20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Barclays Premier League 2010/11  (Lest 129935 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Barclays Premier League 2010/11
« Svar #150 på: 24. Aug. 2010, 10:05 »
Vi kan ikke begynne å forvente det, når Milner tross alt ble hastesolgt, ettersom han oppførte seg som en storkar og krevde ny kontrakt. Det får da tross alt være grenser, gode spillere kan ikke få gode kontrakter. Da må vi heller skynde oss å selge dem, så manageren blir ekstra lykkelig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 24. Aug. 2010, 12:58 »
Vi fikk jo da en okei pris for han i utgangspunktet da.
Forøvrig tror jeg ikke at Liverpool-fansen er spesielt positive foran resten av denne sesongen. Leeds-sammenligningene hører en stadig mer av.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 24. Aug. 2010, 13:00 »
Hehe, nettop spist lunch, det kom to karer som er Liverpool supportere til kantina likt med meg,  de pleier å være veldig ivrige på å diskutere fotball, men de satte seg ved et annet bord idag gitt.  ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 24. Aug. 2010, 17:42 »
Hehe. Rart det der, gitt.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 29. Aug. 2010, 11:12 »
http://msn.tv2sporten.no/fotball/england/premierleague/holloway-gaar-knallhardt-ut-mot-overgangsreglene-3276664.html

For ein sutring :p

Hehe, begynner Blackpool og merke at det ikke er bare fryd og gammen og rykke opp til Premier League? Reglene er like for alle, og dette burde kanskje Holloway satt seg inn  litt tidligere enn i slutten av august.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #155 på: 12. Sep. 2010, 00:10 »
Var det noen andre som klarte å gjette hvem som knakk foten på Zamora? Henry var min første mistenkte.... synes han var stygg mot Newcastle. skummel type.
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #156 på: 12. Sep. 2010, 00:49 »
Karl Henry er en av de styggeste spillerene jeg noengang har sett, vi skal være glad det ikke var Joey Barton som lå igjen med avrevet bein for to uker siden. Riktignok ikke den værste taklingen, den som Zamora blir skadet i, og det er en god porsjon uflaks, men Henry sakser beinet hans, og da finnes det ikke unnskyldninger.

Lee Cattermole er en annen idiot som har skada flere Newcastle spillere, i dag fikk han sitt andre røde på fire kamper.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 17. Sep. 2010, 20:09 »
http://www.dagbladet.no/2010/09/17/sport/fotball/premier_league/blackburn/sam_allardyce/13444053/

Sitat
En velkjent klisjé i engelsk fotball lyder at ingen - verken spillere eller managere - er større enn klubben de representerer. Det er imidlertid ikke alle som bestandig setter hensynet til arbeidsgiverens beste først.

Et eksempel på det er Blackburn-sjef Sam Allardyce, som vekker oppsikt på «Balløya» med sine uttalelser på pressekonferansen i forkant av møtet med Fulham og Mark Hughes på lørdag.

I likhet med Hughes, som fikk fyken i Manchester City rundt juletider i fjor, lykkes heller ikke Allardyce da han omsider fikk sjansen i en stor Premier League-klubb etter åtte gode år i Bolton.

«Big Sams» Newcastle-prosjekt var over etter bare noen måneder i sjefsstolen på St. James Park da han skilte lag med klubbeier Mike Ashley i januar 2008. Etter et knapt år i de arbeidsløses rekker var det tilbake til middelhavsfarertilværelsen i Nordvest-England - denne gangen i Blackburn.

- Enklere å vinne

Allardyce mer enn antyder at han ikke har fått de utfolde seg innenfor de rammebetingelsene han fortjener, og mener selv at han hører hjemme på atskillig større scener enn Reebok Stadium og Ewood Park, som Santiago Bernabeu, Giuseppe Meazza, Old Trafford og Stamford Bridge, for å bruke 55-åringens egne eksempler.

- Jeg egner meg ikke i Bolton eller Blackburn. Jeg hadde kommet bedre til min rett i Inter eller Real Madrid. Det ville ikke vært noe problem for meg å lede slike klubber, i og med at jeg ville vunnet ligaen og «the double» hver eneste sesong, argumenterer Allardyce, ifølge nyhetsbyrået Press Association.

- Gi meg Manchester United eller Chelsea, og jeg ville gjort det samme uten problemer. Det handler ikke om hvor jeg er best egnet, bare hvor jeg har tilbrakt mesteparten av tida mi. Det ville ikke by på noen problemer å gi meg jobb i det øvre sjiktet av Champions League- og Premier League-klubber. Det ville bare gjort det enklere for meg å vinne noe, fortsetter han i overkant selvsikkert.

Ord blir fattige......tror dette kommer godt oppe på lista over det dummeste jeg noen gang har hørt. Rett og slett en sjokkerende uttalelse av Allardyce!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 18. Sep. 2010, 11:59 »
Overhodet ikke sjokkerende. Big Sam har alltid hatt vanvittig høye tanker om seg selv, og således er dette utspillet overhodet ikke særlig sjokkerende.

At han ikke er spesielt glup, får stå for hans regning. Alle vet at han aldri vil bli tilbudt jobb i Real Madrid, Inter, ManU eller Chelsea, all den tid han ikke har gjort Blackburn nevneverdig bedre enn de var under Mark Hughes, som det trekkes paraleller til i denne artikkelen.

Men når det er sagt står jeg fremdeles på at hans tid på SJP var altfor kort, urettferdig kort, og at Allardyce absolutt har noe ved seg som jeg tror kunne vært på sin plass i Newcastle.

Men det som har skjedd, har skjedd, og Allardyce var langt mer fristende i 2007 enn han er i 2010.

Uansett, mannan har alltid hatt veldig høye tanker om seg selv, og har sagt mye rart opp gjennom tiden. Dette tar naturligvis kaka, men det er ikke spesielt sjokkerende at det kommer fra nettopp Allardyce.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 18. Sep. 2010, 15:16 »
Få som er så arrogante som Big Sam ja, liten tvil om det! :P
Newcastle og Big Sam var vel dessverre mismatch på endel områder - han klikka overhodet ikke med fansen, og da er det lett å feile. Står fortsatt på at han fikk latterlig liten tid da uansett.
Fjorårssesongen til Blackburn kan de vel si seg relativt fornøyd med uansett.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 18. Sep. 2010, 15:31 »
Scott Parker forresten. Har ikke sett dagens kamp - men virker til at Scott Parker er "alt" i Hammers sitt spill. Scorer mål er han jo også den eneste som gjør!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 18. Sep. 2010, 19:01 »
Scott Parker har vært helt fantastisk god for West Ham helt siden Big Sam solgte han. Irriterer meg fremdeles at vi måtte selge han. Altfor god til å gi slipp på.
Det har West Ham funnet ut. Og all den tid de fremdeles er i PL, så er det nok svært få som har råd til å lokke Parker bort fra Upton Park.

Har sett han flere ganger mot oss, han er hjernen bak alt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #162 på: 18. Sep. 2010, 19:05 »
Jepp. Så han sist runde mot Chelski. Han var fenomenalt god den kampen, og scora et klassemål. Sto bak alt av det offensive Hammers skapte omtrent - rett og slett drivkrafta bak laget. Ellers virker bare Hammers tragiske dessverre.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #163 på: 18. Sep. 2010, 19:23 »
Scott Parker har vært helt fantastisk god for West Ham helt siden Big Sam solgte han. Irriterer meg fremdeles at vi måtte selge han. Altfor god til å gi slipp på.
Det har West Ham funnet ut. Og all den tid de fremdeles er i PL, så er det nok svært få som har råd til å lokke Parker bort fra Upton Park.

Har sett han flere ganger mot oss, han er hjernen bak alt.
No worry! Vi har Barton og Tiote. :)
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 18. Sep. 2010, 19:40 »
og ikke minst Hatem Ben Affleck
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /