poeng igjen er vi absolutt innen rekkevidde av det! Vinner vi søndag er vi også oppi ryggen på Mackems, det vil gi oss en ekstra fin motivasjon resten av sesongen. Grusomt viktig kamp!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #425 på: 14. Jan. 2011, 23:58 »
Vinne me på søndag, e me 1poeng foran, DA hadde vært deilig ;)
Venter i spenning...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 15. Jan. 2011, 00:01 »
Nei,vinner vi er vi 2 poeng bak! Vi har 28 poeng, Mackems har 33.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #427 på: 15. Jan. 2011, 00:04 »
Med ein kamp tilgode, stemmer det. Klare kje venta te søndag!!! E i nordsjøen og jobbe, men ska nok klara å snika meg inn te lugaren dei to timane ja! ;) hehe
Venter i spenning...

Simmi

• Gjest
« Svar #428 på: 15. Jan. 2011, 11:52 »
Grant ser ut som verdens mest deprimerte fyr.. Når han er manager for et deprimerende lag er det kanskje ikke så rart  :P

Hvem klubber var Grant manager for, før han gikk til Chelsea?
« Siste redigering: 15. Jan. 2011, 12:28 av Simmi »

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #429 på: 15. Jan. 2011, 16:15 »
Og blackpool fortsetter å imponere. Leder borte mot WBA. Er helt utrolig at de klarer å spille så flott fotball med så begrenset materiale. Venstrebacken fikk ikke ny kontrakt med Leeds  i Wanker og spiller nå fast i PL..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #430 på: 15. Jan. 2011, 17:14 »
Søren..Pool en enorm mulighet som DJ bommer på , og så går WBA rett opp og scorer..

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #431 på: 15. Jan. 2011, 17:41 »
og der utlignet blackpool. Fantastisk angrep og kamp. anbefales å se på. Fullt av sjanse begge veier.. Legg merke til at blackpool aldri poler seg ut av forsvar..Tayls har noe å lære der.. ;)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #432 på: 15. Jan. 2011, 18:20 »
Legger merke til at Wolves, selv om de tapte, presterte å score 3 på Shitty og nesten kjempe med seg poeng. Jeg vil ikke avskrive de som fortapt allerede, for de kan virkelig å fighte!

Ellers - med seier i morgen, så ser tabellen MEGET spennende ut. 6. plass innen rekkevidde - lov å drømme :P

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #433 på: 16. Jan. 2011, 02:25 »
Store problemet til Wolves er at de ikke klarer å plukke poeng i de "riktige" kampene. De har med sin fightervilje slått Chelsea og City hjemme, men de har gitt fra seg veldig veldig mye poeng mot sine nedrykksrivaler. Mye fightervilje, men lite kvalitet og det straffer seg i lengden!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #434 på: 17. Jan. 2011, 09:42 »
Herregud så drittlei jeg er av de inkompetente kommentatorene og dommerne i england. Alle idiotiske taklinger er visst tillatt. Saksetaklinga til Rafael ble ansett som gult (kanskje rødt av og til)..Dommeren gjorde to feil i den kampen, for det første skulle Rafael vært utvist med en gang. Hadde han tatt leggen på spilleren ville alle ha slaktet ham, men fordi konsekvensene av taklingen ikke var alvorlig, kvalifiserte den ikke for rødt..