20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2010/11  (Lest 130777 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2010/11
« Svar #360 på: 03. Jan. 2011, 00:51 »
Virkelig i trøbbel

- Wolverhampton
De mangler kvaliteter i laget sitt, både offensivt og defensict. De vil være i stand til å kjempe til seg noen poeng, men tror de ryker til slutt.

- Wigan
Har få gode spillere, og varierer noe vanvittig i prestasjonene. PL´s dårligste hjemmelag, og det blir avgjørende.

- Fulham
Er gode defensivt, men sliter med det offensive spillet og derfor vinner de også sjelden. Kommer Zamora tilbake i storform, eller om de åpner lommeboka i januar så klarer de seg. Hvis ikke det skjer noe med dem offensivt, så er de ille ute.

- West Ham
Har noen profiler i Parker og Green som har er helt avgjørende for de. Har dog altfor lite kvalitet i laget, og må handle for å ikke være helt nede i bunnen ved sesongslutt.

I faresonen

- Birmingham
Viser stadig at de har potensialet med uavgjort mot Spurs, Manu og seier mot Chelsea. De sliter derimot med å avgjøre kamper og er pr.dags under streken, men jeg tror de hever seg og kommer ut av den værste gjørma ganske snart.

- Everton
Scorer ikke mål, og spiller heller ikke veldig godt offensivt. Har mange gode spillere, men det fungerer ikke. Må ha en ny spiss, evt. gjøre et managerskifte da de har stanget mot veggen hele sesongen sålangt.

- Blackburn
Har ikke et fantastisk lag, men BigSam har gjort dem til et lag. De har spillere som fungerer sammen og de har spisskompetanse. Med BigSam ville de vært helt sikre, men tror problemene på styrehold kan gi samme skjebne som det gjorde med oss for to år siden.

- Blackpool
Har ligaens svakeste mannskap, men de har skaffet seg utrolig mye poeng på guts, moral og innsats. God manager. Tror nedturen kommer og det kan føre til problemer. De har dog hele 25 poeng(likt med oss) og vil klare seg med 5 seiere til, det skal være mulig på 20 kamper.

- West Brom
Spiller god fotball, men de er ikke spesielt effektive. De kan være naive i spillestilen. Jeg tror de har en god mulighet til å klare seg, men er ikke overbevist.

80% sikre på ny kontrakt

- Aston VIlla
Har et kjempemannskap og en bra manager. Det har tydelig vært innkjøringsproblemer, men jeg tipper Villa kan bli ett av vårens lag.

- Newcastle
Vi plukker poeng jevnt og trutt hele tiden, og jeg er ganske trygg på at vi klarer 40 poeng denne sesongen med den arbeidsmoralen og gutsen som er i laget. Vi har uten tvil flere gode spillere, men stallen er tynn og vi må unngå skadekrise.

Sikre

Liverpool er på samme poengsum som oss, men de har et bra mannskap og to-tre verdensklassespillere og skal ha veldig små problemer med å ta seg over 40 poeng. Stoke på 27 poeng imponerer, og er gode hjemme. Sunderland og Bolton er også helt ute av trøbbel.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #361 på: 03. Jan. 2011, 00:59 »
Kjekk oppsummering der ja! Jeg har også liten tro på Wolves og Wigan. Wigan har for lite kvalitet, og bestespilleren deres er en humørsyk drittsekk som overhodet ikke bidrar til å heve noen spirit i laget. Wolves er hovedsaklig et tradisjonelt knokkelknuserlag med god arbeidsmoral. De har noen spillere som holder grei PL-klasse i Jarvis og Hunt eksempelvis, men det blir antakeligvis for tynt.
Har hele tiden sagt at Blackpool antakeligvis kommer til å falle sammen, men har venta ganske lenge på dette nå - og jeg fortsetter å være imponert over de. Forsvinner spillere som Adam og Gilks eksempelvis i januar, skal de allikevel få det grusomt tøft. WBA virker også til å måtte slite mer utover i sesongen.
Jeg tipper Wigan, Wolves og Blackpool, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 03. Jan. 2011, 01:02 »
Everton er vel skikkelig ute å kjøre nå med Cahill ute en måned med Asiamesterskapet. Noe av samme med Fulham og Schwarzer, dog ikke fullt så krise.

Når det gjelder Blackpool, så har de vel også et par kamper til gode på de fleste, og må gå på en SKIKKELIG smell for å kaste vekk en ny kontrakt. Nå vil jeg faktisk bli en smule overrasket hvis de må ta turen ned. Neste sesong derimot...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 03. Jan. 2011, 01:24 »
Har hele tiden sagt at Blackpool antakeligvis kommer til å falle sammen, men har venta ganske lenge på dette nå - og jeg fortsetter å være imponert over de. Forsvinner spillere som Adam og Gilks eksempelvis i januar, skal de allikevel få det grusomt tøft. WBA virker også til å måtte slite mer utover i sesongen.
Jeg tipper Wigan, Wolves og Blackpool, jeg.

Nå var jo Adam borte i seieren mot Sunerland (dog hadde de flaks der) og Kingston har jo stått de siste kampene. Det Blackpool presterer skal ikke være mulig med de spillerne og all ære til Holloway. Jeg tror ikke Adam blir solgt og at de holder seg. Har vært skeptisk til Blackpool lenge, men så lenge de beholder Holloway tror jeg de ikke tar en Burnley da Coyle dro til Bolton. De presterer stort sett godt og har vanskelig for å se at de skal falle helt sammen.

Det kommer til å bli veldig jevnt og tror Wigan, Wolves, Birmingham og Blackburn blir der nede.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 03. Jan. 2011, 02:07 »
Jeg ser på blackpool litt som et korthus. Det skal nok ikke mer enn et lite vindpust til, så kollapser de. De har definitivt overprestert hele sesongen, og de har lagt et godt grunnlag for å kunne klare å berge plassen. Men det hadde heller ikke forundret meg om blackpool taper alle sine gjennværende kamper. Blackpool er et lag jeg tror alle har regnet med å slå før sesongen, så det holloway har fått til står det stor respekt av. Men blackpool har nok hatt MYE flaks, og jeg tror for at dette vindpustet kommer ganske snart.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #365 på: 03. Jan. 2011, 03:48 »
Så Blackpool mot City, ganske imponerende. De har en guts i laget som f.eks Chelsea bare kan misunne dem for. Og liker holdninga til Holloway. På et spm om hvorfor de satsa så offensivt når de utligna til 1-1 i en kamp svarte han " We cant survive in this league by getting one point here and one point there, to stay in the division we need tre points"

Tipper Wigan, Wolves og Blackburn rykker ned. Hvis ikke Blackburn forsterker nå i januar.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 03. Jan. 2011, 11:40 »
Blackpool er et lag jeg tror alle har regnet med å slå før sesongen, så det holloway har fått til står det stor respekt av. Men blackpool har nok hatt MYE flaks, og jeg tror for at dette vindpustet kommer ganske snart.

Jeg har ikke sett Blackpool i alle kampene, men mange av seierene deres har på ingen måte vært flaks. Så også Blackpool mot City der de lett kunne fått med seg bortepoeng igjen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 03. Jan. 2011, 11:51 »
Blackpool har hatt noe flaks, men i enkelte kamper har de vært uheldige også. De fortjente f.eks å vinne hjemmekampen mot City.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 03. Jan. 2011, 17:01 »
Slikt jevner seg stort sett ut uansett. Blackpool har spilt med en enorm entusiasme, og de har våget å angripe også. Jeg har lenge sittet å ventet på at det skulle falle sammen, men dersom de skulle klare beholde nøkkelspillere i januar, så vil de absolutt ha en meget god sjanse til å beholde plassen sin. Det vil være en helt sjukt bra prestasjon!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 03. Jan. 2011, 19:16 »
På forhånd var det vel omtrent ikke en sjel som trodde Blackpool kunne greie seg. Det at de rykket opp var jo ganske sjokkerende. Det vil være morsomt om de holder seg.
Og selv om Gilks og Adam skulle forsvinne i januar, kan Halloway være den avgjørende faktoren i en fryktelig tett og jevn bunnstrid.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Simmi

• Gjest
« Svar #370 på: 04. Jan. 2011, 15:14 »
The Premier League?s top TEN ?Unfulfilled? talents
http://www.footballfancast.com/2010/12/football-blogs/the-premier-leagues-top-ten-unfulfilled-talents

To Newcastle spelarar blandt topp 10, og ein av våre transfers mål har også komme seg på lista.

Er enig i Ameobi og Bentley, men ikkje heilt enig at Robert er eit "Unfulfilled" talent. Itilegg litt rar list, for ikkje enig i alle navna der.

----

http://tkkarlsen.tv2blogg.no/article2111852.ece

"Som et pølsepapir fra et bilvindu har 60 millioner pund fløyet ut av Manchester Citys bankkonto. Status og kvittering for tre ubrukelige spisser."

SSN:
Manchester City manager Roberto Mancini has confirmed the club have agreed a fee with Wolfsburg to sign Edin Dzeko. We'll bring you more on this story shortly, with quotes from Mancini.

Enig, kul artikkel egentlig, men det var mange rare navn der.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 04. Jan. 2011, 15:31 »
Da må vel Johnson være tilgjengelig?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 04. Jan. 2011, 15:33 »
Johnson er jo venstrekant hovedsaklig!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 04. Jan. 2011, 17:28 »
De kommer nok til å hente inn en eller to spillere på lån.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 04. Jan. 2011, 17:34 »
100kr på at Everton ender høyere enn oss. Vedder du i mot? ;)