20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2010/11  (Lest 129941 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2010/11
« Svar #375 på: 04. Jan. 2011, 17:57 »
Santa Cruz eller Jô som begge to er vaksinert mot å score?  ::)

Nå får de jo ikke særlig med spilletid heller, og det er vanskelig å score mål fra innbytterbenken eller enda verre tribunen. Jô har fått litt spilletid men det er som ving.

Jô puttet 5 mål på 12 kamper for Everton sist han var der på lån.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #376 på: 04. Jan. 2011, 22:30 »
Dagen før den viktige kampen mot Arsenal, ble det håndgemeng mellom to av Manchester City-spillerne.
http://www.vg.no/sport/fotball/engelsk/artikkel.php?artid=10028841

Sloss sikkert om hvem som savnet Arsenal mest :D
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #377 på: 04. Jan. 2011, 22:37 »
For en fantastisk kamp Blackpool-Birmingham har vært! 19-10 i skuddforsøk til hjemmelaget så langt. Sjansene florerer! Se de siste 10 minuttene hvis dere kan.
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 06. Jan. 2011, 00:18 »
Aston Villa og Liverpool. Må innrømme at jeg STORKOSER meg med nettopp de to laga der :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 06. Jan. 2011, 09:31 »
Dette må jo være den kuleste og jevneste sesongen i PL noensinne. Vi har 8 poeng til CL, og 8 poeng til sisteplass. Halve PL står i fare for å rykke ned. Alle de nyopprykka ser ut til å holde seg. Bolton kan halte seg til CL. Eneste som mangler er City gull =)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 07. Jan. 2011, 01:52 »
Ryktes om pressekonferanse i Liverpool senere i dag, Hodgson ut sannsynligvis.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 07. Jan. 2011, 12:49 »
Jeg synes faktisk det sier en del om Liverpool som klubb at han har sittet så lenge som han har gjort. Selv om det lenge har vært klart at Hodgson ikke har vært rett mann for jobben så er jeg helt sikker på at den strategien med å gi managerene i alle fall litt tid vil lønne seg i lengden, i motsetning til å sparke alle så fort som mulig som vi har hatt for vane.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 07. Jan. 2011, 16:16 »
Jeg synes faktisk det sier en del om Liverpool som klubb at han har sittet så lenge som han har gjort. Selv om det lenge har vært klart at Hodgson ikke har vært rett mann for jobben så er jeg helt sikker på at den strategien med å gi managerene i alle fall litt tid vil lønne seg i lengden, i motsetning til å sparke alle så fort som mulig som vi har hatt for vane.
Helt enig. Det handler også litt om timing. Nå er ikke rette tidspunktet. Selv om overgangsmarkedet er åpent i Januar er det sjelden stor aktivitet. Det vil ikke bli lett for Liverpool, eller noen andre for den del, og få utrettet mye denne måneden, og de beste mangerne vet det. Derfor vil de neppe til klubben akkurat nå. Den nye eierne trenger en top-class manager til sitt nye sportslige prosjekt, og de vil neppe finne en som vil overta nå i Januar. Til sommeren derimot, da må Hodgson på NAV...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 08. Jan. 2011, 12:29 »
Hodgson ferdig!
Dalglish overtar ut sesongen......

http://www.skysports.com/story/0,19528,11669_6641342,00.html

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 08. Jan. 2011, 15:04 »
Det kom ikke som noe sjokk. Det var jo bare et tidsspørsmål før det skjedde.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Simmi

• Gjest
« Svar #385 på: 08. Jan. 2011, 16:15 »
Hodgson er som Allardyce. God med små klubber. Han passer ikke for Liverpool.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 08. Jan. 2011, 16:41 »
Likte den her:

Kenny Dalglish until end of season eh? Ian Rush, John Barnes, Andreas Andersson, Jon Dahl Tomasson, make sure you're near a phone
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 08. Jan. 2011, 17:02 »
Veldig gode spillere det der i sin tid, bortsett fra Andreas Andersson kansje.

Må huske at Dalglish også gjorde noen solide og gode kjøp for NUFC. Speed, Given, Solano, Dabizas og Andy Griffin var alle viktige brikker da Sir Bobby Robson 4-6 sesonger senere førte NUFC til en meget sterk 3. plass i PL. Og Dietmar Hamann var jo en veldig god spiller i PL i mange år, bare synd han ikke ble værende i NUFC til SBR overtok et år senere.

Vil koste på meg å si at med Dalglish som manager vil ikke LFC fansen se noe særlig mer offensiv fotball. Men det er ikke den klubben vant til heller. De forgudet jo Benitez til tross for den værste fotballen jeg noensinne har sett.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 08. Jan. 2011, 18:21 »
Dalglish er vel et eksempel på en manager som fikk veldig lite tid i Newcastle. Bygde jo litt fra grunnen med et sterkt juniorlag om jeg ikke husker feil. Vi erstattet ham så med...Ruud Gullit...Sjakktrekk.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 08. Jan. 2011, 20:01 »
Dalglish var riktig mann til feil tid. Hadde vi hatt Gullit først og Dalglish etterpå hadde skotten kommet mye, mye bedre utav det. i stedet hadde vi Keegan først og Dalglish etterpå. Og da ble overgangen altfor stor, fra Keegans ultraoffensive gladfotball til Dalglish' langt mer forsiktige stil.

Den sesongen han fikk sparken virket det som det var noe på gang. Han gjorde gode, langsiktige kjøp (med unntak av Guivarc'h), men av en eller annen grunn jeg ikke helt kan fatte og begripe, så ble han erstattet av Gullit.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon